Foros ›
Autor
Mensaxe
paulince81

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/06
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Out 2006, 22:53
Asunto: Corre con nos 2006

¿ Alguén sabe algo sobre o corre con nos do 2006? Vai habelo? e que levo varios dias intentando informarme e non o consigo...
Saúdos.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Out 2006, 0:03
Asunto:

Hola paulince81:
En principio, salvo que pase algo raro, sí está previsto que se celebre de novo o Corre con Nós. Algo oín de que a data prevista é a mediados de novembro, pero non recordo exactamente o día. De tódalas maneiras, intentarei informarme tamén, a ver se conseguimos entre todos saber algo Ríndose Ríndose Ríndose
Ademáis, polo que me tiñan comentado a finais da edición anterior, estaban a pensar en sorpresas para esta nova edición, e non sei ó final como quedaría todo... Disimulando Disimulando
Bueno...pois mañá deixarémoslles disfrutar do San Froilán ós da Concellería, pero o venres, de resaca e todo, a ver se lles dou un pouquiño a lata con este tema... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Saúdos, e BENVID@ Ã? FORO.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 07 Out 2006, 22:24
Asunto:

Hola a tod@s:eu tampouco sei nada sobor da nova edición do "corre Con Nos"´,pero e de supoñer que a primeira proba será como nas derradeiras ediciós a mediados de Novembro.Baixo o meu punto de vista sería interesante que introduxeran algunha "sorpresa" pra facer o circuito máis interesante se cabe,e afianzalo coma uns dos mellores circuitos de carreiras populares.Un saudo...
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 07 Out 2006, 22:41
Asunto:

Segundo me respostaron na Concellería de Deportes ao correo que lles mandei, ate mediados deste mes non saíra información sobre a edicion do Corre con Nós 06-07. Ã? de supoñer que pra próxima semana estará lista.
Piti, como boa lucense de pro, espero que nos manteñas informados. Saúdos e disfrutar do San Froilán tod@s os foreiros da zona de Lugo.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mar, 10 Out 2006, 11:15
Asunto:

Hola benqueridos atletas do CCNOS, xa vemos dende a Concellería de Deportes que estades inquedos polo comezo do circuito 2006 - 2007, pois ben...................................................................................................... xa estemos traballando no circuito, agardamos que a primeira carreira sexa o derradeiro Domingo de Novembro, pero por agora no vos podemos anunciar máis posto que temos que coordinar as datas para non nos solapar con outras carreiras galegas e que haxa tempo para que poidades adestrar e competir durante todo o ano, e sí, si que haberá algunha sorpresa. Máis información a partires da primeira semana de Novembro. Un saudo a todos
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 11 Out 2006, 21:17
Asunto:

Hola:pois agradezese a información oficial do "Corre Con Nos".Saudos
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 21:00
Asunto:

Bueno, pues para que luego no me riñáis de que no me entero de nada, comentaros que hoy se ha presentado "en sociedad" el Corre Con Nós 2006-2007.
Las líneas básicas del Circuito creo que son similares a las ediciones anteriores, aunque hay alguna que otra sorpresa. La fecha de la primera carrera es el 26 de este mes de Noviembre y, para evitar aglomeraciones el día de la carrera, el plazo de inscripción PARA ESTA CARRERA termina el día antes. De todas maneras, igual que siempre, para el resto de carreras se acepta la inscripción el propio día de la competición.
De todas maneras, os dejo el enlace de la página del Concello, donde he visto la noticia.

www.concellodelugo.org...mp;id=5341

Y ya sé que soy un poco pesadita con esto, y que llevo todo el año dando la lata con lo mismo, pero, una vez más, OS ANIMO A TOD@S A QUE PARTICIPÃ?IS EN ESTE CIRCUITO. Es una distancia adsequible para todo el mundo, ya que el recorrido de las carreras de adultos va desde los 5 a los 7 km. Es una carrera cada mes, y sé que los organizadores han hecho un gran esfuerzo por intentar buscar fechas que no coincidan con carreras "importantes" (aunque en algún caso seguro que ha sido imposible). Es muy divertido, hay un gran ambiente POPULAR, todas las carreras están cronometradas por chip (que puedes alquilar para todo el circuito, dejando una fianza al inicio del mismo que se te devuelve al finalizar cuando devuelvas el chip.....aunque esto, si nos lee CCNOS, seguro que os lo puede aclarar mejor que yo Disimulando ), mucha participación de las categorías menores....En fin, que es una buena excusa para visitar Lugo y, de paso, hacer algo de deporte.

Bueno, espero que os animéis.....y nos vemos aquí.

Un saludo:
Guiño
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 21:04
Asunto:

Jo, que envidia!!!

Qué suerte tienen estos capullos lucenses Demo sorrindo

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 21:15
Asunto:

Tette: ¿¿y tú por qué no te animas??

Es una vez al mes que toca venir a Lugo....así que tampoco es tanto. Además, como seguro que Charly, Makoki y Cia (es una buena oportunidad para que Clara sume más medallas en su vitrina, y para que las "señoras de.." se animen a echar unas carreritas Ríndose Ríndose ) se apuntan (verdad que sí?? Demo sorrindo ), pues hasta podríais compartir coche (ya estoy yo aquí organizando la vida al personal Avergoñado Avergoñado )....Venga, porfi, porfi, porfi....!!! Te aseguro que no te vas a arrepentir...

Por cierto.....espero que lo de "capullos lucenses" vaya por algo así..... . Si no...voy a hacer que no he leído nada....
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 21:23
Asunto:

Por supuesto que lo de capullos lucenses era por eso, no sé que otra cosa podía ser Disimulando

Es que Lugo me queda a tomar... viento. Y visto ahora con el tiempo decente no parace tanto coñazo pero cuando empeore e incluso nieve por ahí arriba... resultará muy perezoso lo de ir; además de caro, claro Confuso

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 22:00
Asunto:

Piti,como ya te había comentado en otras ocasiones que me gustaría participar,ya me inscribí a través de la web de champion chip (ya tengo mi chip amarillo). Por cierto a fecha de ayer el concello de Lugo aun no actualizara la informacion, estaba la de la temporada pasada.....
y aún, déjame ver...sigue sin actualizar.
Bueno, ya te comentaré en Negreira.
Por cierto pregunta para CCNOS, ¿tengo q inscribirme igual a través del concello de Lugo o sirve sólo la inscripción on line por media de ChampionChip?

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 12:23
Asunto: CORRE CON NOS

DISCULPADE EN PRIMEIRO LUGAR A TODOS AQUELES QUE ESTADES TENTANDO ENTRAR NA PAXINA DO CCNOS 2006-2007, ESTAMOS TENDO ALGUN PROBLEMI�A QUE O LONGO DA MA�Á SEGURO QUE DAREMOS RESOLTO.
TODOS AQUELES QUE VOS QUEIRADES INSCRIBIR PODEDES FACELO A TRAVÃ?S DA PAXINA DO CCNOS OU BEN A TRAVÃ?S DE CHAMPIONCHIP NORTE QUE Ã? A NOSA CENTRAL DE INSCRICIÃ?NS. GRACIAS
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 21:10
Asunto:

Hola:quixera animarmos a tod@s a participar na nova edición do"Corre Con Nos".A verdade é que temos un circuito en Lugo que é a envexa de moitas outras cidades,consolidouse o meu entender como un referente pra moitos concellos.E o máis importante é o seu caracter 100x100 popular,carreiras de non máis de oito km aptas pra case tod @ s.Por certo iste ano ca novidade de unha carreira nocturna.O dito vemonos no "Corre Con nos 2006-2007...Saudos
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 23:53
Asunto:

Buenas. Me gustaria participar ya que me parece muy buena idea lo del circuito, pero practicamente me coincide con las pruebas del calendario de natacion master. Estoy federado con un club y tengo que cumplir con dicho club, es lo malo de estar federado, que tiene sus ventajas y sus pequeños inconvenientes. Espero que lo paseis bien y disfruteis, seguro que este año aumenta considerablemente el numero de participantes.

Saludos a tod@s
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Xov, 09 Nov 2006, 11:36
Asunto:

Yo ya me he apuntado al corre con nos, aunque desde Ourense me da un poco de pereza pero intentare ir a todas las carreras y aprovechare para comer en Lugo que ya lo dicen por ahi: Pa comer Lugo jejeje




PD.No olviden vitaminarse y supermineralizarse





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos