Foros ›
Autor
Mensaxe
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2011, 17:05
Asunto: Cintas para correr

Hola niños. Estoy pensando en comprarme una cinta para casa porque el clima gallego es extremadamente seco y caluroso y prefiero ponerla cerca de la nevera para correr fresquito.
Quisiera saber si alguno tiene un artefacto de estos en casa , de qué marca y qué tal resultado le da.
Se aceptan todo tipo de opiniones medianamente versadas . Abstenerse hipocondriacos.

Solo los genios somos modestos.
Togomi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/10
0 Carreiras
158 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Ago 2011, 8:58
Asunto: Re: Cintas para correr

Hubo un tiempo en que corría en cinta en el gimnasio, pero un amigo que practicó atletismo en serio de joven me dijo que no era bueno correr en cinta porque en ellas se produce lo que se conoce como "efecto de doble pisada", y que es malo para las articulaciones.
No te sabría explicar el fenómeno técnicamente.
Igual alguien sabe.
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Ago 2011, 9:44
Asunto: Re: Cintas para correr

a mi me ocasionaron multitud de problemas en las rodillas ,y nunca antes habia tenido ninguna lesion ,al final decidi cambiar para la eliptica y sin ningun problema ademas creo q es un ejercicio mas completo-
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 13 Ago 2011, 18:52
Asunto: Re: Cintas para correr

miña prima ten un jaster (especie de rato gordo) e china quinindiós na cinta esa. Ademáis no inverno pona xunto ao radiador e no verán xunto a un güisky on the rocks cunha palliña pa chuchar e non deshidratarse Moi feliz

Como che di xto2810, platéxate o da elíptica, na miña opinión tamén da máis gusto que a cinta. O que non sei é se fai o mesmo tipo de traballo e nas mesmas condicións que na cinta. Só probei ambas por jobi, así que a longo plazo non teño opinión, ainda que oio máis partidarios da elíptica.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos