Foros ›
III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 21:50
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Estoy con Moussambani...
REDONDELA 6000
EXPOURENSE 6000

hay otros 10.000

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 22:00
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Boas a todos.

O primeiro presentarme, son o irmán de Bareixa, pero non teño ningunha das súas virtudes para as carreiras Moi feliz Moi feliz Hoxe debutei nesto de correr, nesto das populares. Levo escaso mes e medio correndo en Castrelos, cuns kilos de máis, pero con moita ilusión.

Cando comecei, unha volta en Castrelos era un mundo. Agora xa rodo cinco e poder participar nas carreiras ó meu modo é un impulso para seguir. Nesta primeira terminei en 34:12 a ritmo de 5:42, que para ser a primeira está moi ben, incluso mellor do que esperaba (en Castrelos vou a 6:00 min/km)...

E o enganche está ahí. Mañán xa irei a anotarme a de San Xoán Moi feliz

Saúdos runners!

PD. Que haxa carreras de 6.000 permite a xente coma mín participar, introducirse nesto Sorriso
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 22:07
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Nanaco escribió:
Boas a todos.

O primeiro presentarme, son o irmán de Bareixa, pero non teño ningunha das súas virtudes para as carreiras Moi feliz Moi feliz Hoxe debutei nesto de correr, nesto das populares. Levo escaso mes e medio correndo en Castrelos, cuns kilos de máis, pero con moita ilusión.

Cando comecei, unha volta en Castrelos era un mundo. Agora xa rodo cinco e poder participar nas carreiras ó meu modo é un impulso para seguir. Nesta primeira terminei en 34:12 a ritmo de 5:42, que para ser a primeira está moi ben, incluso mellor do que esperaba (en Castrelos vou a 6:00 min/km)...

E o enganche está ahí. Mañán xa irei a anotarme a de San Xoán Moi feliz

Saúdos runners!

PD. Que haxa carreras de 6.000 permite a xente coma mín participar, introducirse nesto Sorriso

Benvido meu e que non decaia.....cada día un pouco mellor e a desfrutar con esta tolemia nosa das carreiras.... E noraboa polo resultado de hoxe, e por eses 20" por km que lle comeches ó reloxo, moi bo debut!!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Se eu puiden, ti tamén...
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 22:24
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Nanaco escribió:
Boas a todos.

O primeiro presentarme, son o irmán de Bareixa, pero non teño ningunha das súas virtudes para as carreiras Moi feliz Moi feliz

Home para as carreiras, o que se di as carreiras...de momento tes un reloxo que che prestei.
Noraboa polo teu debut de hoxe, verte chegar fresco, contento e enganchado a esta tolemia foi fabuloso. Podes estar orgulloso do teu debut.

Boa carreira a de hoxe en Redondela. Confundinme un pouco co recorrido e pensei que algunha volta tiña outro sentido, eso levoume a que os kms 2 e 3 tiveran máis pendente do que agardaba. Do 3 ao final fun mellor e puiden facer un bo tempo, por baixo de 21'.

Por certo, que na parte de atrás, polo que eu vin, chegaron as bolsas de avituallamento e as camisetas, Nanaco colleu.

Eu tamén penso que debe haber máis variedade e menos carreiras lineais. 10000 e medias xa hai de abondo, podese probar con carreiras de 5000, 6000 ou de 15000, 20000.
huracan211

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/10/09
0 Carreiras
185 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 22:40
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

excelente carrera Aplauso Aplauso para el año repetireeee...
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 20 Xuñ 2010, 23:39
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Nanaco escribió:
Boas a todos.

O primeiro presentarme, son o irmán de Bareixa, pero non teño ningunha das súas virtudes para as carreiras Moi feliz Moi feliz Hoxe debutei nesto de correr, nesto das populares. Levo escaso mes e medio correndo en Castrelos, cuns kilos de máis, pero con moita ilusión.

Bienvenido Nano a este mundo de enganchados a las endomorfinas, sudor y demás dolores indescriptibles.

Y ojo, que en Castrelos no hay rotondas como en Portugal Guiño
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 8:37
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Bonita carrera la de ayer en Redondela, a mí también me gusta mucho que haya carreras de 6 km. Un saludo para todos los foreros. Si Dios quiere nos vemos en San Xoan.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 9:04
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Bienvenido Nanaco... tampoco tienes porque tener las virtudes de tu hermano Rafa ( que son muchas y muy buenas,como atleta y persona )...mas bien,tienes que crear las tuyas propias como corredor,cada cual tiene unas condiciones innatas,y luego las que se pueden entrenar...asi que el autentico espiritu de todo esto es intentar mejorar,poco a poco,con paciencia y buen hacer..desde luego que profesor tienes y bueno,asi que aprovechalo tambien...

....personas que iras conociendo como Tartarugo o tara son todo un ejemplo de superacion y motivacion para tod@s nosotr@s..y ese es el autentico alma de todo esto...eso si...nunca te arrimes a una gente que se hacen llamar del Carma...entre tu yo...estan tod@s loc@s.... Ríndose Ríndose

...ahora en serio,espero conocerte pronto... Guiño

www.desnivelpositivo.com/
antergo

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/08
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 9:12
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Bonita y rápida carrera ayer en Redondela.
Yo también me uno a la opinión de que continúe el 6.000, porque es una vía para que nuevos corredores le pique la curiosidad de como son estos "eventos" por dentro.

Saludos,
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 11:10
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Nanaco escribió:
Boas a todos.

O primeiro presentarme, son o irmán de Bareixa, pero non teño ningunha das súas virtudes para as carreiras Moi feliz Moi feliz Hoxe debutei nesto de correr, nesto das populares. Levo escaso mes e medio correndo en Castrelos, cuns kilos de máis, pero con moita ilusión.

Cando comecei, unha volta en Castrelos era un mundo. Agora xa rodo cinco e poder participar nas carreiras ó meu modo é un impulso para seguir. Nesta primeira terminei en 34:12 a ritmo de 5:42, que para ser a primeira está moi ben, incluso mellor do que esperaba (en Castrelos vou a 6:00 min/km)...

E o enganche está ahí. Mañán xa irei a anotarme a de San Xoán Moi feliz

Saúdos runners!

PD. Que haxa carreras de 6.000 permite a xente coma mín participar, introducirse nesto Sorriso
ala outro que nos desgasta castrelos ,pois benvido e a desgastar zapatillas , e unha pregunta que pilas usas ? Ríndose Ríndose vemonos
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 17:13
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

saludos Nanaco, enhorabuena por aficionarte a esto, yo llevo desde principio de año dando caña y estoy enganchadísimo ... entrena con regularidad y ya verás como te sorprendes con lo que se mejora si es uno constante... y aprende de tu hermano que es un mákina ...
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 21 Xuñ 2010, 20:57
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Benvido Nonaco, se segues 2 ou 3 meses mais veras mellorar os teos resultados i seguro que xa quedas enganchado esta nosa toleira. Eo levo un par de anos i cada vez estou mais dopado, animos i a entrenar, ademais de ter un irman mestre, xa nos coñeceremos, aburiño. Aplauso Aplauso
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 15:24
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

Bueno creo tengo que hacer una pequeña crítica a la organización. Si retrasasemos unos 20 minutos mas el tráfico cortado, entraríamos todos en la meta y no correríamos riesgos de que algun loco nos atropellase, porque los últimos también tenemos derecho a correr sin mirar si viene un coche o una moto, eso sí, al final a correr por las aceras esquivando gente.
Espero que para el año que viene la organización que bastante hace para que todo funcione bien se acuerde de los más lentos que también son corredores populares.
Un saludo. Pensando
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 18:48
Asunto: Re: III CARREIRA POPULAR VILA DE REDONDELA

joanotra escribió:
Bueno creo tengo que hacer una pequeña crítica a la organización. Si retrasasemos unos 20 minutos mas el tráfico cortado, entraríamos todos en la meta y no correríamos riesgos de que algun loco nos atropellase, porque los últimos también tenemos derecho a correr sin mirar si viene un coche o una moto, eso sí, al final a correr por las aceras esquivando gente.
Espero que para el año que viene la organización que bastante hace para que todo funcione bien se acuerde de los más lentos que también son corredores populares.
Un saludo. Pensando
totalmente de acordo ,pero que pasa coa sente que non aparece no listado e rematou a correira e que esa sente non importa ?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos