Foros ›
Autor
Mensaxe
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 16:42
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

rami2 escribió:
Si organizar carreras es tanto chollo, a lo mejor se podía montar entre varios una empresita de organización de "eventos de atletismo" y se acabó la crisis, la cuesta de enero, la de febrero,..., hasta se crearía algún puesto de trabajo. Total conseguir pasta de organismos oficiales, particulares, ... eso está chupado y ¿qué puede suponer el tiempo de dedicación al tema frente a la satisfacción del trabajo bien hecho? Nada, ... si a desinteresados no nos gana nadie...Lástima que yo ando bastante ocupado que si no me anotaba de voluntario para fundar la empresita sin ánimo de lucro, y para currar..., por supuesto.
Donde me apunto Ríndose Ríndose
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 16:58
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

harri escribió:
Sólo que me gustaría saber que se hace con el dinero recaudado.
Parar
Carreira típica de calquera vila ou aldea: 200 corredores adultos + 100 nenos.

300 camisetas perralleiras x 2,00 € = 600 euros.
16 categorías x 3 trofeos (latas!) x 2,50 euros cada un = 120 euros.
100 medallas para nenos x 0,60= 60 euros.
Aguas: 300 x 0,20= 60 euros.
Mazáns: 60 kg x 2,00= 120 euros.

Esto suma: 960 euros. Repartido entre os 200 adultos=4.80 € por cabeza.
Todo o demais, deixémolo a pufo!!! Nin chips, nin seguros, nin médicos, nin ambulancias, nin nada de nada...
Non sei si esto contesta a túa pregunta??
harri

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/11
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 17:17
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Urko,sí responde a mi pregunta.Gracias
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 17:51
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Ademais hai que engadir que fai uns anos, ben a través de cartelería, pancartas, e outros medios de promoción conseguías que empresas se subiran ó carro de patrocinar a actividade a cambio de algo de publicidade e moita vontade de colaborar cun grupo de veciños que organizara algo no pobo.

Hoxe en día as empresas non están para eso, polo menos as máis implicadas co pobo (non falo de grandes holdings empresariais, senon de Pepe o do bar, Manolo o carniseiro, e Xaquín o albañil... por exemplo) polo que hai que buscar novas vías de financiación.

Non é o mesmo que un personaxe teña que aportar 50 ou 60 € para ver correr ós seus veciños/paisanos que cada persoa aporte 5 ou 6 € por correr cos seus veciños/paisanos.
rami2

Novo foreiro
Novo foreiro
2/02/12
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 18:27
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Lo has explicado perfectamente, escueto y clarito con un ejemplo práctico, Urko.
quetepillo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 19:59
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Y no se podía prescindir de los premios en metálico? a veces da la sensación de que pagamos unos cuantos para que se lleven el dinero los tres primeros-
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 20:08
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

yo sólo digo una cosa porque creo que está todo más que repetido y las formas de ver las cosas más que claras ,nadie se queja de que en carreras fuera de Galicia cobren, sólo nos quejamos aquí.
No he visto a nadie quejarse del precio del maraton de chicago, new york, ..... no sigo
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 20:56
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Os meus respetos e agradecementos a todos os organizadores de carreiras populares sexan concellos, clubes ou pequenas asociacions.
En todos estos sitios hai unhas persoas que perden un monton do seu tempo e a veces cartos do seu bolsillo en beneficio dos demais, pra que despois unha parte dos beneficiados diga que si fan negocio, que si fan cenas,que e unha estafa ....ojala lles dese pra cobrar uns cartos polo seu tempo e polo menos facer unhas ceas......porque o merecen sobradamente.
Eu un dia paguei cinco euros de inscripcion e deronme:
-a oportunidade de poder correr con 900 amigos
-un circuito de 10 km pasando por sitios que eu soo non podo recorrer
-unha camiseta,1 auga,1 bebida isotonica,1 platano,1 maza,1 kg de kiwis, 1 barra enerxetica,1 cacho de biscoito
-un dorsal co meu nombre
-cronometraronme o tempo e publicaron as clasificacions
-tiña para min o largo do recorrido policia municipal ,protecion civil,voluntariado,ambulancia.bebida, marcas de km ....
Nunca tanto me deron por 5 euros...
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Abr 2012, 22:19
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Reitero o dito porque este tema xa cansa.

Nadie obliga a asistir ás carreiras de pago. Agora ben, me parece que nun par de anos poucas van quedar gratuitas, xa casi non hai, e me parece normal. A min o concello de tal ou a asociación de cual non me ten porque facer nada gratuito por ningún motivo, e inda por riba darme esto ou o outro. Pero esto é como todo na vida: ale, todo gratis, bebidas, enchentas, churrascadas e pulpadas, trofeos, camisetas e ale así vai o pais agora.

Que mal acostumbrados e mal educados estivemos durante tantos anos...
nanos

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/10
20 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 9:11
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Quisiera aclarar algo más: En San Cibrao no contratamos seguros, ni ambulancia, ni pagamos a la FGA por gusto. Nosotros para correr por las carreteras tenemos que pedir permiso a la Delegación de Gobierno, y ellos para darnos el permiso nos obligan a contratar Seguro R.C., Seguro Accidente individual, nombre medico con nº colegiado, ambulancia. Para poder publicarlo en la pagina de la F.G.A pagamos 150,00 € y nos emparrufan al nº de jueces que quieran venir ese dia, y suele suponer unos 200,00 € a mayores (y no nos hacen falta al tener Champinchip) pero nos obligan. El extracto de los gastos es muy sencillo, a parte de lo que gastamos hay unas 40 personas que nos ayudan y no cobran, un medico amigo que pierde ese Domingo para ayudarme, A Panaderia do Cumial me regala 40 empanadas que me las trae ese dia calentitas, etc, etc. Ya veis que a parte del dinero que recaudamos, si nos llegan a cobrar todos los que nos ayudan, no tendriamos dinero suficiente, y no habria Carreira de San Cibrao y todos contentos; mi jefe (pierdo mucho tiempo y no me lo descuenta), mi familia, etc, etc.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 9:44
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Creo que las carreras populares se deberían de desvincular totalmente de la federación, me parece más importante para una carrera popular que puntúe en el circuito de correrengalicia que aparecer en el calendario de la federación. La federación no apoya al deporte popular, y no lo digo por esta federación en concreto sino por todas, prefieren tener 3 atletas destacados que 3000 atletas del montón corriendo todos los fines de semana por las calles.
fersines

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/10
0 Carreiras
63 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 10:06
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

lou_petó escribió:
He llamado al cuartel más cercano y me han confirmado que la Mili ya no existe, que ya no nos pueden obligar a formación castrense y sufrir de mala manera por el bien de la Patria...Parece ser, que tampoco es ya obligatorio acudir a las Carreras Populares de pago, no obstante, el pobre cabo que me atendió no lo tenía del todo claro y lo iba a consultar con el Capitán....en cuanto tenga la información exacta os lo comunicaré.
+1111
Moi feliz
fersines

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/10
0 Carreiras
63 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 10:07
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

DoctorSlump escribió:
El otro día estuve en casa de un amigo de un amigo (ni siquiera era conocido) y nos pusieron vino, cerveza, chorizo, queso, empanada, tortilla... y no me pidieron ni un céntimo.

Conclusiones lógicas:

1) Todas esas cosas no cuestan nada.
2) Si alguien quiere cobrarlas, es un ladrón.

Ahora mismo bajo al bar a ponerme morado.
+1111
Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 11:25
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

URKO escribió:
harri escribió:
Sólo que me gustaría saber que se hace con el dinero recaudado.
Parar
Carreira típica de calquera vila ou aldea: 200 corredores adultos + 100 nenos.

300 camisetas perralleiras x 2,00 € = 600 euros.
16 categorías x 3 trofeos (latas!) x 2,50 euros cada un = 120 euros.
100 medallas para nenos x 0,60= 60 euros.
Aguas: 300 x 0,20= 60 euros.
Mazáns: 60 kg x 2,00= 120 euros.

Esto suma: 960 euros. Repartido entre os 200 adultos=4.80 € por cabeza.
Todo o demais, deixémolo a pufo!!! Nin chips, nin seguros, nin médicos, nin ambulancias, nin nada de nada...
Non sei si esto contesta a túa pregunta??

Entra Lestrove o trapo. Guiño
Ben explicado por parte do compañeiro URKO Aplauso
Eu como organizador da famosa Carreira Pedestre de Lestrove,podo falar con consentimento de causa.Aquí un menda sempre foi un detractor de pagar nas Carreiras,pero a cousa xa non é viable,os gastos multiplicaronse,e os ingresos foron a baixa. Triste
Eu sólo en camisetas tecnicas,gastei 2.400€.E sumas todo o que aquí enumera URKO,fan falta 6.000€ mínimo para facer una digna Carreira,e eso sin contar con premios economicos. Sorriso
En fin,que cada quen saque as suas conclusións,e a sapiencia do corredor de a pé saque veredicto. Moi feliz
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 14:30
Asunto: Re: PAGAR EN LAS CARRERAS

Magono escribió:
Creo que las carreras populares se deberían de desvincular totalmente de la federación, me parece más importante para una carrera popular que puntúe en el circuito de correrengalicia que aparecer en el calendario de la federación. La federación no apoya al deporte popular, y no lo digo por esta federación en concreto sino por todas, prefieren tener 3 atletas destacados que 3000 atletas del montón corriendo todos los fines de semana por las calles.

Prefiero no contestar.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos