Foros ›
Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 16:06
Asunto: Re: CARMA TdI

a ver se publican a clasificación de Maside que ahí han de caer uns puntiños tamén Bailar

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 18:58
Asunto: Re: CARMA TdI

Mincha escribió:
Ian: tes referencias da carreira de Mugardos?

...é que o Sábado teño un 10.000 no meu adestramento e estou pensando facer turismo polo norte Mr. Green Mr. Green .

Pues es la carrera más antigua de la comarca, y aquí creo que es la más querida. La organiza una asociación y después hay una merienda-cena de todo, alguno me parece que la corre por eso... Eso sí es durilla, tiene sus cuestas. Pone que es en Mugardos pero mucho recorrido es por Fene, saliendo de la autopista prácticamente estás en ella, si te animas ya te espero justo a la salida de la autopista.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 20:58
Asunto: Re: CARMA TdI

Beauvais: xa podes meter os puntos de Petín
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 13:51
Asunto: Re: CARMA TdI

Ya capturé la imagen de nuestro puesto actual 2ºs Moi feliz Moi feliz

Este fin de semana iré a Mugardos y quería ir a la de la torre el domingo, depende de las sensaciones con que termine, vas a Mugardos al final Mincha? teneis otra carrera en Vigo de 10 km
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 14:37
Asunto: Re: CARMA TdI

Ian escribió:
Ya capturé la imagen de nuestro puesto actual 2ºs Moi feliz Moi feliz

Este fin de semana iré a Mugardos y quería ir a la de la torre el domingo, depende de las sensaciones con que termine, vas a Mugardos al final Mincha? teneis otra carrera en Vigo de 10 km

Pues si que empezamos bien Aplauso Aplauso Aplauso y faltan los puntos de nuestra gacela Moussambani en Maside. Tú parece que te encuentras con ganas que hasta te planteas doblar. Sobre Mincha no sé si irá a Mugardos. La cerrara de Vigo tenía un tope de 300 inscriptos que está ya cubierto. Los TdI estaremos representados por Moussambani y un servidor.
En mi caso estoy en plena fase de preparación del maratón. En la 9ª semana, dentro de 2º de los 3 ciclos del plan. La media de Petín fue exigente y me siento un poco cansado. Es normal porque en esta fase los entrenos son durillos.

Un saludo Tom

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 17:40
Asunto: Re: CARMA TdI

Vou a Mugardos. Satisfecho

Non me apetecía correr o Domingo en Vigo xa que me toca unha rodaxe de 1h 40m e alí so hai 10 qm. pero o Sábado tiña que facer 10 qm a ritmo medio-alto e Mugardos cádrame perfecto. Quero chegar con tempo xa que antes teño 25´de quecemento e ao final outros 15´. Aínda non estou inscrito pero te aviso cando chegue.

E a semana que ben voume a correr a Valladolid aínda que non puntúa Enfadado pero era a única media que me cadraba no plan.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 21:10
Asunto: Re: CARMA TdI

Seguiis los planes rigurosamente, la verdad es que correr en NY y vale la pena hacer la mejor preparación posible, seguro que os irá bien, apuesto por vosotros! pues perfecto Mincha, me alegro que vengas, llamame y te espero en la sálida que es justo después del último peaje, lo de justo es literal y es a un polígono industrial, ya hablamos, venga un saludo a todos y espero que vaya mejor el tema Safardatxo
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 9:25
Asunto: Re: CARMA TdI

2ºs,cajo no mundo,que comedes? Ríndose
Seguro que os puntos que nos separarn do liderato son os meus Muro Muro
Eu hoxe,teño cita co medico para ver se me da o resultado to TAC,xa veremos o que pasa Rezar
Moussambani,non coñeceras a alguen que venda un rodillo.Qeu xa que non podo correr,e andar en bici o vexo complicado,quero probar a facer exercicio en casa.Os que ai en Ebay son caros,e novo e un pastizal,case costa tanto o rodillo coma a bici
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 21:09
Asunto: Re: CARMA TdI

Este fin de semana va ser productivo para el equipo. Lástima que Safardatxo se encuentre en el dique seco y no lo digo por los puntos sino por no poder darle a la zapatilla. Hoy estaba junto a Moussambani y un servidor en la carrera del Berbes. Lo dicho a recuperarse.
Ya me dijo Fernando que en Mugardos os fue bien a los otros dos componentes del equipo.
Buena semana rapaces

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 21:43
Asunto: Re: CARMA TdI

O mellor de onte foi comprobar que non son o único que stá mal da vista no equipo. Mr. Green

Vaia par de dous onte agardando o un polo outro no mesmo sitio Avergonzado
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Set 2010, 23:58
Asunto: Re: CARMA TdI

Vou voltar a ser a ovella negra do equipo,como sigades puntuando asi Ríndose
Xa tentarei recuperar!!!
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 13:52
Asunto: Re: CARMA TdI

Mincha escribió:
O mellor de onte foi comprobar que non son o único que stá mal da vista no equipo. Mr. Green

Vaia par de dous onte agardando o un polo outro no mesmo sitio Avergonzado

jajajaj vaya cuadro, 20 min esperando uno por el otro coche con coche aparcado. El domingo por primera vez doblé con la carrera de la torre, no entrené mucho la semana pasada y aproveché, así que caeran otros puntos por ahí.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 17:46
Asunto: Re: CARMA TdI

Mincha e Moussambani xa están tardando em meter os puntos Silbar Silbar Silbar

Aproveito par preguntar que facedes a fin de semana, aínda que no caso de Safardatxo e Mincha xa o sei. Eu rodaxe de 21 Qm sábado pola mañá + reunión do CARMA + boda pola tarde + noite Satisfecho Satisfecho Satisfecho .

Saúdos

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 19:15
Asunto: Re: CARMA TdI

O sabado pola mañan,Carma Reunion
Sabado tarde asistencia a gran carreira de Campaño e posterior vision do etapon da volta España
O domingo,asistencia aos Redbull Autos Locos,e mais divertido que ir de asistencia o Carma-dominical Ríndose
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 20:02
Asunto: Re: CARMA TdI

Que presa temos, eh !!! Mr. Green

Pois xa podías correr unha carreira esta fin de semana para puntuar en vez de ires coller peso nunha boda Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .

Eu vou dalo todo en Valladolid aínda que non puntúe. Enfadado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos