Foros ›
Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 19:47
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Pois a min gustariame pedirlle a organizacion que estudien a posibilidade de facer a carreira absoluta pa todo o mundo, e ahi que fagan as categorias, por que eu (a miña opinion persoal claro esta) creo que non e xusto que atletas que se meten na absoluta, so loitan por 3 trofeos, mentres que as demais categorias inda por riba de correr a metade chupan todolos premios.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 22:23
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Totalmente dacordo Brasillas. A carreira absoluta debería estar dividida en categorias e a de 5km pois si queren facela por categorías, tamen vale.

No meu caso, en vez de facer a de 10km si fago a de 5km levaríame para casa o que sería o meu primer trofeo como 1º posto de miña categoría (31-38 anos) pero a miña preferencia era facer 10kms e non 5.

A verdade, e que me faría moita ilusión pois neste mundo do atletismo popular ainda nunca acadín un podium, nin creo que o consiga na vida Ríndose Ríndose Ríndose .

saudos

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 23:56
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

hola ,también estuve alli,agradecer a toda la gente que organizó y colaboró y lo bien que nos trataron con esos bocadillos tan ricos y la bebida ,bebi hasta que non quise mais,jej
precioso recorrido y organización magnífica,con esas cintas de colores que pareciamos hawuaianas ,jej
era la 1ª vez que corria y espero que no la última ,si alguien sabe la medida definitiva de la prueba ,....porque mi tiempo,no me lo creo,jejjpero ni de lejos,
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 8:10
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Buenos días:


Según comentarios después de la carrera, la distancia aproximada era de 9.100 m, o eso es lo que decía los que tienen gps.


saludos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 9:08
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Yo también haría esa sugerencia a la organización, apoyo totalmente la idea; que se me pasó hacerla en mi crónica: los premios al revés, la de 10 km dividirla por categorías y la de 5 km a parte.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 11:19
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Estou totalmente dacordo,as categorias debian estar repartidas na proba de 10 km ( aunque a organizacion segue sendo de 10) saudos.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 11:32
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Bueno, que en una distancia de 10 kms te equivoques en 100 ó 200 metros, vale, pero que haya un error de 900 metros Pensando a ver el proximo año si sale mejor medida, saludos

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 21:52
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

entonces la de 5km sabe alguno que vendria a tener,ya se q es cuestión de dividir por 2,pero quiza a alguno con aparatos de esos,le sale una aproximacion,un saludo
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 22:11
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Decir que a carreira foi prácticamente coma o ano pasado, cun pouquiño menos de presuposto imaxino, ainda que coa mesma ilusión de todolos veciños de Oubiña, decir que en algúns cruces había 4 ou 5 voluntarios i noutros non había ninguén, polo cual eo e máis 2 corredores perdemonos. Pero non pasa nada posto que non disputavamos nada.
Estou de acordo con varios foreiros en canto a que os premios se fagan por categorías pero a lo menos na de 10km.
Felicidades a todos os corredores que se achegarón a Oubiña, e por suposto a toda a organización que nos fixo disfrutar dunha maña de domingo saudable e moi amena.
Vemonos no 2010, aburiño.
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 22:25
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

El año pasado pasó lo mismo con el tema de los premios.Deberían tomar nota los organizadores de la prueba, ya que ,de este modo, es muy injusto, Nono Nono Nono .
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 10:10
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

hola sabéis alguno dónde están las clasificaciones,??
también espero estar en el 2010,si D y la crisis lo permiten,jejj
quizá estemos más flacos,jejj,
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 7:42
Asunto: Re: Carreira de Oubiña

Ayer, al salir del curre cogí la bici y por curiosidad me fui hasta Oubiña para hacer la medición del recorrido y me dió 4,700 por vuelta, o lo que serían 9,400 km. Así, mis cuentas ya se ven algo más claras y lógicas.

Distancia 9.400 m
Tiempo 35:16
Ritmo 3:45.11 min/km Pensando

Esto ya se aproxima bastante a la realidad.

A ver si alguien de la organización y es tan amable de enviar la clasificación. Muchas gracias

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos