Foros ›
Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 21:11
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Un año más sólo me queda darle las gracias a Santi y a todos los que colaboran con él en organizar esta carrera. Este año, lo han bordado con la idea del cross, perfecto de distancia, ideal para empezar en esto de la montaña o como nosotros simplemente para disfrutar de una maravillosa mañana en el monte sin el miedo de pasar una semana de agujetas.
Resumiendo, una mañana fantástica, con ese ambiente especial de las carreras de montaña y quedándonos a todos la duda de hasta donde se podría llegar con esta carrera si tuviera los apoyos institucionales que tiene por ejemplo la Galarleiz.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2009, 21:46
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Aqui teneis algunas fotos para el recuerdo...animo a todos aquellos que habeis sufrido como autenticos campeones!!!

picasaweb.google.es/ma...5_m5L-iSA#
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 8:16
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Grazas a xente da organización, en especial a Santi de Redonet, por brindarnos a oportunidade de sufrir, pero tamén disfrutar, dunha maratón de montaña espectacular e durísima.
A idea de programar un cross permitiu que moitos correlegas que non se atopan preparados pra afronta-los 42km puideran participar na proba "corta" de 20km.

Aproveito pra mandar unha forte aperta a Santi Conde que sufríu unha lesión no nocelo e non puido rematar a proba.Grazas á impecable actuación dos medios de rescate puido ser evacuado sen maiores atrancos polo que me comentaron en meta.

O sábado Lois e mais eu xa andabamos por Manzaneda aclimatándonos cunha par de boas birras,jeje, e saímos soltar as pernas 30 minutiños.As sensaciós non foron nada boas , con molestias no abductor.En fín, fixemos unhos espaguetis e a durmir !!!

Coméntovos xa coma foi a miña carreira:

*Saída con esguellao co que fixen os 8 primeiros km ate que alcanzamos a Lalo que se parara a facer un "pipí",jeje.
*Acompañeinos ate comenzar o primeiro cortalumes serío, nada rampiñas de ate o 60%, case nada, escalada mais que carreira (foto)
*Pasei pola media en 2.00, un chisco por riba do programado, pero con boas pernas.
*No tramo das baixadas técnicas da 2ª parte da proba caín 2 veces, arriscando ó tentar seguir os pasos dunha maratoniana de Madrid. Foder, que cabra montesa baixando !!!!
*Os 2 golpes deixáronme tocado muscularmente e cando chegamos á zoa do valle escomenzaron os "amagos" de calambre,ui,ui,ui.
*E ala, afrontamos a subida dos Penedos, que cruz, que dor de pernas!!!.
*No breve tránsito de apenas 300m dende alcanzar o cumio dos Penedos ate o inicio do cortalumes final tiven que parar 3 veces a estirar porque se me agarrotaban os cuadriceps.
*Nese intre, avituallamiento do km 38, pensei seriamente en abandoar, pero tiña que cumprir a promesa que lle fixera á miña visaboa uns días antes do seu falecemento.
*Agora, friamente, non sei coma din alcanzado a meta,foron os 4km mais longos que recordo, con calambres, cunha dor inhumana, con maréos, con gañas de tirarme no chan.....perdín 5 minutos con Veloso Miranda e con Javier Veiga neses poucos km, imaxinade coma ía.
*A falla de 500m recibín os animos de Diego Vicenzzuto e dixenme, corre castrón!!!

Na meta, soio puiden tirarme e romper a chorar!!!

Coma sempre, o millor das carreiras foi compartir un rato agradable en compaña das grandísimas persoas que te atopas no mundillo das carreiras populares.


Por certo, esguellao e Lalo fixeron un carreiron en 4h05´e 4h07´, 10º e 11º na clasificación final.

Noraboa a Diego Vicenzzuto por dobrar Parada-Penedos e gañarme,jeje, que monstruo!!!

E parabéns tamén pra Aficionado polo seu podium e grandísima marca!!!

Ós amigos de "Os irmandinhos" mandarlle unha aperta porque son, simplemente, caraiudos!!!

I eu??? Pois coido que cumprín, 4h21´e 21º clasificado, ainda que soe a fanfanorrería estaba pra atacar as 4h15.

Clasificaciós:

209.59.134.74/~penedos...tados.html

Un consello pra que os que teñades pensando facer algún día os 42km.A dificultade da 2ª parte da carreira non soio ben dada polo quilometraxe senón por unha serie de factores determinantes.

1º-Hai un tramo de 4-5 km de baixada tremendamente técnicos onde as pedras se moven e a dereita vese un barranco dos que se caes nel non o contas.Eu tiven a sorte de caer 2 veces pero facelo nunha zoa menos empinada.

2º-A subida ó monte dos Penedos do Lobo e por un carreiriño no que apenas se pode correr un cento de metros, co sol nas costas, e mais de 45minutos de sufrimento.

3º-O cortalumes final é tan duro coma o primeiro que pasabades os da media, ainda que mais curto.

Pro vindeiro ano penso preparar en condiciós a maratón e sacarme a espiña desta edición.

E nada, coido que por fín chegou un merecido descanso tras unha tempada ben longa.Entre outras cousas porque hoxe case que non dou andando!!!
Descansarei 2 semanas i a escomenzar a preparar a San Martiño.


Unha aperta pra tod@s

www.jeffxavi.blogspot.com
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 9:08
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Os meus parabéns a todos os que rematástedes (moi especialmente ós amigos Aficionado e Fema). Ésta é a típica carreira que me da moitísima envexa...O que pasa é que a imaxino durísima, e só pensar na calor Muerto ... Por non falar desas baixadas técnicas nas que algúns escordaríamos incluso músculos que non existen Abraiado .... En resumo, que sodes todo unhas máquinas. Unha aperta

PUXA SPORTING
MORSATOLA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/07
0 Carreiras
185 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 9:11
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Afirmo que todo lo bueno que se ha dicho de la organización ES ABSOLUTAMENTE RIGUROSO. Además indicar la amabilidad del personal de la carrera: hasta extremos del favor personal...increíble.

Lo dicho, gran organización, un 10. Como no tengo experiencia en montaña me saltaré los puntos del 1 al 9 e iré directamente al CERO.

Un CERO ENORME a todos aquellos/as participantes que se empeñaron con ahínco en dejar las botellas de agua unas veces sobre las balizas y otras tiradas fuera de la ruta (!!!), amén de los consabidos envoltorios de las barritas y demás. Ese paisaje es increíble y empeñarse en regarlo con plástico me parece una falta de cultura cívica. Imagino que no pensamos que alguien tendrá que recogerlas más tarde...Pena.

Si puedo repetiré otra vez con la familia, que también se pasó un gran fin de semana.

Un saludo.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 11:46
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Noraboa a todolos participantes, pero sobre todo a aficionado e fema Aplauso Aplauso agardamos as vosas crónicas campións Aplauso
Saudiños.
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 14:01
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Bueno,pois eiqui estamos despois da carreira,o primeiro saudos para Chema ,Aficionado,Xabi,Lois,Lalo,Chema.para os Irmandiños,e pa todo o persoal en xeral,ben pouco queda que dicir da carreira,a non ser algun calambre que outro por mor dunha desidratacion facendo tres minutos mais ca o ano pasado,ainda asi contento,felicitacions para Lalo e Esguellao,uns tempazos e gracias os cales fun subindo Penedos mellor ata o 39,un 10 para Santi Redonet e o resto dos compañeiros da organizacion,impecables.Boa xente e disfrutar do que mais nos gusta facer en boa compaña(po ano a ver si me dan menos calambres,jajaja)¿que mais se pode pedir?como non un saudo os meus compañeiros de Redondela Juan(Jaru),Edu(Lorcho),Marcos,Miguel,Amador(dos irmandiños)e como non Martin e Loli que fixo a andaina,e as suas nenas,bicos e abrazos para todos.
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 14:15
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Hola a todos;como muy bien dicen los demas quiero felicitar a la organizacion por su trabajo,PERFECTO,tanto en el trato como en la organizacion y si encima nos acompano el dia creo que el fin de semana de carrera ha sido de los de crear aficion.Un sombrerazo para mis companeros del club atletismo Vigo que hicieron todos una gran carrera,incluso podio,pero su compania es el mejor premio.Fonso no te preocupes ya te acostumbraras al porta bidones.Un abrazo a todos
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 17:44
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Eo pola miña banda fun a Meaño, que era unha carreira pra rapaces.
Os HOMES fostedes a Penedos e polos comentarios vexo que sufristedes coma nunca, xa me daredes algun conselliño pro do Miño, je, je.
Felicidades polas bosa marcas pero sobre todo por rematala: ESGUELLADO XEFFXAVI TONIO E LOIS e a todos os demáis ainda que non os coñeza, aburiño
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 17:52
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Hola a todos. Magnifica carreira, podovos dicir que é unha experiencia unica. Animovos a todos a preparala para logo poder disfrutala. Se vos pon respeto, empezando co cross pero sen perder de vista a marathon. Creedeme que , alomenos para min, é unha satisfaccion persoal enorme disfrutar do percorrido, que se fai ainda mais doce cando cruzas a liña de meta
No tocante á organizacion merece un 11 sobre 10, xa que non so non ten nada negativo senon que ademais amplifican o termino do moi ben feito.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 17:57
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Germanmd escribió:
Eo pola miña banda fun a Meaño, que era unha carreira pra rapaces.
Os HOMES fostedes a Penedos e polos comentarios vexo que sufristedes coma nunca, xa me daredes algun conselliño pro do Miño, je, je.
Felicidades polas bosa marcas pero sobre todo por rematala: ESGUELLADO XEFFXAVI TONIO E LOIS e a todos os demáis ainda que non os coñeza, aburiño

Germand, non creo que necesites moitos consellos. Ti tes moita calidade nas tuas pernas.. confia nelas.

Se o teu obxetivo anda nas 3h15´, ou quizais un chisquiño mais, podemos tentar de facela xuntos...
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 18:15
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Otra jornada inolvidable, la organización muy bien, con unos voluntarios muy atentos y eficientes.

La compañía fenomenal y es sin duda lo mejor de la prueba, junto con el ambiente que se respira, porque los primeros se comportan como tales fuera de la carrera y te dan consejos, te animan, te felicitan....

Es increible ver a todo un Juanma Aguejas de speaker, ¡cómo lo vivía!.

Volví a disfrutar del monte y aunque está claro que sufrí, este tipo de carreras no las cambio por ninguna.

Y sigo pensando lo mismo, las maratones de montaña, a diferencia de las de asfalto, se pueden ir, sin haberlas medianamente preparado, porque no existe la espada del cronómetro. Y realmente llega un momento que da lo mismo 5 que 6 horas.

Y eso es lo que hice yo, y todo se cumplió según el guión establecido, tratar de trotar donde podía trotar, andar donde debía andar y tratar de no hacerme daño en la bajada del ventitantos, que una vez superada tuve una sensación grande de alivio, después la subida al Penedo, acabó por agotarme las escasas fuerzas, pero ya estaba casi en el 40, así que enseguida llegó la meta, que atravesé muy contento.

La felicidad todavía me dura, y ojalá pueda volver al año que viene, si puedo algo mejor preparado, pero si no, no pasa nada, que se trata de compartir una mañana por el monte y disfrutar del sufrimiento y sobre todo del ambiente.

No quería dejar sin agradecer, a Euge y aficionado, su compañía y todo lo demás.

Animar a la gente a participar en este tipo de pruebas, y aun sabiendo su dificultad, animar a quien pueda organizar que "se tire al monte", porque había que ver cómo estaba la estación de Manzaneda y los alrededores, es un escaparate perfecto para muchas zonas que quedan fuera del gran público.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 18:54
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

Por certo, unha forte aperta a todolos compañeiros que tiven a oportunidade de saudar de novo en Manzaneda: Xavi, J.Javier, Lalo,Furi, aficionado, Tonio, Montxo, Irdam, Nikito, Men´nblack(ou nejro man), angel, Diego,Ezeq,...
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 21:05
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

A verdade que foi unha experiencia moi gratificante, e ainda que non me prodigo moito nas distancias longas, encantoume haber feito o cross e xa estou convencido de facer para o ano a marathon, aproveitando que lle estou collendo gusto a isto de correr polo monte... nada pois decir que pasei unha moi boa xornada en compaña dos meus Irmandinhos e do resto de correlegas, en especial quero dar a noraboa a Jeffxavi ( tempazo amigo ) e a Lois ( acabaches coma unha rosa... iso e que te gardaches 10 minutiños ) e a Beauvais, que correu o cross e foi coma un tiro... Aplauso Aplauso Guiño
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 21:27
Asunto: Re: Penedos do Lobo - 4ª Edición (2009)

JEFFXAVI escribió:
nada rampiñas de ate o 60%, case nada, escalada mais que carreira

Sorriso Silbar JEFFXAVI tu no estás muy puesto en topografia.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos