Foros ›
Autor
Mensaxe
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xul 2011, 21:22
Asunto: carreira de cuntis

Hola:

Pódeme alguén confirmar o día e distancia desta carreira? grazas
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Xul 2011, 23:13
Asunto: Re: carreira de cuntis

Silbar Escasos 6 Kmts,salvo modificacións, e celébrase na primeira quincena de Agosto, o fin de semana que remata as festas patronais (15-18 Agosto).

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xul 2011, 9:54
Asunto: Re: carreira de cuntis

eu penso que mais ben se vai a celebrar o 21 de agosto, pois generalmente celebrase o domingo seguinte as festas, co cal suele ser siempre o 3º domingo de agosto. A distancia penso que pasa un pouco dos 6 km, pero sin chegar os 7. E supoño que como de costumbre sera o domingo pola tarde.
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xul 2011, 10:21
Asunto: Re: carreira de cuntis

se va a poner algo de la misma en el calendario?
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 17:01
Asunto: Re: carreira de cuntis

El dia es fijo el 21 de Agosto, y lo demás aún no se nada. pero me interesa

Entra en mi web: buenaforma.org
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 22:51
Asunto: Re: carreira de cuntis

Este año puede que no se haga, corren rumores de que no la corre Lestrove y entonces no se puede celebrar Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 23:46
Asunto: Re: carreira de cuntis

Chacal escribió:
Este año puede que no se haga, corren rumores de que no la corre Lestrove y entonces no se puede celebrar Guiño Guiño Guiño

jajaja....a ver si te equivocas...jeje...yo la verdad es q me estoy desvirgando en este mundo...que he estado siempre metido en una piscina....ahora a ver cuanto aguantan las piernas.

Entra en mi web: buenaforma.org
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Ven, 05 Ago 2011, 11:23
Asunto: Re: carreira de cuntis

aún no se sabe nada de esta carrera?

Entra en mi web: buenaforma.org
yardas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Ago 2011, 13:45
Asunto: Re: carreira de cuntis

EL MARATON DE CUNTIS ES EL DIA 21 DE AGOSTO ,APARTIR DE LAS 18 HORAS ,DESDE BEBES HASTA ABUELOS , ME CONFIRMAN QUE COMO SIEMPRE ,INSCRIPCION GRATUITA Y MAS DE 160 TROFEOS DE PLATA .
II HOMENAXE A DON XULIAN BERNAL (TROFEO CATEGORIA -PREVETERANOS ,CADA ADICION A UNA CATEGORIA ) .
ESTAN INTENTANDO SABER POR QUE NO APARECE EN EL CALENDARIO .
MAS INFORMACION :maraton san anton de cuntis
maratonsananton.org
tlf -fax -986532203

PASARLO Y TODOS A CUNTIS
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 19:49
Asunto: Re: carreira de cuntis

yardas escribió:
EL MARATON DE CUNTIS ES EL DIA 21 DE AGOSTO ,APARTIR DE LAS 18 HORAS ,DESDE BEBES HASTA ABUELOS , ME CONFIRMAN QUE COMO SIEMPRE ,INSCRIPCION GRATUITA Y MAS DE 160 TROFEOS DE PLATA .
II HOMENAXE A DON XULIAN BERNAL (TROFEO CATEGORIA -PREVETERANOS ,CADA ADICION A UNA CATEGORIA ) .
ESTAN INTENTANDO SABER POR QUE NO APARECE EN EL CALENDARIO .
MAS INFORMACION : www.maratonsananton.org/
maratonsananton.org
tlf -fax -986532203

PASARLO Y TODOS A CUNTIS

También participaré este año Satisfecho

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
yardas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Ago 2011, 21:53
Asunto: Re: carreira de cuntis

Gracias Jesusb ,por tu participacion ,esperamos ser muchos los que te acompañemos y por partida doble , POR EL II HOMENAXE A TU QUERIDO PADRE DON XULIAN BERNAL Y POR TUS MAS DE 1000 CARRERAS ¡ VAYA
RECORD ! Y QUE SEAN MUCHA MAS ,YA SABEMOS QUE EL DOMINGO HAY MUCHAS CARRERAS ,pero todas por la mañana ,un esfuerzo y por la tarde ,TODOS A CUNTIS .
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 10:12
Asunto: Re: carreira de cuntis

yardas escribió:
Gracias Jesusb ,por tu participacion ,esperamos ser muchos los que te acompañemos y por partida doble , POR EL II HOMENAXE A TU QUERIDO PADRE DON XULIAN BERNAL Y POR TUS MAS DE 1000 CARRERAS ¡ VAYA
RECORD ! Y QUE SEAN MUCHA MAS ,YA SABEMOS QUE EL DOMINGO HAY MUCHAS CARRERAS ,pero todas por la mañana ,un esfuerzo y por la tarde ,TODOS A CUNTIS .


Muchas gracias yardas por el homenaje a mi padre y también por el apoyo presencial en Portonovo representando a la Organización de Cuntis en mi carrera nº 1.000 picasaweb.google.com/l...directlink

Aprovecho para animar a todos a participar en esta excelente carrera de Cuntis www.maratonsananton.org/ que tanto le gustaba a mi padre. Recuerdo que, después de correr por la mañana en Oleiros o en Betanzos, me decía " ¿ aguantaré la de Cuntis ? porque me gusta mucho esta carrera y yo le respondía " si hombre, ya verás..." y cuando la terminaba, todo contento se expresaba.."pues no me he cansado, tenías razón..."

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Olobo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/09
20 Carreiras
75 Mensaxes
TEO
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2011, 14:07
Asunto: Re: carreira de cuntis

jesusb escribió:
yardas escribió:
Gracias Jesusb ,por tu participacion ,esperamos ser muchos los que te acompañemos y por partida doble , POR EL II HOMENAXE A TU QUERIDO PADRE DON XULIAN BERNAL Y POR TUS MAS DE 1000 CARRERAS ¡ VAYA
RECORD ! Y QUE SEAN MUCHA MAS ,YA SABEMOS QUE EL DOMINGO HAY MUCHAS CARRERAS ,pero todas por la mañana ,un esfuerzo y por la tarde ,TODOS A CUNTIS .


Muchas gracias yardas por el homenaje a mi padre y también por el apoyo presencial en Portonovo representando a la Organización de Cuntis en mi carrera nº 1.000 picasaweb.google.com/l...directlink

Aprovecho para animar a todos a participar en esta excelente carrera de Cuntis www.maratonsananton.org/ que tanto le gustaba a mi padre. Recuerdo que, después de correr por la mañana en Oleiros o en Betanzos, me decía " ¿ aguantaré la de Cuntis ? porque me gusta mucho esta carrera y yo le respondía " si hombre, ya verás..." y cuando la terminaba, todo contento se expresaba.."pues no me he cansado, tenías razón..."

saludos,

QUE GRANDE!!!! Aplauso
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2011, 21:31
Asunto: Re: carreira de cuntis

De novo voltamos a Cuntis, cuna do atletismo, coma nengunha.
Carreira pasada por auga, a dos "grandes", pero así levouse mellor i melloramos os tempos, e incluso subimos o podio.
Gracias a xente do Clube Atletismo de Cuntis por brindarnos unha tarde caralluda nun gran ambiente.
Saudei a unhos cuantos foreiros i veciños, vemonos pro ano. Aplauso Aplauso .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos