Foros ›
Autor
Mensaxe
friedman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Mai 2014, 18:20
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso , bravo pola iniciativa.
A fecha para min e o de menos.
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mai 2014, 20:32
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Junio sin pensarlo, mirar Coruña, yo soy de los que pienso que no termina de arrancar por la fecha en la que se hace, preparar un maratón es muy duro, y estas pruebas no se corren todo los meses, arriesgarte al mal tiempo tira para atrás, de hecho yo corro Coruña xq entreno Sevillla y voy de rebote pero no me arriesgaría a ir sólo a ella, con lo que en Vigo hacer una Maratón en Junio creo q es lo acertado.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
Kikemillas

Maratoniano
Maratoniano
15/10/12
18 Carreiras
104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 10:08
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Para mi Junio sería la mejor de las dos opciones. Pero coincido en que lo importante es tener un maratón, la fecha es secundario.
Felicitaciones por la iniciativa!!
osc101269

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/13
50 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 11:06
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Hasta Baiona y volver seria perfecto, y la fecha junio.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 13:35
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Despois na miña experiencia na primeira edición da Coruña21, no mes de Xuño. De correr un maratón nun pais teóricamente frio no mes de Xullo e de correr outro maratón nese mesmo pais no mes de Marzo, eu voto por Febreiro.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 14:00
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Mientras iba padeciendo el calor hoy en Beade me acordé de vosotros: a mí un maratón en junio me parece una barbaridad. Mis dos centavos.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 15:27
Asunto: Re: Maratón de Vigo

DoctorSlump escribió:
Mientras iba padeciendo el calor hoy en Beade me acordé de vosotros: a mí un maratón en junio me parece una barbaridad. Mis dos centavos.

Yo hasta ahora no me había pronunciado sobre la fecha en este hilo,sí que lo hice en Facebook y expuse que, de no ser posible en octubre o noviembre,prefería elegir febrero basicamente por el clima. La mayoria de opiniones aqui expresadas dan por hecho de que en febrero va a llover y que va a hacer mucho frio, pero yo echo la vista atras y me acuerdo de las carreras Interrunning y, a excepcion de este año, siempre tuvimos una jornada soleada y con temepratura no inferior a 10°.

Hoy por ejemplo,aqui en Vigo sali a rodar durante 80 minutos, de 9:00 a casi 10:30, y de verdad a partir de las 10 con sol y 21° es un desgaste tremendo. Por favor, que un maraton merece un respeto (sacado del slogan de la maraton de A Coruña), y aquellos corredores que tarden mas de 3h30m lo van a pasar muy mal si no hay una hidratación adecuada, son muchos kms, mucho tiempo sobre el asfalto y si ya a veces nos quejamos del calor en carreras de 10 kms imaginemos eso multiplicado por 4. Y otro tema...si en España no se hacen maratones en junio será por algo...(con la excepción de Toral de Los Vados).

Asi pues, yo aunque solo sea por cuestiones de seguridad/salud de los atletas, una prueba tan dura preferiria correrla en febrero.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Ja77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/12
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 15:51
Asunto: Re: Maratón de Vigo

A mi me sorprende la unanimidad de la gente para proponer un maratón en junio. Ojo, opiniones muy respetables. También hay que tener en cuenta el clima en los meses de preparación. Yo personalmente prefiero frío y no calor, máxime en un maratón, y en una ciudad con terreno tan duro como Vigo.

Hoy también hice la Cereixa, y menudo calor tan terrible. Ni me quiero imaginar 42 km un día como hoy.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 15:59
Asunto: Re: Maratón de Vigo

DoctorSlump escribió:
Mientras iba padeciendo el calor hoy en Beade me acordé de vosotros: a mí un maratón en junio me parece una barbaridad. Mis dos centavos.

Outro que esta mañán cando corría a carreira de Zas, (zona Centro da provincia da Coruña). Pensaba que era unha tolemia facer unha maratón no mes de Xuño en Vigo ainda que empece as 08:30, 3 horas de carreira son as 11:30. ¿Cántos baixan de 3 horas?

Eu as veces que corrín en Vigo, basicamente Vig-Bay predominou o bo tempo con días de bastante calor nos meses de Marzo Abril (9 edicións consecutivas ata agora) e as 2 Medias de Vigo mediados de Maio, calor nas 2, máis o ano pasado.
Contando que posiblemente non sexa chanciño, para auténticos sufridores do asfalto.
Eu creo que a millor data, sería Outubro/Novembro, xa que en Abril hai a Maratón de Coruña, unha proba que parece que se está empezando a consolidar, cun bo nº de participantes.
E algúns poderían plantearse correr os 2 maratóns. En Abril e Xuño/Febreiro poucos se atreverían a correlos, ainda que algúns fixo que o farían.

Lendo as crónicas da maratón de Coruña deste ano, sorprendeume o alto nº de xente que tivo problemas, e moitos chegaron a andar nalgúns momentos, como faga un día de calor, nos derradeiros Kms eso pode ser unha camiñata en vez dunha maratón.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1336 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 16:33
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Máis alá da gran noticia da posibilidade dun maratón en Vigo, penso que sería boa idea priorizar que esté separado do maratón de A Coruña. E estou dacordo cos que opinan que en xuño pode ser insufrible (fala un vigués). Eu si que penso que outubro-novembro sería boa data.

Pero dar grazas pola iniciativa!
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 22:37
Asunto: Re: Maratón de Vigo

DoctorSlump escribió:
Mientras iba padeciendo el calor hoy en Beade me acordé de vosotros: a mí un maratón en junio me parece una barbaridad. Mis dos centavos.
O mesmo pensei eu correndo as 10:30 en Sandiás con un calor tan insoportable, e só eran 8 kms. Considero tamén o máis axeitado nos meses de outubro-novembro, que esté distanciado de Coruña para poder ir as duas.
pepefouto

Maratoniano
Maratoniano
26/02/13
12 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 23:19
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Eu prefiro a carreira en Novembro/outubro, ben separadiña da Maratón Atlántica, para que non se rouben "clientes" uns ós outros.
Por certo, non querían os de Coruña pasar a Atlántica para xuño tamén?
En todo caso, se non pode ser esta opción, eu voto por febreiro, prefiro pasar frío a ter que correr coa calor que se pode pillar en xuño por aló abaixo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 23:25
Asunto: Re: Maratón de Vigo

En junio,puede ser buena fecha,siempre y cuando,no toque un dia caluroso,y febrero,como te toque un fin de semana malo,con alerta naranja,te la juegas,a que proteccion civil,suspenda la prueba,y luego sea casi imposible colocarla en el calendario.Solo hay que ver los precedentes de carreras suspendidas en meses de invierno,en estos 2 ultimos años.

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 6:25
Asunto: Re: Maratón de Vigo

Si lo llevamos a los extremos febrero puede llover y vientos terribles y en junio nos podemos morir del calor, esta claro q a gusto no llueve para todo, pero seamos realistas, una salida a las 8 en Junio te da muchas garantías de un buen día, ojo el año pasado junio fue muy malo, q se lo digan a mi cuñado con 4 chiringuito de playa. Ahora hacen 11 grados, hace fresco, a las 11 como mucho hará 17 grados, creo q temperaturas ideales, esto no es el sur dónde al medio día ya estas en 30

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
cerqeda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/06/13
1 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 6:48
Asunto: Re: Maratón de Vigo

En primeiro lugar agradecer e animar a iniciativa.
A miña opinión: Octubre (un mes despois do desafio islas cies :).
Segunda opción Junio, tamen me gusta, Febreiro non por que implica entrenar sempre con mal tempo.
Unha posibilidade é facela nocturna. Está en auxe e pode ser o elemento diferenciador para atraer xente a Vigo. Non sei si é máis dicifil ou fácil, pero ahí queda a proposta. E polo tema das temperaturas anque saia a las 20:00h é moi probable que a eso das 22-23-24h non fará moita calor....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos