Foros ›
Autor
Mensaxe
thirteen

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/06
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Xul 2006, 19:13
Asunto: Triatlon Allariz 2006

Buenas, quería saber si alguien tiene informacion sobre la edicion de este año, el día q va a ser, dnd se puede apuntar uno y demas informacion interesante
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 07 Xul 2006, 9:35
Asunto:

Hola thirteen, lo único que se es que se celebra el día 19 de agosto y lo de apuntarse el año pasado se hacía un ingreso en la cuenta de la FEGATRI (que por cierto su pagina web otra vez esta "chunga") y despues había que enviar un fax con el justificante del ingreso a la piscina de Allariz. Supongo que a medida que pasen los días se sabra algo más de este bonito pero duro triatlon.
Saludiños. Molón
www.aguaverde.org
Roxo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2006, 17:25
Asunto:

Creo ke un triatlon como o de Allariz merece ser comentado, para min sen dubida volveu a ser un ano mais o mellor da temporada e sen dubida un dos mellores organizados e o que mais lle gusta tanto o público, como os triatletas. Vos ke dicides???
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2006, 19:47
Asunto:

yo por desgracia no te puedo comentar nada, me inscribí el jueves y el viernes me llamaron de la fegatri que ya no había plazas así que me quedé sin tri. (luego me desquité en Baiona jejeje)
De los años que lo corrí te digo que es el que más me gusta de Galicia, sobre todo por el recorrido en bici, no tienes que dar vueltas a ningún circuíto.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2006, 8:59
Asunto:

Ben, eu si estiven en Allariz "competindo" e hai que dicir que a malloría dos presentes son unhas "nenazas" Moi feliz O temperatura do rio no estaba tan fria como para que a metade dos participante levaran o neopreno coa devandita ventaxa sobre os que non o levavamos (eu ainda que levase o neopreno o unhas aletas sería capaz de facer menos de 15 minutos Chorando ). A bici, coma sempre, dura e sen fume (polos incendios do ano pasado). A carreira a pe, bastante dura sobre todo despois da bici.
Por certo, que foi o "Fitipaldi" que me adiantou subindo xa de volta para Allariz coa camiseta de CORRER EN GALICIA? Menudo Oscar Pereiro se perdeu o ciclismo, como subia o condenado Abraiado
En resumen, no se pode ir a os triatlons sen entrenar algo mais durante a temporada pero eu, ainda que sufrin e cheguei dos últimos, paseino moi ben, antes, durante e despois da proba.
Ferreiro, sinto moito que non puideses participar, este ano seguro que saiamos xuntiños do rio Guiño
Un forte abrazo a todos e espero que algun se apunte o Triatlon de Vigo. Ali acabarei esta "tempora de triatlon". Espero non afogar....
xabi67

Novo foreiro
Novo foreiro
29/04/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2006, 10:26
Asunto:

Namor, non che vou a contar nada que ti non saibas, por eso esta resposta só e para os demais que o lean e non saiban o porqué: o feito de que os triatletas leven neopreno na maioría dos casos, non é pola temperatura da auga, que en sitios como Galicia non é tan fría que non se poida aguantar, é pola ventaxa de tempo que sacas na competición.
Se se permite levar neopreno, a maioría da xente vaino a facer porque estás baixando -dependendo do teu nivel de natación- de 3 a 5 segundos por cada 100 metros.
Estou totalmente seguro de que si o feito de levar traxe fora negativo no tempo final, a totalidade dos participantes non o levarían ainda que tiveran que nadar en augas frías como as das rías baixas.

Cando nun triatlon no que se permite o uso de neopreno vexas a participantes sen él, eso só se debe a dous motivos:
1. que sexa un nadador cunha tecnica excepcional, polo que o tempo de sacar o traxe sexa superior ó que gana polo feito de levalo e por tanto non lle compense poñelo.
2. que non sexa un competidor habitual de triatlon e por iso non teña traxe de neopreno.

Un saudo.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2006, 13:23
Asunto:

xabi67 deches no cravo. En anos anteriores, en Allariz so se permitía o uso do neopreno os triatletas mais veterans e poucos se queixaban do frio que baixaba o Arnoia. Sen ir mais lonxe, este ano en Silgar, na III Travesía a nado, a temperatura do mar estaba a 15 grados e alguns meteronse e saliron pitando cara a praia. Non se permitía o uso do neopreno e había que vernos bebendo chocolate quente a moitos de nos.
Por certo, eu non uso neopreno porque non o teño e porque como triatleta son todavía moi paquete, pero xa veremos dentro duns anos cando participe en veterans Moi feliz
Saudiños
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2006, 15:40
Asunto:

pues es cierto lo que decís, pero para mi el neopreno es un gran invento jejeje, para los que somos malos nadadores si que ayuda mucho aunque en estas distancias sprint yo personalmente no creo que gane mucho tiempo por lo que pierdo luego en sacármelo Avergoñado
De todas formas en mi caso no aguanto demasiado el agua fría, aunque perdiera tiempo soy de los que lo llevaría igual. Bastante mal lo pasé en la travesía a nado del Vao de este año, como tuviera que pillar la bici la llevaba clara...
eso que decís de que en Galicia no está el agua tan fría jejeje vaya machotes que estáis hechos!
supongo que esto también lo sabéis pero para el que no lo sepa decir que por encima de 22º el neopreno está prohibido (sólo lo pueden usar los veteranos), entre 16 y 22 es optativo y por debajo de 16 obligatorio (eso es en teoría lo que dice el reglamento, hablo de memoria perdonad si las cifras no son del todo exactas pero por ahí andan)
Namor, lo de salir juntos del agua me parece que ni llevando neopreno, siempre nadaste mejor que yo (lo que tampoco es muy difícil la verdad)
En principio voy ir al tri de Vigo, no me entusiasma el formato de equipos ni la distancia tan corta pero en fin, a ver... llevo más de un mes sin pillar la bici (desde el tri de Lugo que fue un desastre), me van tener que remolcar jejeje
Deica logo!
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 13:22
Asunto: Triatlon de Vigo

Ferreiro, fuches o Tri de Vigo? Non te vexo nas clasificacions. Eu si fun, era o meu último Tri da "temporada". Mal na natación, mal na bici pois fixen máis quilometros cos demais pasandome de longo unha rotonda ata que me atopei cun simpatico policia local que me dixo que por ali non era e na carreira fun arrastrándome pois a enchenta que me din o día anterior e ese mesmo día de comida foi espectacular.
Espero que o ano que ven, poida entrenar un pouquichiño máis e estar nun nivel mais alto (so pensar isto, dame a risa) Ríndose
Saudiños
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 22:19
Asunto:

Si che cadra co da foto....



Entón fun eu; pero seguro que non ia tan rápido coma tí dis. O certo é que ainda que mellorei un pouco a marca da carreira a pé do ano 2005 sufrín moito mais nesa terrible rampa que hai dempois de cruza-lo rio.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 23:04
Asunto:

Hola NAMOR! Ã? final non fun ó tri de Vigo, o equipo que tíñamos pensado ir desfíxose por diferentes motivos e a min entre que individual non me chamaba moito a atención debido ás distancias da proba e que se me pasou a data da inscripción... pois nada, outro tri máis que perdo.
Ã? final o meu último tri da temporada foi o de Lugo e a verdade e que me deixou mal sabor de boca pero bueno...
A ver se o ano que ven aprendo a nadar dunha vez jaja e entreno un pouco máis a bici.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 15 Set 2006, 14:46
Asunto: Foto, que foto?

Kandpalleiro, no podo ver a foto.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 16 Set 2006, 11:56
Asunto:

Pois entón mira no [url=http://acarreiradunkan.blogspot.com/
]meu blog de deportes[/url]... Si che interesa quedei de 101 no total...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 13:33
Asunto:

Boas, Kandpalleiro. Vin a tua foto pero non te recoñezo e iso que coincidimos tamen no Vigoarena. O meu posto foi o 114 pero moi contento visto o entrenamento que fixen antes de Allariz. Visto que es coma min un "Tripopular" espero coincidir nalgun tri o ano que ven. Levo a roupa do Aguaverde por si queres saudarme e o meu nome clave e Namor como o principe da Atlantida (antes gostavanme moito os comics de superheroes). Moi feliz
Un saudo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos