Foros ›
beneficios deporte, no vas al medico?
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 23:18
Asunto: beneficios deporte, no vas al medico?

saco este tema porque hace unos cuantos meses oi a los medicos del larguero, que dijeron una frase que me quedo grabada
" si no tienes tiempo para hacer deporte, lo tendras para ir al medico "

yo llevo años sin ir al medico, solo voy a hacerme analisis de sangre, nada mas.

que pensais?
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 9:45
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

Eu nos últimos 24 anos,dende que practico atletismo,creo que 2 veces fún,e non por problemas de gripes ou similares,si non por problemas de espalda.Por certo,dentro de 15 dias vou o Hospital,a mirala,que a teño destrosada. Guiño
cobra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/09/07
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 11:28
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

PUES YO SI TENGO IDO AL MEDICO SOBRE TODO A TRAUMATOLOGOS Y FISIOS POR UNA U OTRA COSA POR CULPA DEL DEPORTE Y MAS A MEDIDA QUE ENTRO EN EDAD, EN DEFINITIVA QUE DE ALGUN MODO SIGO VISITANDOLO PARA QUE ME SOLUCIONES MIS MALESTARES, DE ALGUN MODO ESTAMOS SENTECIADOS HA HACERLE ANTE EL ACTO DE PRESENCIA (SARNO CON GUSTO NO PICA...).UN SALUDO Y ESPERO QUE ALGUN DIA RECAIGAIS SINO HABER QUE VA SER DE LOS PROFESIONALES SI NOSOTROS LOS POPULEROS LES METEMOS EL MORRO Sorriso Sorriso
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 14:13
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

al médico quizás vayamos muy poco, pero al fisioterapeuta vamos muchísimo
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 14:21
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

yo todavia soy joven, tengo 35 años y llevo 6 años corriendo y 3 años llendo a populares y la verdad desde que empeze con el running llevo años sin pisar el medico.
supongo que el deporte es la mejor medicina para el hombre, siempre que hagamos deporte moderado, por que el deporte profesional sabemos que es malo para la salud(a corto y largo plazo).
sakydogalo

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 15:23
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

No meu caso! Facía ben de anos que non practicaba deporte a diario! Chegaba o outono-inverno, e non me libraba de un par de catarros ou gripe! Este verán empezei a entrenar mais a miudo! E xa noto a diferencia:
1º Sintome mais activo! Termino unha xornada laborar e non estou derreado! Ao reves o corpo pideme mais actividad!
2º A estas alturas xa debería de ter un catarro polo menos! E creo que vou pasar todo o inverno coma un roble!(Toco madeira) Guiño

Se o deporte, e algo que nolo enseñan de pequeno, e divertido, saudable... pero despois cos anos, vamonos olvidando, e queda aparcado ao fondo do noso armario! Chegando incluso a olvidar os beneficios que nos aporta!
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 11:06
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

Eu levo facendo atletismo dous anos e a verdade é que gripes e demais nin unha. Pero dende enton coma sí padezo problemas na espalda !! Non sei si derivados do atletismo ou da idade !!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 11:08
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

telait escribió:
Eu levo facendo atletismo dous anos e a verdade é que gripes e demais nin unha. Pero dende enton coma sí padezo problemas na espalda !! Non sei si derivados do atletismo ou da idade !!!

Eso vai ser a edá Guiño
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:38
Asunto: Re: beneficios deporte, no vas al medico?

Eu empecei a correr a mediados dos anos 60....sigo correndo,con regularidade,con moderacion.Ao estar aos pés dos 60 de vez en cando vou a xunto o medico de cabeceira para que me recete uns analisis de orina/sangre, me fagan un electro,pois cando un xa ten unha edade , leva tantos anos correndo, e moi bo "prevenir antes que lamentar", pois se une aos da actividad física os controles de outros parametros debido a edad. Guiño

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos