Foros ›
Impresionante a actuación dos Españois en GÃ?¶teborg
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Ago 2006, 11:13
Asunto: Impresionante a actuación dos Españois en Göteborg

Impresionante a actuación dos españois en Göteborg'8O''8O', Chema Martínez, plata y Juan Carlos de la Ossa, bronce. Aínda que me soubo a pouco':cry:'xa que creo que puido ser ouro e prata. Para min que que de la Ossa non soubo usar a súa superioridade. Xa que estivo dando tiróns e facendo cambios de ritmo todo o camiño. Creo que desde o primeiro momento debería ter posto un ritmo forte sen cambios e a partir do 5000 subilo e cando chegasen eses 3000 últimos metros demostrar o que vale encabezando a proba.
Tamén salientar a actuación de Marta Domínguez que aínda que non o vin só có que me dixo o meu irmán xa me chega para morrer de ganas de vela, --Quero ser como a Marta Dominguezâ??dicíame':lol:',':lol:', supoño que o dirá pola carreira':twisted:', xa que baixou o record de España que tiña a nosa superatleta Julia Vaquero dende o ano 1997 e que estaba nuns 31.14.51'8O'. Quen mos dera.
E xa non digo nada do number one, do noso Paquillo, outro ouro.

Por certo, paréceme moi triste, ver a esta xente, que estan ano tras ano loitando, e non lle dan un príncipe de Asturias o lle dedican un Museo, coma a outros que o único que teñen exercitado é o pe do acelerador.
Chorando Chorando

Veña un saúdo.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 10 Ago 2006, 0:57
Asunto:

Estoy de acuerdo contigo en que De La Osa podría dar más de sí si supiera correr. No tiene sentido del rítmo y de control de la carrera, parece como si fuese a impulsos,a tirones. Su entrenador debiera corregirle y enseñarle a llevar un ritmo y una cadencia para controlar
la carrera. Sólo así puede conseguir grandes metas, pues cualidades tiene para éllo.
Parece que su objetivo a corto plazo es la maratón. Yo pienso que puede
llegar a darnos días de gloria en esta prueba si cómo deseable aprende
a llevar un ritmo homogéneo, uniforme o progresivo, pues en una maratón ir a tirones, a impulsos e impulsivamente pendiente de los demás inexorablemente le puede conducir al fracaso, no se puede aguantar así una maratón. Recordemos el buen correr de Fiz ó Antón.
Animo De La Osa, en Pekín, te queremos ver colgada la medalla de
Oro en Maratón.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos