Foros ›
Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 18:16
Asunto: Re: CARMA TDI

inscribinme para a media de Ribadavia, a ver que tal sae. Ides todos a viana do Castelo? teño previsto ir o día 4 a San Blas (Pontevedra),logo Ribadavia e Interrunning. A este paso vanme botar da casa jeje.

Outra pregunta que quería facervos, sobre todo ós expertos en maratón e a seguinte: ¿Creedes que facendo 60-70 kms semanais e cunha tirada "longa" de 1h15m (sobre 17 kms) é suficiente para rematar un maratón (A Coruña)? Estoume plantexando a idea de ir correla... Muro

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 18:43
Asunto: Re: CARMA TDI

Ola,
Así que anda a rondarche a idea do Maratón Abraiado .
Eu sin ser experto en nada, dou por seguro que rematas a Maratón sen problemas con esos quilometraxes. De todos xeitos as tiradas longas penso que terían que ser máis longas arredor de 25qm aprox. Supoño que alguén máis calificado asesorarache mellor.
Un saúdo.

Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 19:20
Asunto: Re: CARMA TDI

xan escribió:
Ola,
Así que anda a rondarche a idea do Maratón Abraiado .
Eu sin ser experto en nada, dou por seguro que rematas a Maratón sen problemas con esos quilometraxes. De todos xeitos as tiradas longas penso que terían que ser máis longas arredor de 25qm aprox. Supoño que alguén máis calificado asesorarache mellor.
Un saúdo.

Molón

gracias xan , tes razón en que debería facelas máis longas, o problema que teño é que son incapaz de facer rodaxes "lentas", quero dicir, a partires da metade do adestramento comezo a subir ritmo e remato case sempre como se fose competición. De feito, a partir de novembro comecei a facer adestramento algo máis curtos pero máis rápidos, e penso que a media de ribadavia pode ser unha boa proba para ver como levo os ritmos en probas máis longas. ti tamén vas a correr a maratón da Coruña?


sorte, vémonos!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 20:03
Asunto: Re: CARMA TDI

Moussambani escribió:
inscribinme para a media de Ribadavia, a ver que tal sae. Ides todos a viana do Castelo? teño previsto ir o día 4 a San Blas (Pontevedra),logo Ribadavia e Interrunning. A este paso vanme botar da casa jeje.

Outra pregunta que quería facervos, sobre todo ós expertos en maratón e a seguinte: ¿Creedes que facendo 60-70 kms semanais e cunha tirada "longa" de 1h15m (sobre 17 kms) é suficiente para rematar un maratón (A Coruña)? Estoume plantexando a idea de ir correla... Muro

Xa me estás preguntando moito Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Sobre o primeiro, dos TdI Govi e mincha van xunto a un tal Moussambani a Viana Payaso Payaso Payaso Beauvais vai ao Campeonato Galego de Cross de veteráns.

Sobre o tema maraton, no meu caso os primeiros que corrín non chagaba a 70 Km de media semanal. Neste estou intentando acercarme aos 70 - 90 Km. Como din Xan penso que terías que facer algunhas tiradas de máis tempo. Se o problema é que te "embalas" para intentar frearte podes unirte a algunha das tiradas que seguro faremos xente do CARMA (Govi, marcosmonki, Beauvais...). Non sei se será moito aturarte 90' Silbar Silbar Silbar Silbar Xa sabes si te animas...
Sorte en Viana

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559


Última edición por Beauvais o Ven, 20 Xan 2012, 20:22; editado 1 vez
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 20:21
Asunto: Re: CARMA TDI

beauvais escribió:
Moussambani escribió:
inscribinme para a media de Ribadavia, a ver que tal sae. Ides todos a viana do Castelo? teño previsto ir o día 4 a San Blas (Pontevedra),logo Ribadavia e Interrunning. A este paso vanme botar da casa jeje.

Outra pregunta que quería facervos, sobre todo ós expertos en maratón e a seguinte: ¿Creedes que facendo 60-70 kms semanais e cunha tirada "longa" de 1h15m (sobre 17 kms) é suficiente para rematar un maratón (A Coruña)? Estoume plantexando a idea de ir correla... Muro

Xa me estás preguntando moito Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Sobre o primeiro, dos TdI Govi e mincha van xunto a un tal Moussambani a Viana Payaso Payaso Payaso Beauvais vai ao Campeonato Galego de Cross de veteráns.

Sobre o tema maraton, no meu caso os primeiros que corrín non chagaba a 70 Km de media semanal. Neste estou intentando acercarme aos 70 - 90 Km. Como din Xan penso que terías que facer algunhas tiradas de máis tempo. Se o problema é que te "embalas" para intentar frearte podes unirte a algunha das tiradas que seguro faremos xente do CARMA (Govi, marcosmonki, Beauvais...). Non sei se será moito aturarte 90' Silbar Silbar Silbar Silbar Xa sabes si te animas...
Sorte en Viana


cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 20:27
Asunto: Re: CARMA TDI

Moussambani escribió:
inscribinme para a media de Ribadavia, a ver que tal sae. Ides todos a viana do Castelo? teño previsto ir o día 4 a San Blas (Pontevedra),logo Ribadavia e Interrunning. A este paso vanme botar da casa jeje.

Outra pregunta que quería facervos, sobre todo ós expertos en maratón e a seguinte: ¿Creedes que facendo 60-70 kms semanais e cunha tirada "longa" de 1h15m (sobre 17 kms) é suficiente para rematar un maratón (A Coruña)? Estoume plantexando a idea de ir correla... Muro

Nos vemos el domingo en Viana.
Anímate a Coruña 42 y así formaremos un buen grupo...
Razz
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 20:58
Asunto: Re: CARMA TDI

Moussambani, o teu problema nas tiradas largas non é problema. A mellor maneira de facelas é en progresión comezando moi suave e subindo o ritmo dividindo o adestramento en 4 tramos. No teu caso poderías comezar a ritmo de 5'30" aprox. e rematar a ritmo de 4'. As tiradas largas deberían comezar por 90' e ir subindo pouco a pouco cada semana para chegar a algunha de 105', aínda que si aproveitas todas as medias que imos ter antes de Coruña xa aproveitas. Ah, e a cantidade de qm. á semana chega bén. Así é como levo facendo nas últimas maratóns e non podo queixarme dos resultados.

Por certo, a Coruña42 tamén vou e si todo discorre bén podo tentar pulverizar marca pero isto xa o veremos o día D.

Vémonos en Viana.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 22:30
Asunto: Re: CARMA TDI

Mincha escribió:
Moussambani, o teu problema nas tiradas largas non é problema. A mellor maneira de facelas é en progresión comezando moi suave e subindo o ritmo dividindo o adestramento en 4 tramos. No teu caso poderías comezar a ritmo de 5'30" aprox. e rematar a ritmo de 4'. As tiradas largas deberían comezar por 90' e ir subindo pouco a pouco cada semana para chegar a algunha de 105', aínda que si aproveitas todas as medias que imos ter antes de Coruña xa aproveitas. Ah, e a cantidade de qm. á semana chega bén. Así é como levo facendo nas últimas maratóns e non podo queixarme dos resultados.

Por certo, a Coruña42 tamén vou e si todo discorre bén podo tentar pulverizar marca pero isto xa o veremos o día D.

Vémonos en Viana.

ey,que eu a Viana non vou!!

Gracias polos vosos consellos, o plantexamento de mincha para adestrar as tiradas longas paréceme perfecto e asumible. A idea nesta primeira maratón será rematala sen fixar obxectivo de tempo, porque antes de nada quero probar sensacións.

sorte o domingo rapaces, sodes grandes

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2012, 20:56
Asunto: Re: CARMA TDI

Maraton,vaya mariconada!!! Ríndose
Yo es que pienso en grande,lo siento
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 22:25
Asunto: Re: CARMA TDI

nenos que estades a facer?

o capi colleu gusto a isto de andar polo barro e cando pase ó asfalto vainos sacar as pegatas a todos. Eu este sábado serei da partida na San Blas de Pontevedra, aproveitarei para coller ritmo de competición que desde a "Correndo por Vigo" non voltei competir, e teño gañas jeje.

podedes confirmar quen irá finalmente a Ribadavia? Podemos facer unha viaxe todos xuntos se o vedes conveniente (e se non ides coa familia, claro está).

saúdos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 23:01
Asunto: Re: CARMA TDI

Esta finde vou andar por Madrid e tentarei adestrar por aló.
Eu vou a Ribadavia e tamén van o Capi e Govi. Haberá que organizarse xa que de seguro precisaremos dous coches.

Non só o capi andivo crooseando o Domingo e lama non había, iso sí, herba e algunha costa de car....llo.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 23:39
Asunto: Re: CARMA TDI

Uno mas que se apunta a Ribadavia Silbar (tambien viene un compañero de trabajo), habrá que ir organizando a ver quien vamos al final.

RIBADAVIA:

*beauvais
*Mincha
*Moussambani
*Govi y amigo.

P.D: Volvemos despues de la carrera?
Mincha el compañero es el de Viana.

Pues listo Moi feliz , ya tenemos un coche lanzadera.
Razz
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 19:17
Asunto: Re: CARMA TDI

quen vai a Ribadavia o mesmo día da proba?

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 19:57
Asunto: Re: CARMA TDI

Moussambani escribió:
quen vai a Ribadavia o mesmo día da proba?

Yo voy el mismo día, pero no vuelvo para Vigo.
Me quedo a comer cerca de Ribadavia.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 20:29
Asunto: Re: CARMA TDI

Moussambani escribió:
quen vai a Ribadavia o mesmo día da proba?

Anótate en el CARMA bus en el hilo del CARMA. Yo voy y vengo después de la carrera (estar en Vigo sobre 14:30 - 14:45

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos