Foros ›
Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:02
Asunto:

Corroseguro, ¿a quién le das tú los premios naranja y limón? Confuso

Mafalda, ¿no te decides? Confuso

Flip, ¿ya has madurado esa naranja? Guiño




Última edición por khene o Xov, 14 Dec 2006, 12:43; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:06
Asunto:

Pois eu, como adoro mollarme (ó revés que Lestrove) en tódo-los aspectos, voto e actualizo:

Ainda que estaría totalmente conformo con dar as Laranxas ex-aequo aos dosu primeiros propostos: Piti e Ferrolano reafirmándome en todas as razóns expostas xa... quixera propoñer outros candidatos a este premio como Elyana pola súa valentía, o seu tesón, o seu bó ánimo xeral, as súas magníficas participacións no foro e nas kedadas, etc... vamos unha xoia; e PedroNimopor seguir sendo un máis de nós a pesares de que, dende o anonimato que esta grande rede facilita, algúns aspirantes a limón tentaron máis dunha vez amargarlle a existencia, polos seus honestos comentarios a moitas desas " malas babas" e, sobre todo, polo seu sentido do humor... amplíiiiiiiiiiiiisimo.

Como consecuencia lóxica de todo o exposto anteriormente (gosto de ser congruente) propoño como lemóns (pero non precisamente do Caribe)a: Corroseguro e Vanessa polas razóns xa ditas por outr@s. Non fai falla decir máis. ¿Ou alguén ten dúbidas? Abraiado Abraiado Bueno... pensandoo ben Granfari tampouco é que sexa santo da miña devoción ¿pódese votar por tres "persoas" Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ?

Naranja:

Ferrolano 3
Piti 4
Flip 1
Elyana 1
PedroNimo 1
-------------

Limon:

Vanessa 5
GranFari 4
Corroseguro 2


Última edición por banderas o Xov, 14 Dec 2006, 11:11; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:19
Asunto:

Oes ti, Ferrolano ¿de ónde cara**o sacaches ti o dos premios eses Kiwi e Fruta de la pasión Demo sorrindo Demo sorrindo ... ¡ah! e o de menisco non o entendo (non sei se serei tonto ou algo similar:oops: Avergoñado ... pero non lembro ter leído nengunha mensaxe de ese tal menisco Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo )
fondero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/06/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:24
Asunto:

Mis premios son:
NARANJA: Piti y Ferrolano
LIMON: Yo mismo, por mi lamentable intervención en verano atacando a otro forero, al que aprovecho para pedirle disculpas (lestrove)
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:27
Asunto:

corroseguro escribió:
Charly: con Pedro Nimo no tengo ninguna diferencia,si alguna vez he discrepado con él también luego he alabado sus actitudes. Incluso luego me vino a dar la razón de mis discrepancias con él, que se basaban sobre todo en que si en alguna disciplina tenía un brillante futuro ésta sería la ruta y más especificamente el maratón y, mira tu por dónde, que he dado en el clavo, pues a esa especialidad tiene sus objetivos.
Si por lo demás,en un foro no se puede discrepar u opinar distinto entonces apaga y vámonos.

Pedro es un cielo de persona y ademàs educado, el hecho de que te haya dado la razòn al final no quiere decir en principio que las formas fueron las correctas al pronunciarte .

Opinar, discrepar y discutir es el objetivo de todo foro por supuesto pero no olvidemos nunca que detras de las pantallas tambien hay personas con sentimientos .

un saludo

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:46
Asunto:

Banderas, tienes un privado.




Última edición por khene o Xov, 14 Dec 2006, 11:52; editado 1 vez
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 11:50
Asunto:

Creo que este tema no aporta nada especialmente interesante y sin embargo es muy propenso para crear de nuevo polémica: vosotros vereis.
Ahora no me vayais a dar el limón por este comentario, eh???!!! Disimulando

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 12:37
Asunto:

banderas escribió:
Oes ti, Ferrolano ¿de ónde cara**o sacaches ti o dos premios eses Kiwi e Fruta de la pasión Demo sorrindo Demo sorrindo ... ¡ah! e o de menisco non o entendo (non sei se serei tonto ou algo similar:oops: Avergoñado ... pero non lembro ter leído nengunha mensaxe de ese tal menisco Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo )
MENISCOcreo recordar que tuvo ina intervencion amable con mario
lo de kiwi y naranja es para "cear polemica" Disimulando como afirma tette,y tambien falar por falar.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 12:44
Asunto:

Si, Razon tienes Sr Ferrolano..... y acabamos jugando a la petanca en la cima del Karakorum.

Salud y Kilometros
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 12:55
Asunto:

Tette lo siento pero desde tu lesiòn estas pitopausico perdido tio Ríndose

En cuanto a lo de la elección del premio tanto naranja como limòn creo que hay que valorar más el conjunto de las intervenciones, no podemos dar el premio limòn a una "persona" por haber soltado la mayor cafrada del foro es como si tenemos que elegir por poner un ejemplo muy bestia entre cual fue el mayor asesino de la historia si Hitler o Jack el destripador... Disimulando


¿capicci? Molón

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 13:01
Asunto:

Para mí el premio naranja se lo lleva la propia web "correr en galicia" y se lo daría en la persona de su administrador, por su gran aportación a
las carreras populares.
El premio limón quedaría desierto, no se lo daría a nadie, porque todo el mundo con sus mensajes, opiniones, acuerdos, discrepancias, contribuye de alguna forma a esa gran aportacion; además, no puedo adjudicarle ese premio a alguien a quien realmente no conozca personalmente, no se puede juzgar a la ligera.Para mí todos los comentarios y opiniones son respetables,aunque personalmente no me gusten.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 13:03
Asunto:

Naranja: A las chicas del foro por su compromiso para con el grupo y a Opaahi que ha demostrado su amor por este deporte y por la gente

Limón: A los â??forerosâ? que no participan habitualmente y se escudan en el anonimato para torpedear al resto.

Limón de oro: Al administrador como administrador ( Demo va en el sueldo) que como corredor y compañero mandarina de plata.


Saludos a todos los premiados

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 13:09
Asunto:

Ferrolano e MarioeIsa xa me pasaron información de primeira man sobre o acontecido na Zegama-Aitzgorri.

Por certo, non sabía nada desa carreira pero, coñecendo como teño o gusto de coñecer a zona, solo podo decir ¡¡¡¡Qué maravilla de carreira!!!! ten que ser unha gozada. Fixen hai xa moitos anos un percorrido andando (varios días ¡eh!) dende Hondarribia ata Labastida pasando, entre outros sitios, por Hernani, Rentería, Agurain-Tolosa, Ordizia, Zegama, Araia, Zalduondo, Estíbaliz, Vitoria-Gasteiz (paso por Treviño). Xa non lembro ben a orde exacta do percorrido pero eses nomes ainda resoan na miña memoria.

Un saúdo efusivo para os afeccionados de Euskadi a este deporte que, tanto aquí como aló, tanto amamos. Paz ou Pakea tanto ten... é o mellor desexo que se lles pode desexar a todos.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 13:10
Asunto:

premio limón a Charly, por su último comentario Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 13:47
Asunto:

Khene, no es que no me decida, pero es que naranjas hay muchas, con lo que decir una sería dejar atrás a las demás que también se lo merecen. Unas son naranjas por unas cosas y otras por otras, según lo que aporten.
En cuanto a limones, no tengo ninguno por la misma razón. Puede que un comentario me guste menos que otro, que incluso me pueda molestar, pero es mi opinión y eso no me da derecho a tachar a nadie como limón.
Es decir, que para mi hay comentarios limón, pero ningún forero limón (me faltan datos para poder juzgar).

El limón me lo estoy ganando a pulso Avergoñado

No siempre lo urgente es lo importante





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos