Foros ›
Carreira Ferreira de Pantón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 14:37
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Ola, eu tamén participei. foi unha carreira ben organizada con bó ambiente e un percorrido moi interesante diverso en superficies e co perfil típico do país nunhas condicios climatolóxicas ideais...dígovolo eu que ó chegar a Ponfe me atopei con 28º e un sol de xustiza (o que estarán a sufrir ós dos Aquilianos).

Eu probei co Sportypal: Deume 6.150 metros.

Foi un gustazo saudar e partillar con tanta xente...Montxo, Monchodepelejrino, Krrkrrktpillo, Santa, Amador e coñecer ó meu coequiper DoctoSlump.

Os resultados "sácanme" 9" que é outra cousa que teño que ter en conta co tema do mobil e disque eramos 94 o cal non está mal tendo en conta que esta finde hai moita 'oferta'.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 18:59
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Encantado de correr na terra da miña muller,...o final quedei 2º (obviamente as ausencias sí que se notaron, je je). O circuito moi bonito, un pouco de todo, terra , asfalto , herba, gravilla, pedras...gustoume moito. Un pouco de tobagán pero e que en Ferreira non hai outra... e por riba quen quixera pulpo, pois á festa. Meus parabéns á organización ...e a xente super amable, por eso fum buscar mulher alá, je je

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)

Última edición por lou_petó o Sáb, 05 Xuñ 2010, 23:04; editado 1 vez
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 19:44
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Carreira rapida e dura, a min 6285, xa me parecia a min o ritmo que se foi baixamos dos tempos no Kilometro de champion chic.A organizacion moi ben para un pobo umilde como Ferreira non faltou de nada.
A mesma pregunta de sempre, como te poden dar getorei, platano mazan , avituallamento, camiseta, todo de gratis, e vamos catro a correr e certo queda lexos para min pero para outros como Orense non tanto.En santiago a camista a tela vese o día por ela, e un botellin de agua e carretera, donde esta a diferencia, "POIS NA HUMILDADE DA XENTE" e por querer facelo ben, por eso eu digo sempre apoyar as carreiras pequenas.
a min persoalmente gustoume a carreira e para o ano si sigo nesto voltarei.
cobra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/09/07
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 20:12
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

HOLA COLEGAS SABEIS DONDE SE PUEDEN VER LAS FOTINIS DE FERREIRA DE PANTON O SI ALGUIEN TIENE ALGUNA FORFA COLGARLAS Pensando Pensando
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 21:09
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

cobra escribió:
HOLA COLEGAS SABEIS DONDE SE PUEDEN VER LAS FOTINIS DE FERREIRA DE PANTON O SI ALGUIEN TIENE ALGUNA FORFA COLGARLAS Pensando Pensando

Espero que no pase como con Ordes, carrera fantasma en cuanto a imágenes. La verdad es que no vi a muchos fotógrafos en Ferreira.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 21:19
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Moi feliz A pesar del tute kilométrico, satisfecho de haber corrido en Ferreira, la carrera muy bien, rápida y no muy exigente pero mitad crosista, la temperatura genial, el cheiro a Pulpo, a viño i a troula festiva, lo mejor poder compartir y animar unos minutos con los "habituales" , nuestros acechantes contrincantes de Os Irmandiños, la familia Mayo q acaparan los trofeos, además de coincidir por 2ª vez con Kand, etc...si puedo repetir el próximo año lo haré pero me kdaré el finde disfrutando de la Ribeira Sacra, de lo bien q se come en la Rectoral cercana y quien sabe si del Balneario de Augas Santas..Ata mañán. Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 9:04
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

El que quiera ver las fotos de la carrera que me agregue al facebook, ya que mi hermana estuvo sacando fotos en la curva de entrada en meta en la 1ª vuelta y luego en la meta, creo que no se le escapó nadie.
Diego Fernandez Rodriguez Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 10:27
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Por ese nome saen 87 persoas...vai ser mellor que poñas un enlace ou algo..

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 12:49
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Kandpalleiro escribió:
Por ese nome saen 87 persoas...vai ser mellor que poñas un enlace ou algo..

www.facebook.com/profi...ref=search

En el muro están las fotos. Gracias.
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 20:18
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Recién llegado de Monforte, acabo de ver las fotos, muchas gracias por el trabajo. Yo he tenido mala suerte y sólo salgo de refilón en un par de ellas y muy alejado, pero creo que debe de estar la gran mayoría de corredores, y las fotos son buenas. Gracias de nuevo Sorriso

En cuanto a la carrera, muy recomendable. Desde luego en años venideros intentaré que me coincida estar por allí como en esta ocasión. El circuito es entretenido y variado, no tienes opción de aburrirte Guiño La organización también muy bien; con sencillez, efectividad y generosidad.

DoctorSlump, encantado de conocerte, a ver si coincidimos en las próximas. Igualmente, de poder saludar a otros habituales. Saludos para todos.
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 21:11
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Hay como 200 fotos más sin subir, o porque no se ven muy bien o porque está bastante repetida, pero si veo que os etiquetais en algunas os busco en esas y os etiqueto como hice con Kandpalleiro que solo tenía una foto y luego vi quién era y subí otras 4 de él.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 21:19
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Rodri escribió:
Hay como 200 fotos más sin subir, o porque no se ven muy bien o porque está bastante repetida, pero si veo que os etiquetais en algunas os busco en esas y os etiqueto como hice con Kandpalleiro que solo tenía una foto y luego vi quién era y subí otras 4 de él.

Qué cosas éstas del feisbú, no tenía ni idea. Etiquetadas un par de fotos, gracias de nuevo.
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 21:32
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

No hace falta que me lo diga, hace cosa de 1 mes que tengo el facebook y como a mi hermana me la llevo a casi todas las carreras y ella no puede correr... pues saca las fotos, cosa que le encanta y me quedo loco con las fotos en la página esta jeje
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 22:27
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

Yo también he etiquetado alguna, aunque estoy tan lejos en varias que dudo que se me pueda identificar (dorsal 55)...

Gracias de nuevo y, dado que la temporada va tocando a su fin y quizá nos conectemos menos a esto los próximos meses, que tengais un buen verano!!!
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 12:38
Asunto: Re: Carreira Ferreira de Pantón

hola que tal otro que estuvo en la carrera de ferreira ,no sé como ver las fotos ,te agregué al facebook,...
muchas gracias al pueblo de pantón por todo lo que se volcó con la carrera,y que agradecemos algo tarde,pero de manera sincera,un abrazo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos