Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 9:33
Asunto: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Noviembre de 2003. Los días se hacen más cortos y la lluvia hace su aparición. En aquel mes de aquel año se creaba Correr en Galicia.

¿Qué recuerdos tienes de aquel mes?

¿Entrenabas? ¿Ya ibas a carreras populares?

¿Practicabas otro deporte?

¿Dónde estabáis entonces?

Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 10:00
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

En noviembre del 2003 ya pasaba por mi mente el salir a correr; llevaba 1 año y poco casado, viviendo en Leiro y tenía todo a favor para poder salir por las mañanas, PERO... apareció Samuel, mi hijo, a mediados de año.

En el mes de noviembre no trabajaba y me encargaba de su cuidado en casa. Ese fue mi deporte por aquellos días.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 10:07
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Yo aún no había nacido.Me enteré de correrengalicia después. Disimulando Ríndose

Friends forever
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 10:28
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Ufffff. Coma non podía ser doutro xeito, novembro lémbrame, como non, ó San Martiño, as follas do outono e esa estupenda viaxe desde Meaño ata Ourense, pola estrada vella, cun par de colegas a pasalo pipa correndo ¡Qué recordos!

Aínda que xa daquela levaba moitos anos correndo, estaba nun punto baixo de forma. As obrigas laborais e a deixadez reflexáronse nos quiliños. Menos mal que no ano seguinte a vida dou unha volta desas e todo cambiou. Un colega de fatigas e esta páxina, xunto coa maior implicación na organización da carreira de Meaño (no 2003 levaba só tres anos na organización) fixeron que tivera un punto de vista deste deporte coma nunca o imaxinara.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 11:18
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

En Noviembre de 2003 jugaba al fútbol en veteranos, luego de mi retirada como atleta federado en 1998. Había engordado 15 kilos y no se me pasaba por la cabeza volver a calzarme unas zapatillas de running.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 11:35
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Yo jugaba al futbol, al tenis, patinaba y como no esquiaba !!
solo corria por mantener forma para el resto de deportes
aunque ya habia corrido la san Martiño varias veces

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com


Última edición por OSCAROURENSE o Mér, 03 Nov 2010, 12:06; editado 1 vez
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 11:40
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Qué tema más chulo!

De aquella trabajaba en Santiago, empezaba a salir con la que hoy es mi mujer y jugaba al futbol los fines de semana. El gusanillo del running debía estar pululando por ahí, porque había corrido la popular de Baiona ese mes de agosto...aunque tardaría un tiempo en manifestarse.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 11:57
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Eu corrín o meu 1º San Martiño de adulto, única carreira durante ese ano e os 2 seguintes...
Xa quedaba pouco para o vicio!!!!

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 12:22
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Eu naquelas datas me adicaba a facer andainas polo monte (en novembro do 2003 andaría polo Courel) e tamén ia con certa asiduidade á piscina, quen me ia dicir a mín que un ano despois (en outubro) ia estar co compañeiro castiñeiras tomando a saída da Subida ao Angliru Abraiado Abraiado ¡ver para crer! Mr. Green Moi feliz Despois xa veu a a Pedestre, Negreira... e ata o de agora.
Moitas gracias Jesus pola web e por todo o traballo que fas Aplauso Aplauso Aplauso
Apertas.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 13:13
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

No se si sería exactamente en noviembre, pero recuerdo que pasaste un escrito para que pusiesemos el enlace en la página electrónica del Comesaña S. C...... que por supuesto se puso.
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 13:26
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

En esa época salía a correr muy, pero que muy de vez en cuando. Jugaba a fútbol sala, iba a la piscina de vez en cuando, y los fines de semana me corría unas juergas de espanto. Pero ya de aquella pasaba por mi cabeza el correr la Monumental de Lugo, aunque no sospechaba que, como dice mi novia, unos años más tarde me convertiría en un corredor compulsivo.
Luego dejé el fútbol sala, empecé a correr más a menudo para mantener la forma y dos coleguillas del curro me liaron para participar en el Corre con Nós de Lugo. Ahí me pilló el vicio y todavía no me soltó, a lo cual ayudó mucho esta página y todos vosotros. Gracias a todos.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 13:36
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Qué te voy a contar!!!!!!
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 15:40
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Como para olvidar. Foi cando cheguei ó Noitebra F.C. para formar parte do equipo de fútbol (xa vedes o que terminamos montando) despois de pasar 7 tempadas na desaparecida A.D. Colexiata de Sar en Santiago de Compostela adestrando moitos deles no plano físico baixo a dirección dun tal Santi G. Ferrón.

Por aquel entonces so adestraba para correr a Pedestre, facendo aquel ano uns 50 minutos sobre 12km e medio. Os lugares de adestramento, pois a Alameda de Santiago e o Estadio Universitario.

No mes de novembro, pois estaría xa dedicándome ao fútbol despois da Pedestre, ademais de facer bici de montaña (ese mesmo ano tocou facer ruta polos Picos de Europa por segunda vez).

Que tempos aqueles, camiño dos 25 anos e sen a lesión de esplada que agora me lastra de vez en cando...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 16:30
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Eu estaba a sair da depresión iniciada no ano anterior provocada, en grande parte, polo desastre do "prestige" e problemas familiares tiña 97 kg e escomenzara a nadar e a trotar lembrando o que me gustaba de novo.

Aquelo valeume para reflexionar das cousas que pagan a pena e pensei que si adestraba non era mala idea participar en carreiras e...participei na milla de O Barco, na pedestre e na San Martiño; quería ver si había mais probas... e google topouvos; dinme de alta en decembro e, aínda que de xeito intermitente ó principio xa non me desenganchei.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 17:02
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Me gusta este tema... he tenido que ir a los rankings para ver si era mi primer año como atleta o no y que estaba haciendo por esas fechas...

Pues en esa época era ya juvenil de primer año y llevaba 4 meses como mucho entrenando. Había corrido en agosto como cadete mi primera carrera en pista, antes solo corría cross escolares sin entrenar, con lo que entrenaba jugando al fútbol. Había sido un 3000 absoluto, donde sé que me doblaron bastantes personas, pero hice 11.21 y estaba muy contento.
De ese año no tengo grandes marcas, bajaría a 10.11 en el 3000; 4:31 en el 1500; y 2:16 en 800.
No me acuerdo de las carreras que corrí, pero de lo que si me acuerdo es que esa época compaginaba atletismo con fútbol, y entrenaba 2 o 3 días por la semana solo, así que supongo que cuando esta página se creo yo estaba dándole patadas a un balón o trotando por castrelos, pero muy despacio todavía jaja.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos