Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2015, 22:12
Asunto: Re: Diario de Anarky

TORIMAN escribió:


Pues 52:01 para un servidor, anduvimos cerca.... Sorriso

Entón vexo que levamos bastante ben a preparación para Sevilla Moi feliz Pois a ver se coincidimos nalgunha carreira e nos damos algún relevo.

Martes 27 de Outubro

Distancia: 12,3 kms
Tempo: 1h00'30'' (4:55 min/km)


Xoves 29 de Outubro

Adestramento moi divertido e rompepernas, con subidas e baixadas bastante longas e duras. Esta vez olvidouseme ata mirar a hora antes de saír así que non teño nin idea do que me levou Avergoñado

Distancia: 12,6 kms


Venres 30 de Outubro

Clase de BodyPump


Sábado 31 de Outubro

Piscina: 600 m moi despacio


Luns 02 de Novembro

Adestramento a ritmo suave, tentando aumentar pouco a pouco a distancia que me falta moito fondo:

Distancia: 18 kms
Tempo: 1h29' (4:57 min/km)


Mércores 04 de Novembro

Tocou adestramento de "velocidade". En total 6x1000 con 90' de recuperación. Boas sensación a pesar do aire en contra que facía na segunda metade das series. Os tempos das series foron: 4:10 - 4:05 - 4:02 - 3:59 - 3:57 - 3:51. En total:

Distancia: 10 kms
Tempo: 46'30'' (4:39 min/km)

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2015, 9:08
Asunto: Re: Diario de Anarky

Xoves 05 de Novembro

Piscina: 550 m despaciño Ojo morado


Venres 06 de Novembro

Clase mañanera de BodyPump


Sábado 07 de Novembro

Primeira saída por monte dende o esguince en Xullo e todas as molestias na rodilla. Comecei suave sen complicarme demasiado, pero logo fixen algunha subida e baixada forte que non lle fixo ningún ben á rodilla. Ao final molestábame bastante pero, polo resto, bastante ben de sensacións.

Distancia: 16 kms aprox.
Tempo: 1h35' (5:50 min/km)


Luns 09 de Novembro

Clase mañanera de BodyPump


Martes 10 de Novembro

Rodaxe polo paseo do Burgo moi chan, exceptuando o derradeiro km en subida. Boas sensacións e coa percepción de que ía rápido. Logo cheguei a casa, vin a hora e xa din conta de que só era unha percepción que non se correspondía coa realidade Moi feliz

Distancia: 16,3 kms aprox.
Tempo: 1h19' (4:51 min/km)

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2015, 10:40
Asunto: Re: Diario de Anarky

Vas a ir el sábado a Dorneda?

Tienes alguna machada preparada para esta temporada o ya dejas la épica para el próximo año?? Mr. Green

Un abrazo
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2015, 10:45
Asunto: Re: Diario de Anarky

Se non me lesiono antes, seguro que vou a Dorneda Moi feliz .

Pois esta tempada pouca cousa, pero se consigo seguir compaxinando vida familiar con adestrar con regularidade (que ven sendo seguir madrugando para correr) e me respectan as molestias espero empezar 2016 con forza Mr. Green Por agora estou inscrito no maratón de Sevilla, pero espero facer algunha cousiña máis antes das vacacións de Agosto.

Vémonos en Dorneda. Unha aperta.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2015, 9:10
Asunto: Re: Diario de Anarky

Mércores 11 de Novembro

Piscina: 550 m + Clase de xBike


Xoves 12 de Novembro

Adestramento ao ritmo habitual sen forzar demasiado e aproveitando para subir algunha costa que facía tempo que non visitaba Moi feliz

Distancia: 11,3 kms
Tempo: 56:00 (4:57 min/km)


Sábado 14 de Novembro

Carreira de Dorneda. Menuda encerrrona nos preparou a policía local, convertindo unha carreira dura nunha montaña rusa ou nun adestramento de series en costa. A pesar de todo, disfrutei moitísimo na carreira e tiven boas sensacións inclusa na sexta vez que subín a dichosa costa Moi feliz Encantado de coincidir de novo con Víctor na que espero será a primeira de moitas despois de tanto tempo.

Distancia: 11,3 kms
Tempo: 49:25 (4:22 min/km)


Domingo 15 de Novembro

Despois de moitos meses, saín a rodar un ratiño en bici para soltar pernas Moi feliz . Menos mal que o acompañante so tomou con calma e fomos despaciño pq tiña as pernas como pedras.

Distancia: 36 kms aprox.
Tempo: 2h e algo ... (17 kms/h)

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 20 Nov 2015, 12:53
Asunto: Re: Diario de Anarky

Martes 17 de Novembro

Distancia: 13,9 kms
Tempo: 1h08:00 (4:54 min/km)


Mércores 18 de Novembro

Piscina: 500 m + Clase de xBike


Xoves 19 de Novembro

Como o domingo vou correr a Carral, tocou madrugar --máis do habitual-- para facer algo parecido a unha tirada longa. Despois de moitos, moitos meses sen pasar de 20 kms por asfalto, concretamente dende o maratón de Barcelona en Marzo, acabei bastante canso e con toda a musculatura cargada.

Distancia: 20,1 kms
Tempo: 1h38:00 (4:53 min/km)


Venres 20 de Novembro

Clase de BodyPump + exercicios de estabilidade para o tobillo.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 17:46
Asunto: Re: Diario de Anarky

Domingo 22 de Novembro

Carreira popular de Carral. Unha desas carreiras que me gustan por recorrido e porque dispón de todo o que necesitamos para correr sen tanta parafernalia. Ademais a compañía foi moi grata e a caña do final curou tódolos males. Mágoa de tempo, pero ata eso tamén lle deu un carácter máis autóctono Moi feliz

Dado que chovía e que tiña gañas de probar en que estado de forma me atopaba, saín con gañas e decidido a facela a tope. Fíxose dura non só polas duras subidas, senón tamén polas longas --e por momentos abruptas-- baixadas. En calquera caso, boas sensacións e un ritmo aceptable para o tipo de carreira que era.

Distancia: 8,4 kms
Tempo: 35:15 (4:12 min/km)


Martes 24 de Novembro

Día de series (bueno foron de noite que aínda non amanecera nas primeiras). Foi un 3x2000 con 2:30 de recuperación. Sairón en : 8'20'' - 7'55'' - 7'43''. En total:

Distancia: 10,2 kms
Tempo: 46:15 (4:32 min/km)


Mércores 25 de Novembro

Clase de Functional Training Muerto
Foi saír da clase e xa me comecei a notar feble, así que xa sabía o que tocaba. Descanso dun días para curar o catarro.

Sábado 28 de Novembro

Xa case recuperado do primeiro catarro do "inverno", fun ao ximnasio para coller un pouco de ritmo de cara a tirada longa do domingo:

10' na elíptica + clase de xBike


Domingo 29 de Novembro

Tirada longa para celebrar que quedan menos de 3 meses para o maratón de Sevilla e apenas dous meses de preparación específica. Pernas aínda cansas do bike de día anterior e sufrindo moito os derradeiros kms:

Distancia: 22,5 - 23 kms aprox.
Tempo: 1h:54 (aprox. 5:00 min/km)

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 18:34
Asunto: Re: Diario de Anarky

Esa clase de Functional Training fue durilla de cojones. Me duraron las agujetas un par de dias Muerto

Y el viernes remate con la clase de TBC.

Todas las semanas voy a intentar ir a un par de clases de este tipo; pues salgo de la rutina del gimnasio y me meyo buena caña.

Ya vamos hablando para quedar. Un abrazo crack
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2015, 13:27
Asunto: Re: Diario de Anarky

Eu teño máis agujetas esta semana que a pasada, sobre todo en bíceps e tríceps. Para a semana máis ... Moi feliz

Martes 01 de Decembro
07:00 am... salgo do portal e por primeira vez noto o que me espera este inverno. Facía moito frío, así que tiven que poñerme a correr rápido para entrar en calor. A parte positiva é que me saíu un adestramento máis rápido do habitual Moi feliz
Distancia: 13,8 kms
Tempo: 1h04 (4:38 min/km)


Mércores 02 de Decembro

Clase de Functional Training Muerto Muerto Muerto


Xoves 03 de Decembro
Clase madrugadora de xBike. O corpo comezou a responderme cando levaba máis de media clase.


Venres 04 de Decembro
Día de series. Tocou un 3x2000 + 1x1000, 2'30'' recuperación para os 2Ks e 90'' para o 1K. As series sairon bastante rápidas porque no segundo dousmil foiseme un pouco a cabeza: 8'03'' - 7'41'' - 7'33'' - 3'43''. En total:
Distancia: 11,2 kms
Tempo: 49:30 (4:25 min/km)

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 8:43
Asunto: Re: Diario de Anarky

Despois de descansar completamente na ponte, esta semana puiden adestrar bastante ben e conseguín alcanzar os 50 kms, que é todo un logro Avergoñado

Mércores 09 de Decembro

Adestramento duro polas pistas de terra de Mesoiro. A verdade é que notei a inactividade e os excesos da ponte e nalgunha subida estiven a piques de poñerme a andar.
Distancia: 14,8 kms
Tempo: 1h13' (4:56 min/km)


Xoves 10 de Decembro

Clase de xBike


Venres 11 de Decembro

Adestramento suave por un terreo completamente plano:
Distancia: 14,4 kms
Tempo: 1h10'30'' (4:54 min/km)


Domingo 13 de Decembro

MM Volta á Ría. Coa cancelación da Lugo Monumental puiden acudir a outras das miñas carreiras preferidas e, sen dúbida, a media que máis me gusta. En principio, pensaba saír forte para facer un adestramento de calidade, pero despois da cea do venres e conseguinte postcea, non as tiña todas conmigo.

Fixen 2 kms de quecemento para completar os 23kms que quería facer e coloqueime na saída atrás de todo. Comecei suave por precaución e porque había algo de atasco. Ata o km 2 ou 3 non puiden correr con normalidade, pero a partir dese punto comecei a aumentar o ritmo. Coas prisas olvidouseme a vaselina na casa, así que a partir de metade de carreira comezou a molestarme todo, múltiples rozaduras, unha uña do pé, a planta do pé, pero nada que non se puidera soportar. O peor de todo foi que a rodilla volveu protestar especialmente nas subidas, nas que tiña que baixar deliberadamente o ritmo para non reventala.

Finalmente, cheguei a meta sen saber para nada a que ritmo ía, así que me levei unha agradable sorpresa cando vín que baixaba de 1h30. Aparte das múltiple incomodidades e as molestias nas rodillas, atopeime moi ben de caixa e tampouco cheguei especialmente canso, así que os excesos da ponte e da cea do venres non me afectaron demasiado Moi feliz

Distancia: 21,1 kms
Tempo: 1h29'22'' (4:14 min/km)

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 10:29
Asunto: Re: Diario de Anarky

Buena marca Anarky Aplauso Aplauso

Y más después de darle duro al licor café el viernes Mr. Green Mr. Green

Nos vemos este mediodía en Body Pump.

Un saludo
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 9:09
Asunto: Re: Diario de Anarky

VICTORALVAREZ escribió:
Buena marca Anarky Aplauso Aplauso

Y más después de darle duro al licor café el viernes Mr. Green Mr. Green

Nos vemos este mediodía en Body Pump.

Un saludo

Gracias Víctor, a verdade é que eu son o primeiro sorprendido da marca vendo como me levantei o sábado pola mañá Demo sorrindo


Luns 14 de Decembro

Clase de BodyPump


Mércores 16 de Decembro

Pola mañá, adestramento a ritmo cómodo:
Distancia: 14,7 kms
Tempo: 1h11' (4:50 min/km)

E antes de comer: Clase de Functional Training


Xoves 17 de Decembro

Despois de case un mes sen nadar; Piscina: 500 m a duras penas.


Venres 18 de Decembro

Series de 2K. En total foron 3,2 kms de quecemento + 4x2000 con 2'30'' de rec + 1 kms enfriando. As series saíron en: 8:21'' - 8:00'' - 7:48' - 7:45'. En global:
Distancia: 12,2 kms
Tempo: 54' (4:26 min/km)


Domingo 20 de Decembro


Antes de ir a votar, tirada longa polo paseo do Mero. Dende as series o venres, tiña molestias na rodilla de sempre, así que non tiña claro ata cando podería aguantar. A partir do km 6 xa me molestaba, no 15 as molestias xa eran ostensibles e a partir do 22 xa me doía menos pq ía tan cascado que todo me molestaba.
Distancia: 26 kms
Tempo: 2h06'30'' (4:52 min/km)

Xa en frío, a cousa pinta bastante mal, a ver como evoluciona esta semana pero vexo francamente difícil seguir forzando e meténdose estas palizas para a maratón de Sevilla.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2015, 8:50
Asunto: Re: Diario de Anarky

Esta semana moi pouquiña cousa, mal e arrastras.

Luns 21 de Decembro

Clase de BodyPump. Moitas molestias e dor ao facer as sentadillas e zancadas.

Xoves 24 de Decembro

Saín a correr sen demasiada convicción e ao pouco de comezar molestias e ao final do adestramento xa case non podía apoia a perna.

Distancia: 10,8 kms
Tempo: 52' (4:49 min/km)


Domingo 27 de Decembro

Despois de estiramentos varios, apunteime a carreira de Mugardos-Ares, pero xa coa idea de facela moi despacio e sabendo que sería a miña derradeira carreira nunha boa tempada. Xa dende o principio me doía a rodilla e a medida que avanzaban os kms a dor xa era difícil de soportar e tiña que apoiar o pé raro para mitigar as molestias. Por sorte puiden acompañar toda a probra a Víctor que fixo unha gran carreira, especialmente na última subida.

Distancia: 9 kms
Tempo: 47'30'' (5:16 min/km)

O domingo xa decidín definitivamente que vou parar e que non vou ir a Sevilla. Por un lado dame pena, pero tampouco estaba moi motivado e prefiro volver adestrar cando esté recuperado e cun puntillo máis de motivación para preparar unha maratón.

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2015, 11:14
Asunto: Re: Diario de Anarky

Ánimo Anarky. Es una jodienda tener que cancelar el maratón de Sevilla; pero tal y como tienes la rodilla y lo poco que falta, parece lo más sensato.

Casi te viene perfecto hacer la Maratón de Coruña en Abril Mr. Green

Estupenda la carrera de ayer, un verdadero placer poder hacer todo el recorrido contigo; aunque prefiero que te recuperes y verte sólo en la salida y en meta Moi feliz

Ahora a descansar y ya irás contando qué tal evoluciona esa rodilla.

Un abrazo compañero Guiño
TORIMAN

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
50 Carreiras
156 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Dec 2015, 10:27
Asunto: Re: Diario de Anarky

Mucho ánimo Anarky, una pena que no podamos coincidir en Sevilla, a cuidar esa rodilla sin prisas, que maratones ya vendrán más en el futuro!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos