Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 20:20
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

derek escribió:

Y habrá....

- Solidaria de 10km todavía en ejecución para el mes de marzo y...

.... una nueva prueba que os va a encantar pero de la que todavía no puedo hablar. Guiño . También soy el primero en decir en que si vosotros no apoyais las pruebas ... no se harían.

Un saludo y feliz año a todos/as.

Veña Derek, so queda animarse a facer unha media maratón, ven por Santiago ou ven polo Camiño de Santiago. Ríndose Ríndose
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 20:32
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Kurty escribió:
derek escribió:

Y habrá....

- Solidaria de 10km todavía en ejecución para el mes de marzo y...

.... una nueva prueba que os va a encantar pero de la que todavía no puedo hablar. Guiño . También soy el primero en decir en que si vosotros no apoyais las pruebas ... no se harían.

Un saludo y feliz año a todos/as.

Veña Derek, so queda animarse a facer unha media maratón, ven por Santiago ou ven polo Camiño de Santiago. Ríndose Ríndose

Cronoescalada ó Pedroso..........ajjajaja por pedir que non sexa
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 20:38
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre.

Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 21:16
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Eu repito que disfrutei coa carreira, tanto que nin me fixei en que na alameda había lama, nin metín os pes en ningún charco nin rio que pasara polo circuito, de feito cheguei cos pes secos, e sigo dicindo que o circuito gustoume, é distinto , ten o seu encanto.
Falando de gastos olvidacheste do chocolate, o personal que o servía, e a carteleria toda que había posta pola cidade.
A miña única protesta como sempre xa sabes que é a dos trofeos jajaj, pero nunha proba asi tampouco son esenciais.
Gracias de novo derek !
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 21:42
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

mario.R escribió:
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre.

Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS

si eso vai por min direi que tamen quedei encantado ca proba.
mima,ahora resulta que non se pode comentar nada.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 22:29
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Eu só quería darlle as gracias a Derek e a toda a xente que tivo algo que ver na organización do Circuíto Corre San e na San Silvestre polo seu traballo e esforzo. Tiven a sorte de correlos por primeira vez e síntome moi orgulloso de que na miña cidade se realicen tantas probas e de tanta calidade. Houbo erros?, seguro que si, pero non máis que en calquera outra carreira (todos deberíamos ser conscientes que organizar semellantes desplegues non é nada doado).

Contade con un corredor fixo para todas aquelas carreiras que vaiades organizar neste 2014. Bailar
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xan 2014, 23:03
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Por cierto no quería olvidarme de mencionar el cañón de nieve a la llegada a meta jajaja muy bueno el detalle.

La verdad un lujo disfrutar de una San Silvestre en Santiago.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 0:29
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

eliminados os últimos mensaxes de mario.R e meus por ter entrado nun debate personal estéril e desviar o tema do fío.

Disculpade as molestias causadas.


Avergonzado

-- Chámame "ghose"
avazsua

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/04/12
18 Carreiras
69 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 8:12
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Para min, desde o meu punto de vista, de 10.

As cousas non saen de balde, montar unha carreira nunha cidade ten un custe que é o que é, non nos rasguemos as vestiduras polos cinco euros da San Silvestre de Santiago cando pagamos no 99% de carreiras ás que imos...

Circuito encharcado?? Claro, é que chove, tamén mollo os pés cando levo ao meu fillo á escola ou vou a traballar ou a facer a compra, ousexa, se chove o chan ten que estar mollado a narices e iso non hai organización de carreira que o controle porque aquilo da meteoroloxía non ten moito control, de todos os xeitos, en cantos entrenos empapamos os pés?? eu onte sen ir máis lonxe.

Imos ver, aquí tiñamos unha pedestre e bo era!!! Agora podemos disfrutar de varias carreiras ao longo do ano na nosa cidade, e ogallá podamos seguir disfrutando delas e dalgunha máis.

Temos que apoiar o noso deporte, temos que apoiar o atletismo. Grazas que contamos con xente como Derek que rompe a cachola a diario e pelexa contra moitos obstáculos para que poidamos disfrutar das nosas rúas cun dorsal. Eu penso que ninguén se opón a ningún tipo de crítica constructiva pero hai que porse na pel dos organizadores antes de lanzarse sen máis a dicir é caro, o chan está mollado, na alameda había barro e ese día facía vento!!!

Súmome aos compañeiros que dixeron aquilo de collamos exemplo de Juanma Mata que, mollando os pés (coma todos) e empuxando a silla do seu fillo, nesta e en outras moitas carreiras, atravesou meta cun sorriso e feliz de ter corrido a San Silvestre Santiaguesa.

No meu caso: DISFRUTEINA 100% E XA AGARDO CON ENTUSIASMO TODAS AS CARREIRAS QUE ESTE ANO PERCORRAN A NOSA CIDADE.

Grazas á organización.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 10:58
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

mario.R escribió:
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre.

Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS
Gracias a ti mario.R polas túas verbas e por apoiar estas iniciativas, o incondicional mac-ray, dponte, avanszua e atodos en xeral por participar sexan ou non críticos. Trataremos de seguir melorando para 2014.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 11:10
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

CesGti escribió:
mario.R escribió:
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre.

Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS

si eso vai por min direi que tamen quedei encantado ca proba.
mima,ahora resulta que non se pode comentar nada.

A ver, CesGti, claro que podes criticar o que che parezca mal, podes decir que che gustaría ter camiseta de recordo ou o que sexa, pero non se trata diso, se trata de que botar contas de ingresos sen información, supoñer que aportan cartos quen non os aportan e facer suposicións por unha camiseta pareceme moi forte; desculpa se fun moi agresivo na miña resposta que xa sabes que temos boa relación persoal, pero paseimno masl con esta proba porque pensei que non saía adiante e tiña unha promesa e un compromiso co Concello de facela; costoume noites de traballo e joderme as vacacións en parte, porque ata o 31 que non traballaba estiven alí as 10.30 horas ata as 13 h e as 15.30 h xa estaba alí outra vez.
Por eso me fastidian eses comentarios e eu son así, digo o que penso.
Fin do tema. Para min repito foi unha carreira fermosa que antes dela non poñía a man no lume de que fose a salir así. VBin moita ilusión na xente e teño moitos amigos que se van a enganchar ó deporte gracias a estas probas, como se engancharon moitos no CorreSan. Nada máis. A correr e a desfrutar das do ano que ven... e ogallá podamos contar contigo, ok? Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 15:57
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

derek escribió:
CesGti escribió:
mario.R escribió:
Gracias Derek,seguramente o 90% dos asistentes acabaron encantados da proba,foi o q vin eu no transcurso e na chegada,e o outro 10% ...son os de sempre.

Espero q xente coma vós, siga con ánimo de facer estas cousas,pese a todo, e a cambio de nada,so me queda felicitarvos da miña parte e dos que foron conmigo. GRACIAS!! ESTAREMOS NAS PRÓXIMAS

si eso vai por min direi que tamen quedei encantado ca proba.
mima,ahora resulta que non se pode comentar nada.

A ver, CesGti, claro que podes criticar o que che parezca mal, podes decir que che gustaría ter camiseta de recordo ou o que sexa, pero non se trata diso, se trata de que botar contas de ingresos sen información, supoñer que aportan cartos quen non os aportan e facer suposicións por unha camiseta pareceme moi forte; desculpa se fun moi agresivo na miña resposta que xa sabes que temos boa relación persoal, pero paseimno masl con esta proba porque pensei que non saía adiante e tiña unha promesa e un compromiso co Concello de facela; costoume noites de traballo e joderme as vacacións en parte, porque ata o 31 que non traballaba estiven alí as 10.30 horas ata as 13 h e as 15.30 h xa estaba alí outra vez.
Por eso me fastidian eses comentarios e eu son así, digo o que penso.
Fin do tema. Para min repito foi unha carreira fermosa que antes dela non poñía a man no lume de que fose a salir así. VBin moita ilusión na xente e teño moitos amigos que se van a enganchar ó deporte gracias a estas probas, como se engancharon moitos no CorreSan. Nada máis. A correr e a desfrutar das do ano que ven... e ogallá podamos contar contigo, ok? Guiño

por min podes estar tranquilo que xa sabes que estou enganchado o deporte e non vou fallar.
ti dis o que pensas e creo que ese é xustamente o meu problema,que lle dou voltas as cousas e posteo o que penso moitas veces sin maduralo.

tamen me gustaria puntualizar que cando critico algo non pretendo ser ofensivo ca miña critica,simplemente dou a ver o que penso para que a xente de a sua opinion o respecto.

veña,morra o conto que a fin de contas aqui estamos todos do mismo "bando".
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 19:59
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Haya paz hermanos!!!!os conozco a los dos y estoy seguro que ninguno dice las cosas por ofender,sois buena gente ambos y lo demostrais en cada evento que coincidimos,en este caso cada uno tiene sus razones y entiendo las dos,yo también soy de los que cuando algo no me cuadra lo suelto pero no para ofender...simplemente para aclarar mis dudas que estoy seguro que es lo que le pasó a Manu.
La próxima que coincidamos pago yo las cervezas y nos echamos unas risas pensando en el logo de la camiseta de la San Silvestre Compostelana.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 23:10
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Coleguiñas todos: cóntovos o meu problema: estou casado e a miña muller "pasa" olímpicamente de todo tipo de carreiras, ainda peor, non entende o esforzo que supón correr e parécelle estéril. Ben, nesta San Silvestre quedou no coche lendo un libro mentras eu me esforzava nas costas do Campus. Despois da proba comenteille: "jolín podías sair a verme" e díxome, para qué ía sair a verte si chovía e vía a carreira dende o coche, ademáis non vou a esperar a que pases". En fin....¿vós qué pensades? ¿qué podo facer para enganchala? Bueno é un pouco bromiña porque despois da maratón de Coruña mentinlle e díxenlle que non rematara e dixo: "xa terás máis oportunidades" e tamén está ilusionada por facer turismo a Viana do Castelo para a Media Maratona de Viana. Pero EN SERIO, APARTE DO TEMA DO TURISMO SABEDES ALGÚN TRUQUIÑO PARA ENGANCHALA E POLO MENOS QUE ME VEXA.ja,ja,ja,....as mulleres son "complicadiñas" que me perdoen.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2014, 23:16
Asunto: Re: San Silvestre de Santiago 31/12

Ah, olvidávame da polémica polo prezo e non obsequios. Eu penso que unha vez que se explicou o tremendo esforzo que supón e non só de diñeiro organizar unha carreira, temos que calar e sair a buscar a todos os da organización e tomarlle medidas para facerlle un monumento a todos e cada un deles. E non é unha tontería porque eu tamén penso que como se cansen en vez de 9 ou 10 carreiras pasaremos a só a Pedestre e non por unha rabieta infantil senón porque se fartarán de críticas e de traballo non recoñecido. De verdade PARABÉNS A DEREK, ADRIAN VARELA E DEMÁIS ORGANIZADORES. Só unha crítica: FALTA UN 21K en Santiago como dixo algún foreiro, sería a guinda do pastel. Ánimo e a organizala, en Coruña e Vigo xa a teñen. Sería fermoso aproveitar a Palas de Rei-Melide, que para min foi apoteósica e darlle continuidade ata Santiago. Veña ánimos. Un saudiño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos