Foros ›
Autor
Mensaxe
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2015, 18:11
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Estupenda y dura carrera, con algún pequeño fallo en el marcaje (sólo en algún cruce, el resto estaba perfecto) pero que seguro se mejora en la siguiente edición, en la que espero estar para hacer el recorrido completo porque el domingo no era mi día y lo dejé a los 23 km.

Asturindómito, yo soy Manuel y fue un placer compartir kms contigo.
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2015, 18:23
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Un abrazo Manuel, nos volveremos a ver en alguna carrera x ahí. Un abrazo fuerte...
CaseriodaCastineira

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
4 Carreiras
16 Mensaxes
Sas do Monte / Montederramo / Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2015, 14:53
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Magono escribió:
Estupenda y dura carrera, con algún pequeño fallo en el marcaje (sólo en algún cruce, el resto estaba perfecto) pero que seguro se mejora en la siguiente edición, en la que espero estar para hacer el recorrido completo porque el domingo no era mi día y lo dejé a los 23 km.
Dalo por hecho
Guiño
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 11:53
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Boas a todos. Hai vai a miña opinión sobre esta carreira na modalidade de 21 - 23 kms.
1.- Non entendo como sabendo cunha semana de antelación que as temperaturas iban a ser elevadísimas, non se adiantaron os horarios. Se se mandaron wassapp para pedir o pago, por qué non para adiantar os horarios?
2.- Avituallamientos. Sabendo as temperaturas que iba a haber había que ter previsto algún máis. Gracias a que os voluntarios decidiron levar parte do mesmo ao final da subida tivemos un refrigerio ao chegar arriba.
3.- Percorrido. Recoñezo que é un tema persoal. Particularmente soamente me gustou a baixada ao río. O pasar pola meta a falta de 6 kms non me parece boa idea, desconcentra e desmotiva.
4.- Comida final. Xa me pareceu o colmo, despois do calor que pasamos na carreira, estar esperando a pleno sol para comer fíxose insufrible. O sitio para servir era pequerecho e só cabía un prato de cada vez. Nin probei a comida.
5.- Entrega de trofeos. Por si fora pouco o sol que papamos todo o día. Os premios tamén foron a pleno sol. Digo eu que puideron cambiar o "photocall" para o lado contrario xa que houbo tempo de sobra.

En definitiva. Espero que nadie se ofenda por esta dura crítica, fágoa coa intención de aportar os puntos negros que eu vin e que se teñan en conta. Recoñezo que iba coas espectativas moi altas porque encántame ese lugar. Creo que a organización non estivo a altura.
CaseriodaCastineira

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
4 Carreiras
16 Mensaxes
Sas do Monte / Montederramo / Ourense
Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2015, 14:24
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Hola Kosoto
Agradecidisimos de recibir tu opinión, esto lo organizamos porque nos gusta correr por la montaña, pero no es lo mismo correr que organizar y hemos pagado la novatada en esta primera edición. Hemos ido tomando nota para que en próximas ediciones se pueda subsanar todo eso en la medida de lo posible.

Lo de la ola de calor pensamos que al ser gran parte del recorrido en sombra, a la carrera corta no le afectaría tanto, pero desde luego que en próximas ediciones ambas carreras saldrán antes.

Lo del avituallamiento adicional, en cuanto quedaron libres los voluntarios del primer avituallamiento de la larga los mandamos al punto de cruce del camino de la vuelta por el tema del calor, pero para el año pondremos uno en celeirón después de bajar de las viñas.

Del recorrido intentaremos añadir mas zonas de río y bosque, a ver si te conseguimos sorprender Guiño

Lo de la comida final se nos fué de las manos, pensábamos que estaba controlado hasta que recibimos una llamada de un corredor contándonos lo que estaba pasando, en ese momento mandamos a voluntarios arriba para agilizar el tema, el año que viene es una de las principales cosas a cambiar.

Lo de los premios tiene que ser en el mismo lugar donde se haga la comida, y por supuesto en sombra.

Para el año que viene con todo lo que hemos aprendido en este ya lo clavamos Bailar

Muchas gracias por tu opinión y te esperamos para el año, a ver si solucionamos todas estas cosas, y alguna mas como temas de señalización que hay que perfeccionar




kosoto escribió:
Boas a todos. Hai vai a miña opinión sobre esta carreira na modalidade de 21 - 23 kms.
1.- Non entendo como sabendo cunha semana de antelación que as temperaturas iban a ser elevadísimas, non se adiantaron os horarios. Se se mandaron wassapp para pedir o pago, por qué non para adiantar os horarios?
2.- Avituallamientos. Sabendo as temperaturas que iba a haber había que ter previsto algún máis. Gracias a que os voluntarios decidiron levar parte do mesmo ao final da subida tivemos un refrigerio ao chegar arriba.
3.- Percorrido. Recoñezo que é un tema persoal. Particularmente soamente me gustou a baixada ao río. O pasar pola meta a falta de 6 kms non me parece boa idea, desconcentra e desmotiva.
4.- Comida final. Xa me pareceu o colmo, despois do calor que pasamos na carreira, estar esperando a pleno sol para comer fíxose insufrible. O sitio para servir era pequerecho e só cabía un prato de cada vez. Nin probei a comida.
5.- Entrega de trofeos. Por si fora pouco o sol que papamos todo o día. Os premios tamén foron a pleno sol. Digo eu que puideron cambiar o "photocall" para o lado contrario xa que houbo tempo de sobra.

En definitiva. Espero que nadie se ofenda por esta dura crítica, fágoa coa intención de aportar os puntos negros que eu vin e que se teñan en conta. Recoñezo que iba coas espectativas moi altas porque encántame ese lugar. Creo que a organización non estivo a altura.

loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2016, 17:52
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Que fechas e que distancia vai a ser no 2016?
CaseriodaCastineira

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
4 Carreiras
16 Mensaxes
Sas do Monte / Montederramo / Ourense
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2016, 19:04
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

loisdelain escribió:
Que fechas e que distancia vai a ser no 2016?

Buenas!
Este año aún no están cerrados definitivamente las distancias pero si la fecha será el sábado 25 de junio.
Respecto a las distancias habrá una de 50km y otra de 20km aproximadamente, esta segunda es la que está mas verde y puede variar de 18 a 25.

Esperamos publicarlo cuanto antes

Un saludo!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2016, 19:30
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Yupii , a de 50 , a de 50......para acabar de reventar...

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
CaseriodaCastineira

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
4 Carreiras
16 Mensaxes
Sas do Monte / Montederramo / Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2016, 13:32
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

guti290971 escribió:
Yupii , a de 50 , a de 50......para acabar de reventar...
jejeje pero este año se subirá a la pena do castelo con la fresca y así las zonas de sombra y río serán condo llegue el calor
Guiño
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2016, 13:50
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Mucho mejor... el año pasado se hizo muy duro por el calor... esta edición iré bien acompañado por Guti y Magono...
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mar 2016, 0:26
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Tentaname os 50 ainda que non e a miña millor fecha.

poñedea no calendario para crear ambiente.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2016, 20:53
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Sobre canto andara o desnivel na larga?
E o nivel de dificultade o tipo de terreno?

Par ir preparandose
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2016, 17:50
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Ó mellor vou a corta. Moito calor para min nesa época.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2016, 17:16
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Vistas as fotos do recorrido e hoxe o perfil no facebook, objetivo 2016.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2016, 16:47
Asunto: Re: I Trail Caldelas Vegan.

Por que non sale ainda esta proba no calendario?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos