Foros ›
solidariedade co neno portugués Diogo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 11:12
Asunto: solidariedade co neno portugués Diogo

supoño que xa todos coñecedes o tema deste neniño que necesita unha chea de toneladas de tapóns de plásticos. Agora que se van celebrar dúas carreiras multitudinarias seguidas (compostela e ourense) sería desexable que as organizacións de ámbalas dúas carreiras o tivesen presente no momento dos avituallamentos, ou os servizos de recollida de lixo, nonsí???
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 11:17
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Na miña casa xa temos unha bolsa onde gardamos todos os tapóns de plástico para este fin. Qué se anime todo o mundo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 11:54
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

En la media maraton SportZone en Porto hace cosa de un mes,despues de los avituallamientos,habia gente recogiendo los tapones,se llevaron unos cuantos kilos

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 13:39
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Perdoade a miña ignorancia no tema, pero isto non será como aquilo que había cando eu tiña dez anos, que a xente xuntaba os plásticos das cajetillas de tabaco para conseguir unha silla de rodas ( xuntando 1Kg), porque aquilo fora todo un bulo que se montara... Pensando
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 13:48
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Yo creo que esto es uno de esos bulos que se expanden por el email. Lo que pasa es que este ha alcanzado tanta repercusión en los medios de comunicación y en todas partes, que ya no sé que pensar... Pensando

Pero no os parece un poco raro? Cuesta más la logística para juntar tal cantidad de tapones de plástico que lo que vale el plástico en sí... y además, por qué no reciclar la botella entera, que tiene más plastico?
Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 13:57
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

os rapaz ten saído bastante nos medios de comunicación e creo que se fixo un seguimento do asunto bastante serio.
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 14:02
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

¿E pódese saber para qué necesita un neno toneladas de tapóns de plásticos?
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 14:03
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

MICHI escribió:
Perdoade a miña ignorancia no tema, pero isto non será como aquilo que había cando eu tiña dez anos, que a xente xuntaba os plásticos das cajetillas de tabaco para conseguir unha silla de rodas ( xuntando 1Kg), porque aquilo fora todo un bulo que se montara... Pensando

Joder me acuerdo yo de aquellos tiempos de la mítica silla de ruedas, yo incluso había escuchado q podías elegir entre dinero o la silla Confuso el caso es que estábamos todos como pardillos cogiendo los papelitos, yo recuerdo q con mis primos y algún amigo llegamos a reunir un par de bolsas grandes.... que no pesaban ni 50 gramos... ahí nos deprimimos un poco... y más cuando nos dijeron q era un bulo..joder con el bulo..

El caso es esta vez no es el caso (sino al responsable de estas gracias había q metérselos uno a uno por donde la espalda pierde su nombre). Acabo de echar un vistazo por internet y es un empresa portuguesa q financiará la mano de Diogo a cambio de reunir 19 toneladas (creo recordar) de tapones de plástico para reciclar... así q a ayudar en lo q podamos cada uno y q tenga suerte este niño.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 14:06
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Pues que alguien me explique cuanto cuestan 19 toneladas de plástico para reciclar y cuanto cuesta el transporte para juntar esas 19 toneladas en un punto. Pensad que habrá que recoger los tapones de muchísimos puntos geográficos, cada uno de los cuales solo tendrá 3 o 4 kilos, no es mandar un camión a recoger 19 toneladas de golpe....

Los Perros del Anuncio - 2014/15
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:17
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Eu non sei se é para ben ou para mal o certo é que non me piden cartos, senón os tapóns de plástico que vou tirar ó lixo. Polo tanto non me vai importar da-los; e se é para unha boa causa mellor.
Por outro lado quería contestar á persoa que preguntou, porqué non calquera tipo de plástico?. É sinxelo, garantízanse o plástico puro, non como fan nas recollidas selectivas que a maior parte do recollido nos contedores amarelos é orgánico e por outro lado, o volume; pesa e non abulta, polo que colle mais en pouco espazo e ademais non se fai engorroso o seu almacenamento. Vale?
Nalgún lado vin que hai empresas de transporte que o recollen gratuitamente, como SEUR; a cuestión é informarse.
Eu vou colaborar.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:28
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Por lo visto, el chaval necesita 9000 euros para una mano mioeléctrica. CEINOP, empresa de plásticos de Povoa de Varzim, les pagará por las toneladas de plástico con códigos 2,4 ó 5 que consigan (a precio de mercado), que usarán para reciclarlo.

Lo que me «chirría» del asunto es que la mano sólo le servirá durante uno o dos años, porque los niños crecen y las prótesis no.


Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:31
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

www.lavozdegalicia.es/...P16991.htm

www.lavozdegalicia.es/...P12991.htm

Espero que os quede claro.

La idea del post inicial me parece fantástica, espero que se pueda llevar a cabo.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:37
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

Ferreiro escribió:
http://www.lavozdegalicia.es/galicia/2011/10/21/0003_201110G21P16991.htm

www.lavozdegalicia.es/...P12991.htm

Espero que os quede claro.

La idea del post inicial me parece fantástica, espero que se pueda llevar a cabo.

Claro, si sale en La Voz de Galicia tiene que ser verdad. Silbar
Ya me queda claro del todo. Demo

Los Perros del Anuncio - 2014/15
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:39
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

desde logo que desconfiados somos carallo!!!. o único que pretendín era sensibilizar á xente. Supoño que se a organización reparte as botellas abertas nos dous puntos de avituallamento, se colocan un contenedor ó lado dos voluntarios, en vez de ir a Sogama poden ir para este rapaz que tanto o necesita
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:42
Asunto: Re: solidariedade co neno portugués Diogo

MIOTE escribió:
Nalgún lado vin que hai empresas de transporte que o recollen gratuitamente, como SEUR; a cuestión é informarse.

Pero, ¿sabéis lo que cuesta enviar un paquete por SEUR?

A mi es que no me salen los numeros...
9000 € por 19 toneladas -> 473 € por tonelada -> 0.473 € / kg.

Imaginemos que yo tengo 1Kg (que ya es), llamo a SEUR y ¿vienen a recoger un paquete y lo envía a Portugal? ¿Un paquete que tiene un valor de 0.473 € y abulta bastante en un camión de reparto?

Yo soy incrédulo. Voy a llamar a SEUR y preguntar por la recogida de tapones, a ver si me vienen a recoger gratuitamente los que tengo... Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15

Última edición por alber o Lun, 24 Out 2011, 15:44; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos