Foros ›
Autor
Mensaxe
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2012, 2:32
Asunto: Re: Al Limite

eu vou a san cibrao¡¡ sorte e a sumar¡¡¡¡
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 21:56
Asunto: Re: Al Limite

Onte non se sabia se era a Subida ao Castro ou a Travesia da Ria, mi madriña que enchoupada.. Muerto
Lybri na sua liña, entre os primeiros. Eu na miña, cos primeiros do fondo.. Avergonzado
Iso si, non tiven que chegar ao Castro pa morrer, na subida do Concello xa iba "infartado de bandullo".. Mr. Green
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2012, 0:09
Asunto: Re: Al Limite

Saric, te creo bien...en orense pa lo que llueve normalmente la sancibrao fue una animalada la agua que cayó, no me quiero imaginar por la costa¡¡¡ Por aqui me fue bien dentro de mi nivelillo sigo mejorando cada carrera se nota q el entreno q me esta haciendo un correlega q me esta ayudando da sus frutos,,, y ya ruedo a 4;10. SUMANDO y SIGUIENDO¡¡¡ próxima parada si todo va bien bénefica de LALIN
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 20:08
Asunto: Re: Al Limite

que tal correlegas? se os parece e tedes facebook podemos crear un grupillo en el y así tambien nos ponemos cara¡ ya subi los puntillos 149 de modesta aportacion¡¡ marcho q hoy tocan serie sde 1000 buena semana y Felices Fiestas a todos Guiño
lybri

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/10/11
0 Carreiras
1287 Mensaxes
la guardia
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2012, 22:44
Asunto: Re: Al Limite

DragonRunner escribió:
que tal correlegas? se os parece e tedes facebook podemos crear un grupillo en el y así tambien nos ponemos cara¡ ya subi los puntillos 149 de modesta aportacion¡¡ marcho q hoy tocan serie sde 1000 buena semana y Felices Fiestas a todos Guiño

me parece buena idea si me quereis buscar en facebook mi nombre es jose carlos ferreira gonzalez. un saludo
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 22:01
Asunto: Re: Al Limite

Como imos de polvorons? Guiño
Habera que ir retomando, o domingo no Correndo por Vigo habera que ver como imos de lombo.
lybri

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/10/11
0 Carreiras
1287 Mensaxes
la guardia
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2013, 22:34
Asunto: Re: Al Limite

en vigo nos vemos el domingo compañeros
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 16 Xan 2013, 23:27
Asunto: Re: Al Limite

Moita sorte compañeiros nas competicións. Eu sigo metido no pozo das lesións e tento sair a flote. Eu tamén estou convosco en formar o grupo de facebook. Guiño
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 20 Xan 2013, 22:49
Asunto: Re: Al Limite

supermorais lybry xa deixou o seu, o meu Alfonso Soto Gutiérrez, que tal o fin de semana correlegas? eu participei hoxe no meu primer trail en boboras y puesto 87 , asi que a seguir sumando¡¡
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2013, 0:01
Asunto: Re: Al Limite

que tal equipo? como foi a semana? eu estreneime no trial de moaña con moi boas sensaciones de cara a próxima puntuable porriño onde vou intentar baixar de 42min , espeor q os entrenos sigan así de ben Guiño vemonos¡¡
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Feb 2013, 17:12
Asunto: Re: Al Limite

Eu malamente dende a carreira do Calvario, a semana pasada contractura que non me deixou ir a Moaña, esta semana a contractura xa era rotura e non puden ir a Bembrive. A este paso a ver se dou ido a Porriño ou os 10 km Cidade Universitaria.. Muro
lybri

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/10/11
0 Carreiras
1287 Mensaxes
la guardia
Respostar citando Envío Lun, 11 Feb 2013, 22:02
Asunto: Re: Al Limite

hola equipo supongo que para porriño iremos la mayoria . nos vemos por alli
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2013, 21:48
Asunto: Re: Al Limite

lybri escribió:
hola equipo supongo que para porriño iremos la mayoria . nos vemos por alli

Si las cosas funcionan medianamente bien y, no surge ningún problema, me iré a "arrastrar" un poco por la Interrruning de Porriño Disimulando Nos vemos allí el equipo para conocernos si podéis. Llevad cámara de fotos para inmortalizar el momento, jejeje
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 16:30
Asunto: Re: Al Limite

supermorais escribió:
lybri escribió:
hola equipo supongo que para porriño iremos la mayoria . nos vemos por alli

Si las cosas funcionan medianamente bien y, no surge ningún problema, me iré a "arrastrar" un poco por la Interrruning de Porriño Disimulando Nos vemos allí el equipo para conocernos si podéis. Llevad cámara de fotos para inmortalizar el momento, jejeje

Alli estaremos, eu xa teño o numero de j,carlos a ver si nos damos visto si , senon fora o caso moita sorte que hay que recuperar a 4 plaza chicos¡¡¡

Eu espero pode bajar de 42 y sera la primera carrera q vaya durmiendo ya q estoy de vacaciones Guiño pero desde el GMTA de Moaña as pernas non arrancan pero ``malo será´´ Silbar
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 22 Feb 2013, 0:00
Asunto: Re: Al Limite

DragonRunner escribió:
supermorais escribió:
lybri escribió:
hola equipo supongo que para porriño iremos la mayoria . nos vemos por alli

Si las cosas funcionan medianamente bien y, no surge ningún problema, me iré a "arrastrar" un poco por la Interrruning de Porriño Disimulando Nos vemos allí el equipo para conocernos si podéis. Llevad cámara de fotos para inmortalizar el momento, jejeje

Alli estaremos, eu xa teño o numero de j,carlos a ver si nos damos visto si , senon fora o caso moita sorte que hay que recuperar a 4 plaza chicos¡¡¡

Eu espero pode bajar de 42 y sera la primera carrera q vaya durmiendo ya q estoy de vacaciones Guiño pero desde el GMTA de Moaña as pernas non arrancan pero ``malo será´´ Silbar

Nos vemos Dragonrruner en Porriño! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos