Foros ›
Autor
Mensaxe
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 8:53
Asunto: I Carreira Val do Tea

Tedes toda a info en I Carreira Val do Tea sites.google.com/site/...nocondado/

Dado que xa somos un puñado de corredores de Mondariz que participamos nas carreiras pensamos en organizar un entrenamento que ben podería ser o xermolo para unha carreira en anos vindeiros. Mási aínda se engadimos aos compañeiros de Ponteareas e Salvaterra, localidades polas que pasa o percorrido.
Escollemos a data coincidindo co comezo das festas da Pena de Francia, do 14 ao 16 de Agosto, datas nas que se celebrou durante moitos anos unha carreira popular "Memorial Javier González Casanovas" e na que moitos nos iniciamos nesto do running.
En canto a distancia, nos animamos pola de media maratón xa que é a distancia exacta que precisamos para cruzar o Condado, dende Mondariz a Salvaterra do Miño. Tamén porque é un bo entrenamento para aqueles que estean preparando algunha maratón en outono.
Pois eso, que sodes benvidos a participar.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 9:04
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Ola,
Moita sorte neste vosa primeira edición Aplauso .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 9:10
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Moi grata sorpresa esta manan.Unha iniciativa que ben perfecta para estos lares onde carecemos delas.Ademais no noso caso(incluido o Sr.Rama) ven ideal para o que nos espera na capital Alemana.
Saludos.
julitojr

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/06/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
SALCEDA DE CASELAS
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 10:15
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

pois pareceme unha moi boa noticia, e o recorrido moi vo, sobre todo por pasar polos tres minicipios
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 13:52
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Se podo alí estarei pa recordar os moitos entrenos que fixen por esas carreteras.
Fonteiña, tentarei seguirte a ti e a Rama
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 14:10
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Genial !! Vaya sorpresa mas agradable.

Intentaré estar ya que - en un principio - teníamos pensado machar el 13 de vacaciones... si a la family no le importa esperar un día mas, me aerco sin duda alguna.

Muchas gracias por vuestro esfuerzo! Aplauso Aplauso Aplauso
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 15:14
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Pois se non hai actos socias novos estaremos na carreira, xunto cos Taninos, Fonteiña, Roberto e moitos máis

Gracias por organizala e saú2 desde Ponteareas
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 18:45
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Eu tamén vou aproveitando que teño libre o día e que o final dareime a ducha na casa Sorriso
E pode ser que o meu irmán tamén veña
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 19:57
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Moi boa a idea, a miña intención é a de estar ese día, mais arrastro unhas dores no calcañar esquerdo que me están impedindo sair a adestrar. Tede por seguro que se dou mellorado alí estarei, na compaña do meu equipo os Taninos Runners de Ponteareas

Saúdos

www.fonghi.blogspot.com
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 22:22
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Bueno xa estamos entonados e pensando no 14 de Agosto para ese entrenamento con gran ambiente,supoño.
Comentarvos que mandeivos o boletin de inscripcion,pero non estou nos corredores anotados.
Cando poidan,dicenme si non vos chegou ou ainda non esta actualizado.
Animos ca idea e SAUDOS.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 17:21
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Contestada a miña pregunta.Xa me vin na lista e correo recibido.
Gracias e Saudos.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2011, 22:35
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Me acabo de inscribir. (Sigue en pie, no ??? Lo digo porque casi no encuentro el hilo..... ya estaba en la tercera página).

Que ganas de ese rodaje en buena compañía !! Nos vemos el domingo !!


xan escribió:
Ola,
Moita sorte neste vosa primeira edición Aplauso .

sds
Molón

Xan, vas vir ?? Rezar Rezar Rezar Si te animas - tengo plazas libre en el coche - podemos ir juntos.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2011, 7:12
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Mappleleaf, por suposto que segue todo en pé.
Cóntovos as últimas novidades. Teremos un posto de auga pola metade do percorrido e ao final do percorrido, auga doada por augas de Mondariz. Tamén contactamos con protección civil e as policías locais dos concellos, con respostas diferentes; dende os que se ofreceron a acompañarnos ao paso polo seu concello, ata os que non lle deron a menor importancia. Tamén pode que nos faciliten o paso nalgún punto conflictivo, como a rotonda de ponteareas ao cruzar a N120. Tamén teremos compañía ciclista dalgunha xente de Mondariz que fai deporte, pero que non se ve capaz de percorrer 21 Km.
Por certo, dende a organización pedimos a vosa colaboración para transportar á xente. Recordade que para os que precisedes transporte o punto de encontro é a meta de Salvaterra, ás 9:00 h. Se alguén prefire deixar o coche en Mondariz, pode que haxa algunha praza da xente de Mondariz (coma min) que voltemos dende Salvaterra unha vez rematado o evento. Esta opción podédela utilizar se non podedes chegar ás 9:00 a Salvaterra, pero si podedes estar á 9:45 en Mondariz.

Sen máis, agardámosvos coa ilusión de termos un bo dia de running na mellor das compañas.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2011, 8:18
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Ola Xose: Ao ser de Salvaterra eu xa aparezo polo parque ás 9h pero si ao rematar precisades algún coche mais para volta a Mondariz podedes contar co meu.

Maple: alégrome que volvamos coincidir.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2011, 21:43
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

xoseavion escribió:
Mappleleaf, por suposto que segue todo en pé.......

.....Sen máis, agardámosvos coa ilusión de termos un bo dia de running na mellor das compañas.

Gracias por confirmarlo. Ahí estaremos disfrutando de una buena mañana de running - como las de antes Sorriso

Esperemos que el tiempo tambien nos respeta.... Por cierto, la gente se lo tomará más bien como un rodaje o salen todos a toda pastilla ??

Mincha: Yo tambien me alegro. Ya nos ponemos al día el domingo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos