Foros ›
Nace Galicia Máxica Trail Adventure
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 20:54
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

AveFenix escribió:
Sei que as carreiras do circuito teñen unha lonxitude de entre 10 e 30 km. ¿Sería posible que alguén puxera a distancia aproximada (qm arriba/abaixo) das dúas carreiras das que aínda non hai información na web:
- Subida ao Monte Pindo (Carnota) – 09 de xullo
- Trail da Serra do Galiñeiro (Gondomar e Tui) - 27 de agosto

Se non me equivoco, a Subida ao Monte Pindo vai ser a máis curta de todas as probas pero unha das máis técnicas. Sobre 10 km. coido que oín decir en algunha ocasión.

A da Serra do Galiñeiro será aproximadamente de entre 20 e 23 km.... non sei con certeza cántos, pero en torno a media maratón comentaran por ahí. Silbar Silbar
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 21:01
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

banderas escribió:
AveFenix escribió:
Sei que as carreiras do circuito teñen unha lonxitude de entre 10 e 30 km. ¿Sería posible que alguén puxera a distancia aproximada (qm arriba/abaixo) das dúas carreiras das que aínda non hai información na web:
- Subida ao Monte Pindo (Carnota) – 09 de xullo
- Trail da Serra do Galiñeiro (Gondomar e Tui) - 27 de agosto

Se non me equivoco, a Subida ao Monte Pindo vai ser a máis curta de todas as probas pero unha das máis técnicas. Sobre 10 km. coido que oín decir en algunha ocasión.

A da Serra do Galiñeiro será aproximadamente de entre 20 e 23 km.... non sei con certeza cántos, pero en torno a media maratón comentaran por ahí. Silbar Silbar

Por favor, rogamos que no se hagan suposiciones de algo que está en estudio y que a día de hoy no podemos contestar.

Muchas gracias
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 21:37
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

dejarlos trabajar

a4velas.blogspot.com
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 19:45
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

banderas escribió:
AveFenix escribió:
Sei que as carreiras do circuito teñen unha lonxitude de entre 10 e 30 km. ¿Sería posible que alguén puxera a distancia aproximada (qm arriba/abaixo) das dúas carreiras das que aínda non hai información na web:
- Subida ao Monte Pindo (Carnota) – 09 de xullo
- Trail da Serra do Galiñeiro (Gondomar e Tui) - 27 de agosto

Se non me equivoco, a Subida ao Monte Pindo vai ser a máis curta de todas as probas pero unha das máis técnicas. Sobre 10 km. coido que oín decir en algunha ocasión.

A da Serra do Galiñeiro será aproximadamente de entre 20 e 23 km.... non sei con certeza cántos, pero en torno a media maratón comentaran por ahí. Silbar Silbar

Gracias Banderas.

Se eu non pido que me digan que van a ser 14,567 qm. So pido que me digan se van a ser sobre 12, 19 ou 33, para decidirme se vou ou non e así planificar o resto de carreiras; pero tampouco pasa nada, cando poidades agradécese que o publiquedes, e se non estou anotado noutra carreira e a distancia é asequible, pois irei.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 19:59
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Moi boas:

Pasado o Caurel, ¿vaise sabendo a distancia aproximada das probas que faltan?

Sin ánimo de estresar eh!!!!

Gracias, un abrazo!
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 21:45
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

olvitate que comenten algo......el pindo es en julio.....yo ya lo atravese de este a oeste.....un trekking de una raid y buffffffff
entrena mucho

a4velas.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 21:47
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

a4velas escribió:
olvitate que comenten algo......el pindo es en julio.....yo ya lo atravese de este a oeste.....un trekking de una raid y buffffffff
entrena mucho

A mi me pillará en plena preparación para Penedos, creo que será un buen entreno

www.jeffxavi.blogspot.com
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 7:16
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Hola lo primero felicitaros por esta fantastica idea.

Ahora la pregunta:

¿De las dos pruebas que quedan cual es la más asequible?
¿Alguna de las dos es asequible?

Las preguntas son sin animo de estresar.

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 14:26
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

hola pues el pindo va ser muy tecnico tanto subida como bajada, para mi sera una de las mas dificiles tecnicamente ...no se puede correr tanto como quisieramos...y el galiñeiro...esta bien ...de todos modos yo de ti iria a las dos....coinciden en verano....y seran para disfrutar...ojo el pindo con calor es horrible ...una pesadilla

a4velas.blogspot.com
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 14:52
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

a4velas escribió:
hola pues el pindo va ser muy tecnico tanto subida como bajada, para mi sera una de las mas dificiles tecnicamente ...no se puede correr tanto como quisieramos...y el galiñeiro...esta bien ...de todos modos yo de ti iria a las dos....coinciden en verano....y seran para disfrutar...ojo el pindo con calor es horrible ...una pesadilla

más técnico que el famoso km de bajada con cuerda incluída de o Courel..? Triste

Correr, correr y correr......
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 16:55
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

Damores escribió:
a4velas escribió:
hola pues el pindo va ser muy tecnico tanto subida como bajada, para mi sera una de las mas dificiles tecnicamente ...no se puede correr tanto como quisieramos...y el galiñeiro...esta bien ...de todos modos yo de ti iria a las dos....coinciden en verano....y seran para disfrutar...ojo el pindo con calor es horrible ...una pesadilla

más técnico que el famoso km de bajada con cuerda incluída de o Courel..? Triste

Que entendeis por bajada técnica?

Porque alguna gente a cualquier caminito con piedras le llama bajada técnica.Por ejemplo el otro día en O Xalo algún corredor exclamaba acerca de la bajada final de 2km : " que técnica, que dificil"

La verdad es que me quedé perplejo....en una escala de dificultad de 1 a 5 le doy un 2, siendo generoso.

www.jeffxavi.blogspot.com
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 21:27
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

damores el km de bajada del courel no es tecnico porque no puedes correr..
a ver pongo un ejemplo ...la bajada de moaña despues de las antenas...pues asi es la bajada pero todo con piedras

a4velas.blogspot.com
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 22:02
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

a4velas escribió:
damores el km de bajada del courel no es tecnico porque no puedes correr..
a ver pongo un ejemplo ...la bajada de moaña despues de las antenas...pues asi es la bajada pero todo con piedras

entonces a que le llamas tú técnico..?? Triste

Correr, correr y correr......
cicuta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/10
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 22:06
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

La bajada de moaña a mi particularmente me parecio complicada el dia de la carrera pero esk fui un par de veces por alli a entrenar y en seco esos cortafuegos se complican el doble por lo resbaladizo k se pone,me sorprendio muchisimo el echo de k me costara mas bajar con todo seco k el dia de la carrera k cayo el diluvio universal.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2011, 7:11
Asunto: Re: Nace Galicia Máxica Trail Adventure

a4velas escribió:
damores el km de bajada del courel no es tecnico porque no puedes correr..
aver pongo un ejemplo ...la bajada de moaña despues de las antenas...pues asi es la bajada pero todo con piedras

Correcto.

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos