Foros ›
IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Dec 2009, 0:42
Asunto: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Ola,
Xa temos data para Carreira Pedestre de Moaña 23 Xaneiro 2010, sabado 17:30, cunha distancia de 6000m.
Vai ser conometrada por Championchip.
Carreira rapida, e planiña, esperemos que faga mellor tempo que o ano pasado.
Mais info en: Pedetre Moaña

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 12:33
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

CARTEL DA CARREIRA

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 13:01
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

¡ no, menudo "negocio" ten Championchip con ísto de aluguer de chips nas carreiras populares !, en este caso, 2 eur.= 333 ptas. por cada "chapita" prestada( en outras carreiras 3 eur.=500 ptas.), multiplicar por nº participantes e...menudos ingresos por algo que as organizacions das populares facían sin ánimo de lucro.....hasta ahora.
Via chegando o momento en que a organizacion de populares vaise convertir en un gran negocio...
Non sei si eses "beneficios" son legalmente declarados Pensando ....quero creer que sí.. Pensando

Friends forever
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1047 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 13:57
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Home, lo que no se puede pretender es tener un servicio de cronometraje con todo lo que conlleva (material,desplazarse a las carreras, personal, etc) gratis. Ellos son una empresa que da ese servicio y es su negocio.

Si criticas a alguien tiene que ser al organizador de la carrera en concreto, no a la otra empresa que simplemente ofrece un servicio.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 14:32
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

ZeusOurense escribió:
Home, lo que no se puede pretender es tener un servicio de cronometraje con todo lo que conlleva (material,desplazarse a las carreras, personal, etc) gratis. Ellos son una empresa que da ese servicio y es su negocio.

Si criticas a alguien tiene que ser al organizador de la carrera en concreto, no a la otra empresa que simplemente ofrece un servicio.
Sí, me parece una postura muy "cómoda" por parte de la organizacion.Creo que una popular como la de Moaña no tiene necesidad de ese "servicio" Pensando

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 14:47
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Pois igual haberá que ir este ano ata Moaña e todo. Sorriso

A dia de hoxe Championchip é unha empresa totalmente homologada,cotiza a seguridade social e paga os seus impostos como calquer outra empresa. Guiño
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 15:58
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Si Dios quiere pienso estar en Moaña, nunca he corrido esta prueba y me apetece mucho debutar. Y si es cronometrada por chip, muchísimo mejor.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 16:57
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

lestrove escribió:
Pois igual haberá que ir este ano ata Moaña e todo. Sorriso

A dia de hoxe Championchip é unha empresa totalmente homologada,cotiza a seguridade social e paga os seus impostos como calquer outra empresa. Guiño

Pero lacazan ponte a traballar e deixate de tanta brincadeira, votaslle a culpa a zapatero e ti non sacas a s mans do bolsillo, nin para ajarrar no pitillo.... Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Que facias na Pobra, estabas de turismo ¡VIVIDOR!, con ese chollo que tes hasta eu andaba a 3,30

Ah e vai quentando o lombo que as subir tamen todas as montañas de Jalisia...... Ríndose Ríndose Ríndose
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 18:43
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

[quote="montxo
Pero lacazan ponte a traballar e deixate de tanta brincadeira, votaslle a culpa a zapatero e ti non sacas a s mans do bolsillo, nin para ajarrar no pitillo.... Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Que facias na Pobra, estabas de turismo ¡VIVIDOR!, con ese chollo que tes hasta eu andaba a 3,30

Ah e vai quentando o lombo que as subir tamen todas as montañas de Jalisia...... Ríndose Ríndose :lol:[/quote]

Zizañento !!... no !! ti tamen debes currar de ostia... onde hai lío, alí estas ti...fai aljún callo nesas mans MARQUÉS !!! Mr. Green Mr. Green
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 19:45
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

MICHI escribió:
[quote="montxo
Pero lacazan ponte a traballar e deixate de tanta brincadeira, votaslle a culpa a zapatero e ti non sacas a s mans do bolsillo, nin para ajarrar no pitillo.... Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Que facias na Pobra, estabas de turismo ¡VIVIDOR!, con ese chollo que tes hasta eu andaba a 3,30

Ah e vai quentando o lombo que as subir tamen todas as montañas de Jalisia...... Ríndose Ríndose :lol:[/quote]

Zizañento !!... no !! ti tamen debes currar de ostia... onde hai lío, alí estas ti...fai aljún callo nesas mans MARQUÉS !!! Mr. Green Mr. Green

Xa chejou a lajartija con nome de JATO.... Disimulando

si che dou una bofetada ca man aberta, quedache o careto tañ cual pejaras cun penedo.... de granulado..... e iso e po los callo que teño, non coma ti que ainda estas no paro.... outro VIVIDOR... cando teñas fillos que.... an de ir comer a casa do avos.... LAMPANTIN..... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Delacrus

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/08
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 17:14
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Prefiero pagar 2 euros para que cronometre como es debido. Y no otras carreras (Ej, cangas) que no hay quien se entere de los tiempos, que al fin y al cabo a la gran mayoria es lo que mas nos interesa.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 21:45
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Delacrus escribió:
Prefiero pagar 2 euros para que cronometre como es debido. Y no otras carreras (Ej, cangas) que no hay quien se entere de los tiempos, que al fin y al cabo a la gran mayoria es lo que mas nos interesa.

Bueno eu non che quero levar a contraria, pero a maoria dos atletas, dispoñen a lo menos dun par de zapas. un chandal e a lo menos un reloxo-cronometro, que nun alto porcentaxe inclue pulsometro e GPS, po lo tanto eu prefiro adicar os dous euros da inscripcion a compra deste ultimo....que a mais valeme pa controlar os adestramientos.... Indiferente

Opinion persoal

una aperta meu
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2010, 0:39
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Aqui hay que ir a por los puntillos Bailar y al dia siguiente pa Potugal. Ríndose Ríndose

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2010, 0:12
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Moran me estás estresando con tanto punto

Así no habrá quien te pille Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
kguento

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2010, 21:04
Asunto: Re: IX CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA.

Hola,
ante todo un saludo a todos que es la primera vez que escribo aqui.

Y al tema ;), ¿alguno sabe el recorrido? me comentaron que otros años empezaba en el con y llegaba a la junquera. ¿es asi?

Gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos