Foros ›
Autor
Mensaxe
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 21:46
Asunto:

Hoy he estado en una de montaña que hay en Medina de Pomar, Burgos, con mi SUPER-SUDADERA de la PENEDOS, y algunos me han preguntado que tal era la prueba, ya que recibieron información en la Galarleiz. Ya les he comentado lo dura que es y creo que les ha entrado el "gusanillo". Para el año que viene seguro que empieza a haber corredores vascos y burgaleses.
Sapoconcho

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/06
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 16:55
Asunto: Maratón de montaña

Ola, xa pasou máis de unha semana da maratón, pero eu tamén quero deixar aquí a miña felicitación para todos os participantes e especialmente para a ORGANIZACIÃ?N.
A carreira foi estupenda, a paixase impresionante, o tempo tamén acompañou... ¿que máis podemos pedir?
Miña noraboa especialmente para os organizadores. Todos os que algunha vez organizamos ou colaboramos con algo sabemos da dificultade de organizar calquer evento, e da cantidades de detalles que cómpre ter en conta. Pois ben, quitanto o pequeno fallo do inicio da carreira (non sei que pasou), todo o demais estivo perfecto: o percorrido, as bandeiriñas de sinalizados ó longo dos 42 km, o avituallamento, a comida despois da carreira, a bolsiña de regalo... e a BICA!!!... estaba boísima, foi unha sorpresa moi agradable.
E mais nada, felicidades para todos e ánimo para o ano que vén.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Set 2006, 17:31
Asunto:

Bueno...pues como a mi esta maratón me coincidió con las vacaciones, estoy aprovechando que tengo un ratito libre para leer todo lo que habéis estado haciendo mientras yo no estaba y...me encuentro con esto. La verdad es que me tenía una pinta estupenda ya cuando leía los preparativos y vuestros ánimos, antes de marcharme, pero ahora, viendo las fotos y vuestros comentarios....¡¡QUÃ? PASADA!!. Estoy de acuerdo en que TOD@S SOIS UNAS MÁQUINAS, bueno...¡¡y los que la habéis acabado ya sois MIS HÃ?ROES!!. 42 Km...¡¡y qué km!!! Buf!!! Y 4, 6, 8 horas seguidas...¡¡qué pasada!! En fin, tod@s tenéis el mismo mérito, los primeros por haberlo hecho tan rápido, tan bien,..., y los últimos porque, como dice fema, aguantar tantas horas seguidas se hace muuuuuuuy difícil.
Muchas felicidades a tod@s, aunque sea con algo de retraso, e imagino que para vosotr@s esta carrera ha supuesto un escalón más en el orgullo propio. Lo tenéis merecido.
Saludiños:
Guiño
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 14:17
Asunto:

Disculpade que resucite este post.
¿Alguén sabe se este ano 2007 se vai a organizar o Maratón de Montaña de Manzaneda?
Graciñas.
Convidado




0 Carreiras


Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 21:38
Asunto:

Pues la página aun no dice nada, pero espero que se repita. Yo tengo ganas de sacarme la espina de la pájara que me entró. Si se repite allí estaré.
Salud.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 14:34
Asunto:

El Maratón de Manzaneda se realizará, salvo imprevistos, el 9 de Septiembre.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 16:31
Asunto:

rst escribió:
El Maratón de Manzaneda se realizará, salvo imprevistos, el 9 de Septiembre.
Gracias por la información :wink:.
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 14:20
Asunto: 2º MARATON DE MONTAÃ?A PENEDOS DO LOBO

FECHA 9 DE SEPTIEMBRE 2007 (domingo)
CARREIRA/ANDAINA Igual año anterior
RECORRIDO Similar año anterior
DISTANCIA 42.195MTS
CIRCUITO ALPINO 2007 :
17/06/07... ALPINO MADRILEÃ?O
22/07/07....GALARLEIZ
9/09/2007...PENEDOS DO LOBO

www.circuitoalpino.com
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 9:41
Asunto:

Este proximo Domingo 17comineza el CIRCUITO ALPINO con el MARATON ALPINO MADRILEÃ?O espero que haya muchos gallegos para conseguir acabar las TRES PRUEBAS. ¡ANIMO!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos