Foros ›
TRAMO EDAD 17 A 30 ¿QUE PASA CON ESTA GENTE?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 9:57
Asunto:

Non, o problema non e tanto do ensino (esta lanza rompoa en favor de Marola e do resto dos profesionais do mundo do ensino) como dos novos medios de comunicación escrita (véxase básicamente o teléfono móbil)... mentres algúns seguimos escribindo con ese aparatiño coma se fai normalmente os rapaces/zas de agora eliminan vocais, sustitúen parellas de letras por unha soa (ou varias... por exemplo "Bicos pasaría a ser, posiblemente, Bks")... e despois de escribir así, e que lles entendan os seus conxéneres, para que cara...o van voltar escribir como "persoas"... Demo sorrindo Demo sorrindo así que ou ben os queimamos co seu peculiar xeito de escribir (por chamar a iso de algunha maneira) ou os deixamos e tentamos entender qué andan a falar... Pregunta

Como siga entrando xente nova no foro imos ter que afacernos aos seus simboliños e demáis... estes tres (mon-sal-mon, meju e Pelícano) poden ser somentes a punta dun iceberg... e ainda me lembro do cristo que se montou nun fío non moi vello con un deles... o que leva máis tempo por estes lares... por culpa da súa linguaxe ¿nonsí Khene?. Por certo, recoméndovos que lle votedes unha ollada á súa páxina web Abraiado Abraiado Abraiado ... ¡¡¡Estes de Cariño sonche dun orixinal engullindo ganchitos, chaskis e demáis chuches!!! Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo


Última edición por banderas o Mar, 07 Nov 2006, 13:45; editado 2 veces
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 10:20
Asunto:

Banderas, deja de beber anticongelante del coche, que te está afectando al cerebro Mr. Green Meju nació en el 68 (¿no es cierto, Ángel? Guiño ). Si haces cuentas, da unos cuantos años más que 17. Guiño




Última edición por khene o Ven, 03 Nov 2006, 11:06; editado 3 veces
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 10:32
Asunto:

Banderas, «bikos» debiera ser «BKS». La forma de escribir SMS no es nada nuevo. ¿Ya no te acuerdas cómo escribías cuando tomabas apuntes en la Universidad. No me digas que eras capaz de escribir todas las letras de cada palabra.

Si nos metemos con la ortografía y gramática de la gente joven (más joven que la mayoría de nosotros Mr. Green ) lo más probable es que no vuelvan a escribir en el foro y perdamos la riqueza de las opiniones de la gente que no necesita entrenar para hacer unas marcas mejores que las de la mayoría de nosotros Disimulando

Y deja de meter cizaña, meu. Como ahora se pueden editar los mensajes, podría editar todo lo que dije y dejarlo en blanco Demo sorrindo

Meju, si andas por ahí, buen rollito tío Guiño , que no era mi intención enemistarme contigo. Sólo fue un poco de vacile que se salió de madre. No tengo nada en contra de los «pixines» ni soy «da Pedra». ¿Quedamos en paz? Guiño [/b]




Última edición por khene o Ven, 03 Nov 2006, 12:09; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 11:22
Asunto:

¡¡¡A boa hora vou eu a meter cizaña!!! ¡¡¡Deus me libre!!!... senón ¿para que facerlle publicidade á páxina web de meju?... Non estou a facer unha broma. Ainda que ten unha parte adicada a extraños records de inxesta apurada de bollería industrial, bebidas gaseosas e chuches varias, tamén lle adica boa parte do seu repertorio ao tema do atletismo... senón fai a proba...

Si o dis porque Angel ten a miña edade e eu o metín no paquete de adolescentes ten que ver coa súa edade lingüística... e repito o teu
Cita:
buen rollito tío , que no era mi intención enemistarme contigo.
Guiño Guiño
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 14:50
Asunto:

Os aclaro algo: en este caso concreto, el problema no es el que apuntáis. Este chico tuvo serios problemas de salud durante toda la infancia debido a una rarísima enfermedad de tipo reumático para la que no hay, ó no había, medicación; el primer curso en que lo conocí estaba sometido en el Hospital Clínico a un tratamiento experimental, de esos que para recibirlos, tiene que dar su autorización hasta el apuntador; la razon era que todo lo que habían probado con él hasta entonces no surtía ningún efecto. Los dolores que tenía eran tan fuertes y se encontraba tan mal que lo atiborraban con antidepresivos, así que os podéis imaginar como fue su vida escolar hasta ahora. En estos dos, tres últimos años parece que empezó a superar estos problemas de salud, se encuentra muchísimo mejor, no os podría decir si curado ó no, pero, fisicamente, ya véis lo mucho que puede dar de si.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 15:07
Asunto:

Pues siendo asi como lo cuentas MAROLA,nos tienes que discupar a los que hemos puesto enfasis ironico en el asunto. Guiño
Y a ti PELICANO,animo para que sigas entrenando con mas gana..!! Por lo de pronto ya quieres ir a Negreira a arrasar !! Abraiado
Si me permites un consejo te doy.Es mejor que cojas esto del atletismo con relativa calma,y con modestia,pues sino puedes ahogarte en el intento de disfrutar del atletismo. Confuso Calma pues,que con tiempo y constancia,todo se consigue. Sorriso
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 17:50
Asunto:

Bienvenidos al foro, Mon-sal-mon y Pelícano. Y enhorabuena a ambos por lo conseguido en la carrera de Santiago.

Un saludo.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Nov 2006, 18:48
Asunto:

lestrove escribió:
Veo que con la publicacion de este post,estamos consiguiendo atletas-foreros de diecisiete años a punta y pala.
!! Aunque parezca increible es cierto !! Abraiado
Si de verdad PELICANO,hiciste la carrera que hiciste en Santiago,sin entrenar casi nada,al poco que entrenes en serio,nos sales un Pedro Nimo. Guiño
!! Y hay que ver como esta la enseñanza !! Chorando
me alegro que valiese para algo iniciar este tema, es el primero que inicio y da gusto ver como participa la gente, graciñas
meju

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/05
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Nov 2006, 13:29
Asunto:

EHI khene que no soy tan viejo como para nacer en el 68,ese año me lo pusieron por error en as pontes,y a un asi no me dieron premio por ganarles a algun viejete.eso demuestra que soy bastante malo o los viejetes estan demasiado fuertes que en vivero uno q me encontre en el km 9 o asi,el dia anterior fuera al terreno a coger las patatas,tengo mas de 17 y menos de 29 pero con el espiritu de 20 y seguro q la mentalidad tb xdddd.que maduren los que quieran.Cuando tenga hijos ya madurare.Y por la ortografia del pelicano mas bien creo que el chaval es un cachondo mental y escribio asi en plan cachondeo y os vacilo haciendo creer que tenia tantas faltas.
micka

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/06
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 1:46
Asunto:

ainda hai outra franxa de idade moito peor. Non sei se vos fixastes que por exemplo na categoría escolar femenina na pedestre de santiago, hai moito máis nivel de tempos, e refirome non ós primeiros postos, na categoría menor que na maior.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos