Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 8:38
Asunto: ¿ No fumar en el coche ?

Parece ser que la DGT está con una campaña de "recomendacion" de no fumar mientras se conduce, pues obviamente si conducimos y fumamos al mismo tiempo podemos distraernos,no prestar la suficiente atencion a la conduccion,conducir con una mano sóla mientras con la otra atendemos el cigarrillo y nos quitamos los humos de la vista, además de intoxicar a personas sensibles como puedan ser bebés y niños.
Si prohibimos otras cosas mientras conducimos,creo que hay razones más que suficientes y objetivas como para prohibir fumar mientras se conduce.
¿ Qué opináis ? Pensando

Friends forever
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 8:55
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Que mientras sea sólo una recomendación, nadie le va a hacer caso Disimulando


Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 9:00
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Yo no fumo , creo que fue la mejor decision que pude tomar en mi vida , ya llevo 4 o 5 años , Pensando .
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 10:43
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Eu era dos que fumaba no coche. E encima son zurdo. E qué? diredes. Pois que os ceniceros sempre están á dereita, co cal algún sustiño que outro levei por ese motivo (ceniza que se cae, distracción, etc.) Como Killoke, fai uns 5 ou 6 anos que o deixei (ó pouco da entrada da lei de prohibición do tabaco no traballo!!). Ademáis foi moi curioso como unha "chorradilla" che pode dar ese empujón para deixalo: Lembro que ese ano, como todos os anos, en decembro os estanqueiros atiborraron os seus negocios de tabaco, pq a fin de ano se incrementa o precio e dese xeito consiguese uns pingües beneficios extras. Pero ese ano o goberno fixou uns precios do tabaco á baixa. Eso desencadeou manifestacións en Madrid. Eu estaba mirando a tele e púxome de moi mala uva. Todo o mundo sabe que o tabaco nos está matando, e teñen a santa jeta de manifestarse pq baixa o precio do tabaco???!!! Eses non levan un duro máis do meu peto!! Meu dito, meu feito...nunca máis merquei un pitillo. Xa vedes...ás veces un pequeno detalle nos da ese empuxón que nos leva a tomar unha medida que nos fai mellorar a nosa calidade de vida (daquela correr unha carreira de 10 qm era unha utopía para mín!!).
Creo que fun polas ponlas, non??? Mr. Green Mr. Green
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 10:46
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

¿Quen me roubou a tecla de "editar"???? Enfadado Enfadado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 13:59
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

killoke escribió:
Yo no fumo , creo que fue la mejor decision que pude tomar en mi vida , ya llevo 4 o 5 años , Pensando .
¿ mejor decision que la de casarte con la mujer de tu vida ? Pensando
¿ mejor decision que haber tenido unos hijos maravillosos ? Pensando
Dí mejor, y así no tendrás remordimientos de conciencia Ríndose :" una de las mejores decisiones que pude tomar en mi vida ". Ó ,tal vez,"la mejor decision desde hace 4 ó 5 años" Ríndose
Ah! yo ya llevo más de 59 años sin fumar Bailar

Friends forever
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 17:23
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Eso no son decisiones hombre , es fruto del amor , Guiño .Entonces si llevas 59 años sin fumar y lo dejaste a los 16 ........... Pensando , ya decia yo que supieras tanto de futbol , vaya pureta estas hecho
pd: quiero ver tu once en la liga fantastica de CenG , estoy deseandito amigo, Guiño .
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 17:40
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

killoke escribió:
Eso no son decisiones hombre , es fruto del amor , Guiño .Entonces si llevas 59 años sin fumar y lo dejaste a los 16 ........... Pensando , ya decia yo que supieras tanto de futbol , vaya pureta estas hecho
pd: quiero ver tu once en la liga fantastica de CenG , estoy deseandito amigo, Guiño .
vé mi foto con ese bigote y ese puro( de cuando aún fumaba ) ¿ tu crees que ahí no tenía más de 16 ?,sólo me supera en edad Matusalen...si creemos en su historia.
en tu "once" se te vé el "plumero" Ríndose

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Ago 2010, 10:50
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Eu xa non fumo,non vai ser que me arda o BMW Guiño
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Ago 2010, 11:45
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Coido que non fumar cando estamos conducindo é unha grande e sabia decisión. Aparte de atufar os posibles ocupantes do vehículo reduciranse as probabilidades de levarse un bo cacharrazo.

O que pasa é que é difícil concenciar os conductores fumadores. Os costumes e manías son sempre complicadas de eliminar. Logo están os que disfrutan fumando na conducción. Tema complicado.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 30 Ago 2010, 9:09
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

Yo fumo, pero jamás en el coche.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 15:11
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

E ainda están os que a parte de fumar, tiran a colilla pola ventanilla, como esta mañán as 7 dun dos coches que levaba diante tiraron unha.
Ainda que a temperatura era fresquiña a ese elemento había que darlle un bo estacazo.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 15:28
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

O fumar provoca desatencion,distraccion na conduccion,co consiguiente perigro para o propio coche e para os demáis,pero non hai coll*** a que a DGT pase desde a recomendacion a prohibicion.
Por lóxica,por coherencia,por sentido común, se debera prohibir fumar en vehículos con nenos.Non se debe comprometer a salud dos mais sensibles e inocentes pola irresponsabilidad dos maiores, de pais que "velan" Pensando pola saude dos seus fillos.Tampouco se debera permitir levar a nenos a bares de fumadores.A Administracion debe velar pola saude dos nenos si non o fai quenes deberan,os pais.

Friends forever
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 12:30
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

corroseguro escribió:
O fumar provoca desatencion,distraccion na conduccion,co consiguiente perigro para o propio coche e para os demáis,pero non hai coll*** a que a DGT pase desde a recomendacion a prohibicion.
Por lóxica,por coherencia,por sentido común, se debera prohibir fumar en vehículos con nenos.Non se debe comprometer a salud dos mais sensibles e inocentes pola irresponsabilidad dos maiores, de pais que "velan" Pensando pola saude dos seus fillos.Tampouco se debera permitir levar a nenos a bares de fumadores.A Administracion debe velar pola saude dos nenos si non o fai quenes deberan,os pais.
Parece como si el Gobierno Vasco me hubiera leído. Acaba de prohibir el uso de tabaco en coches dónde viajen menores.Tambien en parques de niños, aún al aire libre,para ejemplo y que los niños no vean como normal el acto de fumar. Ya que muchos padres no velan por la salud de sus hijos,lo tiene que imponer la administracion. A ésto se llama aplicar la coherencia,el sentido común. Bien por el País Vasco que sigue llevando la delantera a otras comunidades autónomas en ésto y otras cosas. Aplauso

Friends forever
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 13:59
Asunto: Re: ¿ No fumar en el coche ?

corroseguro escribió:
corroseguro escribió:
O fumar provoca desatencion,distraccion na conduccion,co consiguiente perigro para o propio coche e para os demáis,pero non hai coll*** a que a DGT pase desde a recomendacion a prohibicion.
Por lóxica,por coherencia,por sentido común, se debera prohibir fumar en vehículos con nenos.Non se debe comprometer a salud dos mais sensibles e inocentes pola irresponsabilidad dos maiores, de pais que "velan" Pensando pola saude dos seus fillos.Tampouco se debera permitir levar a nenos a bares de fumadores.A Administracion debe velar pola saude dos nenos si non o fai quenes deberan,os pais.
Parece como si el Gobierno Vasco me hubiera leído. Acaba de prohibir el uso de tabaco en coches dónde viajen menores.Tambien en parques de niños, aún al aire libre,para ejemplo y que los niños no vean como normal el acto de fumar. Ya que muchos padres no velan por la salud de sus hijos,lo tiene que imponer la administracion. A ésto se llama aplicar la coherencia,el sentido común. Bien por el País Vasco que sigue llevando la delantera a otras comunidades autónomas en ésto y otras cosas. Aplauso

Sí señor, estou dacordo. Eu tamén son ex-fumador, e foi a mellor decisión que tomei na vida. Paréceme raro que Catalunya non fixera xa o mesmo (que tampouco quedan atrás en canto ao progreso lexislativo).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos