Foros ›
Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2012, 17:53
Asunto: Re: Afiadores

Boas Rapaces,Rubén,xa sabes que a mín non se me pode facer caso xa que debido a que a miña cabeza está en constante movemento as veces salese da sua orbita jejeje,de todas formas sigo pensando que o que gastamos na viaxe e mais rentable gastalo en equipacion,da vosa compañia disfruto igual ou incluso mais nun entreno no que vamos todos xuntos e o pais e millor que o arreglemos diante dunha estrella nun bar dispois do entreno que durante a viaxe,así que solo queda o coñecer novos sitios e o saludar os Correlegas uns minutos antes de salir e uns min. dispois de chegar.
As camisetas jejeje,solo falta que destiñan o lavalas e son perfectas...,perfectas pra ir directamente o cubo da basura Enfadado ,o tipo dixo onte que inda NON encargara as outras, que falaramos si nos interesaban as de sisas que nos facia precio, si queriamos pedir as SM que no las pedía pero que inda non as tiña pedidas,a miña opinion xa a sabedes.
Besos pra tod@s.
P.D.: O xel que nos deron e boísimo,a mín deixoume as pernas novas,da bastante calor ,eso si,aplicadeo nun espacio aberto. Muerto
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2012, 20:36
Asunto: Re: Afiadores

ok, pois mañá xa lle digo que non as pida e xa lle comento o "ben" que transpiran. A ver si coincidimos esta semana nalgún entreno
Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos