Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 21:13
Asunto: MERCADILLO DE FICHAXES

Hola a todos cando levamos xa 2 semanas de competición aínda hai equipas e parellas sen formarse; ofrecémosvos este fío para que fagades as vosas ofertas e demandas de corredor@s para esta tempada do circuito.

Lembrarvos que as equipas que queiran conserva-lo nome e a división deben inscribir cando menos a tres membros da anterior tempada.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 22:06
Asunto: Re: MERCADILLO DE FIXACHES

Boas,respecto ó Rabacallos Team continuamos esguellao e xabi.
Coma capitán do equipo comunico a baixa de palentina por decisión técnica,jejem
Gostaríamos de que continuasen Lois e Rojo,agardamos resposta.
Pra cubrilas baixas propoño a jorín coma fichase e aceptándose ofertas( podedes sobornarme con xamóns e chourizos,jiji)

www.jeffxavi.blogspot.com
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 8:39
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

cueta conmigo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 8:52
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

ROJO escribió:
cueta conmigo

grazas meu

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 17:05
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Boas, no equipo PRG, necesitaremos facer fichaxes (1 ou 2) esta tempada, pois temos algunha(s) baixa(s). Os interesados deixarnos unha mensaxe privada e pasaredes a formar parte do proceso de selección Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

O noso equipo sairá na 2ª división e, en principio, non aspiramos máis que á permanencia, xa que os compoñentes do noso equipo non se caracterizan por ocupar os primeiros postos nas probas, máis ben todo o contrario Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar . Nos sumamos os puntos máis por cantidade que por calidade e participamos no circuito simplemente por diversión.

Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 18 Set 2011, 17:00
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Eu estou dispoñible para quen me queira no equipo ou de parella.

Non suelo ir a moitas carreiras en toda a temporada.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 9:34
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Si Lestrove no monta nuestro equipo me ofrezco, cobro dos negras por carrera!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 17:26
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Ofrecese corredor modesto para equipo o ano pasado quedei de 53 en primeira. Se algún equipo esta interesado, estou libre esta tempada. Saúdos a todos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 19:28
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

En el Rabacallos Team necesitamos un fichaje, preferentemente de Ourense

www.jeffxavi.blogspot.com
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 14:03
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Hola:

Yo estoy en segunda división desde hace dos años ya, corro unas 10 o 12 carreras que me dan unos 2000 puntos al año. Si alguien necesita un integrante nuevo para un equipillo modesto (ya veis que no aporto mucho), estoy disponible.

Prefiero a alguien de la zona de Ourense, por aquello de ir haciendo amigos :).

Saludos

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 11:26
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

no Rbacallos Team vimos de pechalo fichase dun dos millores corredorews veteráns de montaña de Galicia, can-oso, e andamos en negociaciós con algún "galgo do asfalto" jjeje....Vou tirala caña pola comarca da Limia haber que acontecew, jijiji

www.jeffxavi.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Set 2011, 7:06
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

xabi escribió:
no Rbacallos Team vimos de pechalo fichase dun dos millores corredorews veteráns de montaña de Galicia, can-oso, e andamos en negociaciós con algún "galgo do asfalto" jjeje....Vou tirala caña pola comarca da Limia haber que acontecew, jijiji
Notase que queredes loitar pola permanencía jejeje,a grandeza dos "rivais" fai maiores o logros dun,inda que sexa quedando moooii lonxe.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 20:26
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

orbita escribió:
xabi escribió:
no Rbacallos Team vimos de pechalo fichase dun dos millores corredorews veteráns de montaña de Galicia, can-oso, e andamos en negociaciós con algún "galgo do asfalto" jjeje....Vou tirala caña pola comarca da Limia haber que acontecew, jijiji
Notase que queredes loitar pola permanencía jejeje,a grandeza dos "rivais" fai maiores o logros dun,inda que sexa quedando moooii lonxe.

ein? Sorry, pero na equipa da que con orgullo son capitán contamos con dous gañadores individuais do circuíto: xabi i esguellao.

O ano pasado tivemos que competir en segunda por unha inxusta norma: lois e mais eu sumabamos mais puntos que os "desertores" lalo,etuxia i herniado, polo que nos vimos en segunda cando quedaramos séptimos en primeira

www.jeffxavi.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 20:35
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Que era broma eeeh,conmigo non te piques que eu tamén son de encendido electronico,cos que estades a formar o equipo teño claro que ides a polo primeiro posto,o de norma inxusta si que xa e mais debatible xa que si nun equipo de 5 fallan 3 (polo motivo que sexa)non creo que se deba seguir considerando o mesmo equipo(pero e solo a miña opinion persoal).Apertas
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 21:06
Asunto: Re: MERCADILLO DE FICHAXES

Pra que non haxa ningun malentendido vouche descifrar a miña mensaxe xa que penso que a interpretaches mal e ahora que a voltei a leer dinme conta de que era posible entender o contrario o que quería decir.
"Notase que queredes loitar pola permanencía jejeje"-esto iba con retranca xa que coñecendo os 4 que xa tes fixos teño claro que eu apostaría que vades a gañar salvo lesions ou algo raro,"a grandeza dos "rivais" fai maiores o logros dun,inda que sexa quedando moooii lonxe".-referiame a que vendo a calidade dos "rivais" tamén considero que pra mín e un triunfo quedar cerca deles.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos