Foros ›
III Carreira Pedestre Popular de Campañó
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 10:08
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Era a primeira despois de 2 meses lesionado seguramente non era u sitio mai indicado,para volver ,pero quedei contento que parece que a lesion esta olvidada,a carreira fixose mais dura tamen por a alta temperatura 24 grados e despois a costa do cementerio subila tres veces foi moito ,agradecer a organizacion,todo o traballo que fixeron porque esta carreiara se levara a cabo.para o ano volvo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 10:31
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Mi primera participación en Campañó: pese a estar más que avisado de su dureza sufrí como un perrete, pero creo que fue más por el calor que por el trazado (litros y litros de sudor es lo que se ve en todas las fotos).

Después de ser doblado por los tres primeros, en la última vuelta me vine abajo por completo, hasta que me enganché a otro corredor y conseguí remontar el vuelo, para acabar en un sprint agonístico por el puesto ciento noventa digno de mejor causa.

Enhorabuena a la organización, y eso que nos perdimos los pinchos y la post-carrera porque teníamos que marcharnos con urgencia.

El año que viene volveremos, si el Monstruo de Espagueti Volador quiere.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 10:37
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Impresionante carreira a que nos brindaron onte en Campaño, felicitar a Ricardo Tilve "o que paga", a Elias i a toda esa morea de xente que traballa na sombra pra que todo salga a pedir de boca, i estea cada cousa no seo lugar i a sua hora Aplauso Aplauso Aplauso .
O ambiente excepcional de foreiros i de xente menuda que se agradece ver que se intenta meter savia nova no atletismo, co que lles costa os rapaces, a seguir nesta liña.
I como non referirme a entrega de premios, aquelo parecia que non remataba nunca, cantidade de obsequios i os pinchos con cerveza incluida agradecemolos todos Bailar Bailar .
Animos pro meo compañeiro Santa que todo se pasara.
airkanada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/11/08
0 Carreiras
174 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 11:44
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Mi primera participación en la carrera de Campañó y realmente me he quedado impresionado del nivel organizativo de la prueba, enhorabuena.
El trazado precioso, las duras cuestas se ven compensadas con los tramos de bajada y sobretodo con la cantidad de gente que te anima durante todo el recorrido, a mi personalmente eso me motiva.
Lastima que tuve que marcharme al finalizar la carrera y no pude disfrutar de la fiesta que hubo después.

Para el año que viene, si no estoy lesionado, repito seguro.
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 13:03
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Impresionante todo en esta carrera, todo menos mi actuación Muro Muro
Tilve, Elías, voluntarios, animadores... y sobre todo los chavales, poniendo las ganas y la ilusión que le ponen. Aplauso Aplauso Aplauso

Ojalá todas las carreras copiasen algo de esta (por ejemplo, las carreras infantiles. Un lujo)
Gracias a todos y ¡nos vemos en 2011!
JAVICHIN5555

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 13:11
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

No entiendo como muchos de los q posteais aqui menospreciais vuestras actuaciones o clasificaciones en las carreras, hay gente q corremos x diversion, por conocer sitios nuevos, por disfrutar de las carreras aunque se nos hagan duras, por los pinchos, el vino, la gente q nos spera para animarnos,

LO QUE IMPORTA ES ACABARLA Y NO DONDE SE ACABA

Nosotros no tenemos opcion d ganar ningun trofeo pero aunque muchas veces sufro en las carreras me llena d satisfaccion acabarlas y mas me enseña a valorar a otra gente q tiene bastantes mas dificultades q yo para acabarlas y no por eso abandonan

Desde aqui , felicitar a esos chicos q he doblado en esta carrera ( aunque hice un mal tiempo 40' ) doble algunos corredores , pero mi admiracion para ellos q stan en todas las carreras

Felicitar d nuevo a Elias, se lo ha currado, asi como a todos los voluntarios q han participado y a las personas q han donado material, fruta, bebidas , ... para q despues d una carrera tan sufrida , nosotros podamos llevarnos algo d azucar al cuerpo jajajj
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 13:16
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Como siempre ultimamente Pontevedra volcandose con el Atletismo Aplauso y el fomento de los niños en las populares Bailar ,una gran carreira,gran organizacion Aplauso y Elias 3º este año se preparo jejeje,esa cuesta dura como siempre Muerto la ultima vuelta casi la hago andando Avergonzado la verdad que contento puesto 100 Molón ,pese a la dureza del recorrido.
El año proximo Moran en Campaño. Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 14:55
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Los que mejor lo pasaron, los voluntarios en el coche a copazos o los de las escaleras a porros. Los corredores las pasamos canutas, a mi me va costando arrancar.
Herniado, mousambani, linkinpark, runrunpabli, ...
Ánimo Santa que en cerocoma estamos dando guerra de nuevo.
Este año no me quedé al sorteo ni pinchos.

Vemos!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 15:01
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

JAVICHIN5555 escribió:

LO QUE IMPORTA ES ACABARLA Y NO DONDE SE ACABA

E aquí estou eu para demostralo, seguramente non debería ter participado nesta carreira no lamentable estado físico no que estaba pero unha vez metido pois polo menos tiven a fortaleza mental de rematala, o cal me deixa mais que satisfeito Bailar . Gracias a JAVICHIN5555 polas súas palabras e tamén a todos os que onte me animastes para que seguira en carreira (Evarist, Oliveira, Cacho, os da Bouza Sprint, Michi, MapleLeafs, Tara, e un longo etc de coñecidos e descoñecidos). No futuro mais e esperemos que mellor, porque esta carreira, aínda que duriña, é das que gusta correr.

JAVICHIN5555 escribió:
Felicitar d nuevo a Elias, se lo ha currado, asi como a todos los voluntarios q han participado y a las personas q han donado material, fruta, bebidas , ... para q despues d una carrera tan sufrida , nosotros podamos llevarnos algo d azucar al cuerpo jajajj

Sumome tamén a estas palabras ainda que eu invertiría menos en agasallos e mais en avituallamento, só é unha apreciación persoal pois, no meu caso, non tiven auga ó chegar á meta, aínda que, por sorte, coa froita poiden recuperar algo. Noraboa á organización por todos os demais aspectos, e sensacionais os voluntarios en todos os cruces....

Se eu puiden, ti tamén...
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 16:59
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Hola, ante todo darle las gracias a la organización por dejarme inscribir fuera de plazo y por dejarme pasar 5 minutos antes del comienzo de la carrera con el coche para poder aparcarlo cerca de la salida.

En cuanto a la carrrera me pareció un circuito muy bonito y con gran cantidad de publico, lástima q me tocó sufrir bastante debido a q un par de horas antes fuera correr a Arteixo, planteandome durante el transcurso de esta carrera el asistir o no a Campañó, pero despues de poder realizar la inscripcion casi el mismo dia de la prueba pues estaba en deuda con la organización.

Muchas gracias a la organziación y para el año espero ir en mejores condiciones para disfrutar de la carrera.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 17:07
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Coma sempre carreira perfecta e duríiiisima, o rematar voltei a dicir o mesmo que os dous anos anteriores, que pro ano non volto, pero claro, co ben que nos tratan Elías e súa xente coma pra non voltar, moitas gracias!!
E polo demási, segunda carreira da tempada e seguimos a coller a forma pouco a pouco.
Un saúdo pra tod@s!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 20:51
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Solo puedo agradecer a todo el que haya hecho posible esta carrera un año más. Definitivamente de lo mejorcito de la temporada.

Que buen ambiente, así da gusto pasar una tarde de sábado corriendo.

Un abrazo.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 21:42
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

noraboa pola carreira.corrin bastante ben.a organizacion moi boa xa.incrible os voluntarios que habia sobretodo nas carreiras menores nas que facian ringleiras pra separar os corredores.nos cruces dous ou mais voluntarios e sobretodo sen policia non facia falta,os de campaño son apañadiños. Aplauso
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 8:47
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Sensacional carreira. Felicitacións a Elías , Elisa, etc... por su trabajo. Gran "speaker". Esta carreira pronto vai a ser unha das grandes carreiras galegas.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 10:04
Asunto: Re: III Carreira Pedestre Popular de Campañó

Carrera durísima, excelente organización, aunque mejoré en 27 segundos el tiempo del año pasado, la última vuelta se me hizo eterna, pinché e incluso pensé en abandonar. Al final me repuse un poco y pude finalizar hecho polvo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos