Foros ›
Autor
Mensaxe
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 18:07
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

e despois unha con eles no parque que habia ao lado da meta
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 18:15
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

claro que antes tiña que haber posto esta outra, e a chegada a meta en
4º lugar, non habia moita xente.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 22:33
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

boas noite
bueno runrun premio doble... gran carrera y por fin ya dominamos el tema de las fotos eh? asi me gusta meu..
noraboa pola carreira
eu todavia de secano.. pedazo fin de semana queme metin, logo colgo no noso foro
o resto de irmandiños? quedaron escarallaos ou que?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 8:59
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

ola irmandiños un ano mais, aqui todos xuntos, jjjjjjj, a ver que tal se nos da este ano.

Eu xa empecei (escarallado estou), doblando (e doblado, tamen), o sabado coa miña parella de equipo amador, fomonos a ribadeo ao monte coma as cabras, e o domingo empecei ca miña primeira media...estou reventado...incluso teño "agujetas"...jejejejejej...facia algo asi coma dous anos que non has tiña.

Agora irei pouco a pouco...estou desexando ver penedos do lobo a ver se revento, jajajjajaa.

Un saudo

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 9:02
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

ola irmandiños un ano mais, aqui todos xuntos, jjjjjjj, a ver que tal se nos da este ano.

Eu xa empecei (escarallado estou), doblando (e doblado, tamen), o sabado coa miña parella de equipo amador, fomonos a ribadeo ao monte coma as cabras, e o domingo empecei ca miña primeira media...estou reventado...incluso teño "agujetas"...jejejejejej...facia algo asi coma dous anos que non has tiña.

Agora irei pouco a pouco...estou desexando ver penedos do lobo a ver se revento, jajajjajaa.

Un saudo

www.casadebrea.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 9:15
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

O Home de Nejro xa empeza a repetirse... como as sardiñas!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 17:06
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

OSCAROURENSE escribió:
boas noite

o resto de irmandiños? quedaron escarallaos ou que?


estamosche VIVOS, e moi vivos, que los sepas que xa encabezamos a clasificacion xeral, e dai non habra CULLONS a quitarnos Moi feliz Moi feliz Moi feliz


Po lo que a min toca esta seman 99 kms, e sin baixar o piston e a proxima seman a tope outra vez, xa descansarei o luns cando vaixe de Penedos Moi feliz Moi feliz Moi feliz

un saudo
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 17:40
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

hola aqui e o esmirriado dos irmandiños, mentras todos(os do equipo) doblan e triplican distancias eu fago reports de carreiriñas de 9 km Avergoñado
parece que en penedos vai haber unha representacion dos irmandiños ao completo(bueno casi) esperemos que as cicatrices que bos deixe sexan na alma e desas que un recorda con agrado hasta os restos(a representacion dos sprintes tamen llo desexo) Rezar
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 19:36
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
hola aqui e o esmirriado dos irmandiños, mentras todos(os do equipo) doblan e triplican distancias eu fago reports de carreiriñas de 9 km Avergoñado
parece que en penedos vai haber unha representacion dos irmandiños ao completo(bueno casi) esperemos que as cicatrices que bos deixe sexan na alma e desas que un recorda con agrado hasta os restos(a representacion dos sprintes tamen llo desexo) Rezar
En este equipo cada uno tiene su función pablo.
Tu estas para puntuar en lo tuyo Rezar ,Moncho ,ademas de dirigir el equipo Pensando ,cada vez mejora más Aplauso ,irdan tambien se esta espabilando Aplauso ,amador esta que se sale Aplauso Bailar ,o home de nejro... Muro de momento se repite jajaja
Esto no es como empieza Parar ,ya veremos como acaba Bailar jajaja
Por cierto,tengo que informar al capitan de que en petin había estrella jalisia,light,pero era estrella jalisia Silbar ,jjjj
Al final me sobraron un montón de tiques,gracias a todos,biquiños e a demostrar o que valedes Guiño
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 19:57
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Para no perder el club de la comedia.....aunque reconozco que echo de menos los ataques al capitán Angel no es que quiera un golpe de estado Nono que lo hace muy bien Sorriso pero ya me habia enganchado al culebrón Guiño .....
Ya es un uniformado el aprendiz de golpista Demo sorrindo o aun no?
Te echamos de menos niquito o michi Abraiado ...sigues por aqui?has cambiado de nombre otra vez?sigues soltero Avergoñado ?contesta Enfadado ....te lo suplico... Chorando

Una tía con su amante y en esto que llega el marido:

- Rápido, por la ventana, que sólo es un primer piso.

- Pero María, si esta lloviendo a cántaros, que así desnudo me va a dar una pulmonía.

- Que mi marido es un bestia.

Total, que sale en pelotas totalmente y se encuentra a unos tíos haciendo footing. El tío se une a ellos corriendo para disimular.

- ¿Y usted hace siempre footing así?

- Si, si, es muy sano, porque uno se siente mas suelto y no le estorba el chándal.

- Y siempre lleva un preservativo puesto.

- No, no, solo cuando llueve.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2010, 19:29
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

hooolaaa madriña, canto tempo, por certo michi anda por aqui o que pasa e que esta un pouco liado resolvendo o misterio da concepcion, que llo puxeron de deberes os da escola de pulisia local, pero tan pronto acabe co tema andara por aqui (inscribimonos de parellas no circuito).
bueno marcho que teño que marchar. saudos
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 5:30
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Ola madriña

Pero ti non estas a mirar que o rapas xa ten deformacion profesional, a una moza nova que entrou no foro, xa lle pidio que se identificara, si esta coma una BERZA, xa era ruin ajora co traxe de home de jarrelson, non hai quen lle tosa, con decirche que eu xa non vou nin paso po las suas zonas de control, non vaya a ser o demo que me enjanche e acabemos mal.

Inda temos un xuizo pendente por moverme os marcos duna coutada, o cabron queriame foder un pino jordo que tiña, pero el non sabe que lla o vendin e teño os cartos na man, ajora que reclame o maestro armero.

Xa che irei contando que hai dabondo dese impresentable Muerto
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 17:49
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

montxo non seas mal pensado que o pino queriao para facer unha pistola de pao, non ves que as de verdade ainda non lllas deixan, e escapanse todos os jamberros, ainda que para facer unha pistoliña con unha pola chegaballe. Abraiado
bueno marcho que teño que entrenar. Ríndose
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 22:52
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

meus, iste ano vades polo triplete!!! Mr. Green Mr. Green

por equipas non vos gaña naide!!!
por parellas seguro que levades ouro e prata!!!
e na individual amador vai arrasarrrrrrrrrrrrrrr

iso sí, en Penedos preparádevos que vos vou dar ate no carnet, jijijij Razz

Apertas meus!!!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 19:24
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Hoxe entreno en compaña de IRDAM e PERE

[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Subida o monte Castelo
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Con isto damos por rematado o chollo pa Penedos a sorte esta botada Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos