Wed, 06 Jul 2011, 9:42
Post subject: Re: Tour 2011
Interesante podium Chacal, entendo q 1ºEvans, 2ºWiggins e 3ºAndy ? Ou sería ao revés?
Na miña opinión, se é ben certo que Evans está moi forte e preparou a conciencia este Tour, creo q é un corredor que nunca acaba de rematar e sempre lle pasa algo q lle impide gañar, aínda q dende q está en BMC, parece q lle costa menos gañar. De todos xeitos, está gastando moitas forzas estos primeiros días ao máis puro estilo Valverde 07 ou 08 e logo todo se paga. Wiggins, demasiado forte en Dauphiné, a experiencia dice q os q están tan ben en Junio non aguantan o punto de forma durante o Tour.
O meu podium, arriesgando
: 1º A. Contador, 2º Andy Schleck, 3º A. Kloden.
Aínda q non soporta a AC e me parece unha aberración que esté participando no Tour cunha causa por dopaxe pendiente, sendo coherentes, gañou tódalas carreiras de 3 semanas dende q explotou en 2007 e non me valen tonterías de q está moi cansado do Giro máis duro da historia. Pero este tío non lavaba moi ben o lactato?
, nin q os franceses lle pitan moito , supoño q xa estará acostumado, ademais non era un tío q soportaba moi ben a presión a pesar de q todo o equipo estivera contra el cando corría con Amstrong.
Onte Andy sorprendeume q perdera tempo, pero quizais era un final demasiado explosivo para él, xa vimos algo parecido en Mendo o ano pasado. De todas formas, creo q este ano vai andar menos q o ano pasado... Bjarne Riis tiña e ten moi bos contactos
O terceiro posto é o máis dificil de acertar, eu apostaría polo "novo" ciclismo q nos intentan vender: calquera dos abueletes do RadioShack, (Kloden, Levi, Horner), Basso, Evans, Samuel, ... vexo moi verdes aos Gesink, Van den Broeck, Van Garderen, Brajkovic, ... pero creo q será alguien do Bruynel's Team pq ahí tamén se moven ben os contactos (só hai q ver as exhibicións deste ano de Horner, Kloden e Levi) e creo q Kloden é o máis fiable para carreiras de 3 semanas.
Un saudo.
www.24gramos.blogspot.com