Foros ›
XI Carreira Pedestre Lestrove-09
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 23:43
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Non tes que pedir perdón por nada. As cousas para como estaba o tempo demasiado ben saíron. Eu penso que te debes quedar cunha cousa importante, e é o que te quere a xente. Respondeuse a túa chamada dunha maneira espectacular e case todo son parabéns para tí. Repito o de que te teñen que nomear fillo predileto de Lestrove.
Ah! Esta carreira no circuito tiña que ter coeficiente 3 ou 4 polo tema da metereoloxía. Ríndose Ríndose Silbar Silbar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 0:05
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Ainda que ando coa moral baixa.........pero debido as palabras de alento vosas,xa estou cabilando po ano. Pensando
Manterei a mesma estructura basicamente,e a camiseta técnica será azul. Moi feliz
As clasificacións,ainda que non prometo nada en firme,mañán pola tardiña. Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 0:06
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

os meus parabens pola organización a Lestove, o cal non teño o pracer de coñecelo en persoa, pois ainda levo pouco neste deporte.
Digo deporte, pois penso que a tolemia de correr hoxe é moito mais deporte co que fan uns millonarios dando patadas a ún balón , pois nos non cobramoa nada e nos esforzamos o máximo.
Asi a todo refiro mil veces correr cunha climatoloxía coma a de hoxe que con calor, polo que disfrutei coma un neno.
Só recordo un temporal semellante en Ordes o ano pasado, que tamén me encantou ( ¿ serei un tipo raro ? )
Eu hoxe fun case todo o rato co amigo Oliveira, ata que no último km me deixou atrás, pero fixen un tempo caralludo para min ( 42:50) , que ando nos 92 kilos en canal.
Encantado de saudar a Paulkoech,Oliveira, Xoixe, Montxo, Mandoc, Evarist, Bibi, Hades.., e sumando uns puntiños para o equipo de OS CANICROSSEIROS.
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 0:22
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Enoraboa a organizacion por facer posible unha carreira nun dia como este, para min foi unha carreira atipica non so polo feito da metereologia si non o que inplicou esta na carreira, esplicome vendo o desenlace da mesma como os corredorres que en teoria tiñan que ir diante metiase no medio do grupo co vento de cara e cando o vento se cambiaba a favor pegaban un cambio de ritmo deixando descalgados os que non aguantaban. Se algue save a distancia do percorrido poderia decilo, xa que a min saleume un tempo mais corto do que son os 10050mts.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 0:54
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Que buen tiempo tenemos por Galicia este finde y como no, con este tiempo tan cojonudo lo normal es salir a correr por una buena causa. El gran Lestrove organiza una carrera en su tierra y seguro que sera buena.
VAMONOOOSSSS.
Que cerca esta Padron de Pontevedra y que bien la carretera, la pena es que parece un espejo, pero bueno con las ruedas de seco no hay mucho problema. Ese puente que hicieron en Caldas, se olvidaron de ponerle una puerta, el viento de donde venia, como se movia el coche.
Llegada a Padron y que gran dia (lluvia, mas lluvia, viento, mas viento, frio y mas frio). Hoy promete ser una gran carrera.
Salgo de ultimo, ultimamente como siempre, sin prisas, empiezo a calentar, pues no sera por el frio que hace.
Primer km y otra vez se olvidaron de cerrar la puerta...coño que viento.
Pasan los kms y cada vez me encuentro mejor, primera vuelta y rapidito rapidito me planto en el km5, que comodo voy, hasta me siento rapido.
La segunda vuelta como un tiro.
Es la primera vez que adelanto a mogollon de peña y no me adelanta mogollon de peña a mi.
Llegada a meta, trote hasta el pabellon, camiseta-gatorade-manzana y un yogourt de chocolote pa la niña, ¿que mas puedo pedir?, cojo el coche y empieza el diluvio universal.
Como llovio esta tarde en Galicia, pero que bonito es hacer deporte cuando llueve. Me encanta.
Enhorabuena a Lestrove por esa gran participacion pero, para el año hazla mejor EN VERANOOOOOO.....
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 1:02
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Lestrove, a carreira e a organización un 10, contra o tempo non se pode pelear, para o ano que ven volve a contar con nos.
Un saludo e a seguir así.
corredorgalego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes
Galicia, A coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 1:05
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

en una palabra CARREIRON
una carreira que a pesar da climatoloxia tivo una fermosa camiseta tecnica e ao final una rica fruta e un yogur que animou despois da choiva q caeu felicidades a organizacion e para o ano repito
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 1:11
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Grata sorpresa. Moi feliz

As clasificacións oficiais xa estan postas na páxina web www.ansumu.es

Así mismo,tamén xa foron remitidas a Correr en Galicia. Razz

Bueno,polo menos aquí non vos podedes queixar da tardanza. Guiño

francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 1:17
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

lestrove, podes estar orgulloso do traballo feito porque a verdade é que saiu todo a pedir de boca. Todos coincidimos en que tolería de hoxe nos encantou enormemente. Creo que todos os que estivemos hoxe alí nos merecemos un aplauso porque foi, sinxelamente, épico. O acojone do principio convirtiuse nun disfrute contra os elementos. E si che sirve para algo, pensa que todos lembraremos este día durante moitísimo tempo.
kk00kk

Novo foreiro
Novo foreiro
4/05/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 1:47
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Perfecta, kien kiere un sol de carallo y un calor abofante, agüita rica rica, los de los ríos ha sido una idea genial, eres un crack Lestrove Rezar , y el viento de cara a ratos, pero luego se sentía como empujaba que daba gusto, parecía que voláramos, vamos, perfecto, zí zeñó, no sé cómo te las has arreglado para poner tanta agua en juego, pero bestial, además todos lo pasamos genial y la recordaremos con agrado.
Y lo del grupito de 8 que iabn detrás de 2 chavalas, yo también me sorprendí, jeje de hecho me uní, además iban hablando de sus cosas, de si se fortalecía , etc, ellas frescas y algunos detrás botando la lengua fora. Bueno, fuera coñas, la organización en lo que yo vi perfecto, y felicidades tb a los encargados de controlar que no nos despistáramos por otras pistas, se estaban poniendo pingando. y felicidades a todos los que fuimos, era para kedarse en casa viendo una peli, suerte q no hacía frío, pero el viento y el agua chegou dabondo...y la camiseta genial, lástima que al final me kedé sin una M pero ta chula chula. Si el año que viene la haces en agosto...que llueva plis!! Muro
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 2:02
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

[quote="kk00kk"]
Y lo del grupito de 8 que iabn detrás de 2 chavalas, yo también me sorprendí, jeje de hecho me uní, además iban hablando de sus cosas, de si se fortalecía , etc, ellas frescas y algunos detrás botando la lengua fora. Una de ellas era una tal xoliña, me suena de algo pero que ahora no caigo Silbar Silbar Silbar
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 2:23
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

carreiron ,clasificaciones y fotos ,esto es la ostia,ya te digo Moi feliz

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 8:52
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Enoraboa a organizacion por facer posible unha carreira nun dia como este, para min foi unha carreira atipica non so polo feito da metereologia si non o que inplicou esta na carreira, esplicome vendo o desenlace da mesma como os corredorres que en teoria tiñan que ir diante metiase no medio do grupo co vento de cara e cando o vento se cambiaba a favor pegaban un cambio de ritmo deixando descalgados os que non aguantaban. Se algue save a distancia do percorrido poderia decilo, xa que a min saleume un tempo mais corto do que son os 10050mts.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 9:43
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Bueno cando salin do freixo,chovia a cantaros e en LESTROVE seguia chovendo e fun de volta para a casa e chovia ainda mais , en fin un dia pasado por agua.Desde aqui felicito a organizacion ,tamen a lestrove .Acarreira e das que non te olvidas facilmente,parecia os 10.000 obstaculos con ria todo perfecto camiseta boa o color non e u meu favorito,pero todo moi ven,a ver si para o ano que ven podemos volver,graciasa toda esa xente que fixo posible que uns cuantos tolos puderamos facer o que mais nos gusta,,,correr correr, e correr.......
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 10:03
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Ostia non aparezo na clasificacion pois eu chegei eh.e fixen 41 minutos e 33 segundos............. Silbar Silbar Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos