Foros ›
cross alpino la peña del tren
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 21:31
Asunto: cross alpino la peña del tren

El 6 de diciembre se organiza en león, este cross, son 19 km para hacer corriendo o andando. Dejo el enlace. Organiza


www.clubdeportivocastr.../index.asp
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 0:11
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Non poñer este tipo de cousas que dispois non durmo de noite......¡mi madriña! o 5 carreira en Lestrove e dispois marchar para ese Concello de 480 habitantes, Castrocontrigo, o dito, non durmo.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 1:10
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

uuuuy puede ser interesante... alguien sabe donde queda con relacion a la estacion de San Isidro?
lo mismo hago un super puente skirunning

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 8:49
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Desde oviedo es por la autopista A66 y coger la salida de Astorga, luego hasta Hospital de Órbigo, de ahí a La Bañeza y seguir por la carretera que va a Puebla de Sanabria hasta Castrocontrigo.
ASi que en relación a san isidro pues ahora mismo no lo se Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Disimulando Disimulando Disimulando Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 9:06
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Si se puede hacer andando , no creo que sea un cross , ¿no?
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 10:27
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Gracias Isabel, ya he visto en el mapa... queda lejos de SANI pero cerca de Puebla de Sanabria
killoke.- creo que hay cross y andaina (viste el folleto?se ve bastante pequeño) , es como Penedos, hay andaina , maraton y cross Guiño

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 15:49
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Si se puede hacer andando, no se porque sale tan pequeño el folleto.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 21:14
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

quien se anima?

www.jeffxavi.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 11:09
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

xabi escribió:
quien se anima?

como ya dije yo me animo.... pero..... depende de si hay nieve o no, de si la famili esta por la labor o no? vamos que esta complicada la cosa...
pero apuntada esta

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
eddie

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/09
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 21:44
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Yo lo hice el sábado pasdo en 1:57 h. El recorrido es duro pero muy bueno para los que suban bien, bajada tiene dos bastante pronunciadas pero no muy técnicas. Hay ruta para andarines , pero no por ello deja de ser la carrera lo que es; les llevara varias horas, entre 3 y media y 5. Torneros está de la etación de San Isidro a 1:30 h. aproximadamente.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 17:12
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren



Crónica:

Ai que cansadiño bos veño e coma me doen as perniñas!!!. Coma vos contaba onte hoxe era un día pra disfrutar da montaña en terras de León, e pra aló arrincamos Javier do Burgas e mais un servidor as 7 da mañá. Perante ó longo da viaxe non cesou de chover, e aínda menos mal que en Torneros de la Valdería, localidade onde arrancaría e finalizaría a proba a case 1000m de altitude, non nevaba.

Por ali atopamos a compaña de outros ourensáns "toliños" do monte : Losada, Quintas, Formoso e Pascual.

Eu cometín o primeiro erro antes de escomenzar o cross posto que tomei a decisión ben parva de correr en "sisas" e mallas cortas (O que fai un por lucir "tipito" ,jeje)

De saída tiñamos que afrontar un cortalumes cunha pendente considerable ca dificultade engadida dun terreo irregular a base dos típicos croios da Serra de La Cabrera, afiados pola acción erosiva dos ventos e o auga.

Ben pronto perdín de vista a Javier e Quintas e puxen un ritmo "trantran" pra non castigar en exceso os meus maltreitos Aquiles.

A continuación afrontamos un tramo de "dentes de serra" cos mencioados croios e un novo elemento de dificultade: os charcos de auga fría, por non chamarlle "pozas". Nen imaxinades o frío que sentía nas puntas dos pes!!!

E alá, de novo a subir cara as "peñas", coma non, ca compaña dos amigos "croios" e unhos torrentes de auga "fresquiña" que escorregaba montaña abaixo.

Ufff, e por fín acadamos o punto de máxima altura, 1420m, case nada, cun vento e unha sensación térmica que me facían "titiritar".

Nese intre pensei que o mais duro xa era historia, pero que trabucado me atopaba!!!A baixada era técnica de caraio, cunha pendente descomunal. Serafín e un bo número de corredores deron boa conta de mín posto que decidín non arriscar nadiña.

Rematado o suplicio do descenso afrontamos unha nova subida e adiviñade: siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, mais crois e regueiros de auguiña fresca, jejeje !!!A verdade é que votei andar nese tramo pensando, "que lle dean...."

O percorrido deparaba aínda mais sorpresas? Que vos temedes ? ..... O terceiro tramo en baixada era unha fodida parede de lama negra na que de novo tiven que ser conservador , o que me costou ser adiantado por outro feixe de corredores, arredemo!!!

Pero coma a Lei de Murphy resulta implacable, o treito final da carreira transcorría por unha pista de terra arcillosa, tan típica da comarca, que se pegaba as zapatillas e semellaba que lévasemos postas pesas nos tobillos!!!Eso sí, sen croios, por fín!!!

Ó final crucei a liña de meta cunha dor tremenda de xemelgos, aquiles, sóleos, peronéos e demais músculos que non soupera que puideran existir,jeje, nun tempo "discreto" de 1h53m......lonxe da marcaza de Javier do Burgas (1h41m) .En canto saían as "clasis" xa vos informarei dos tempos dos correlegas de Ourense.

www.jeffxavi.blogspot.com
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 12:50
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Que, lástima que me enteré demasiado tarde, porque me hubiera gustado ir a competir-rodarla, porque no estoy para otra cosa.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 21:29
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Eu a verdade é que tiña esta ponte "ocupada por traballo conyugal" pero a esta teñoa marcada para o vindeiro ano.

Xabi; si che gustou esta non te perdas a carreira do alto sil.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
eddie

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/09
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 21:39
Asunto: Re: cross alpino la peña del tren

Yo fuí uno de los que te pasó bajando, primero en el primer cotafuegos y poco despues me pasate tu y me preguntaste si quedaban mas bajadas técnicas de estas, alo que respondí que otra; pues en está fué donde casi abajo del todo te pasé, mi tiempo fue de 1:52 y pico. Joder yo lo pasé en grande. tines razón el barro típico de la zona en el tramo final hizo que las zapas pesaran como losas. Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos