Foros ›
Autor
Mensaxe
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 15:15
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Vaya memoria... Silbar

A mi este fin de semana me toca -si no hay novedad- el Cross de Coruña. Así que... me temo que cada uno para un lado. Lo bueno es que habrá representación de los Mollados en casi todas. Bailar

Mientras tanto, ya sabéis: entrenad!!!

Saludos.

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2011, 19:11
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Xa vexo que a edad non perdona Fon, e a memoria vaise,jeje.

Ferraduro, entrenar???? Cajo en diola,que xa me estan pasando as janas.

Hoxe fun facer un rodaje de sobre 1:20 mais ou menos. Era por xunto o rio Ulla, por un camiño de sendeiristas. E precioso o recorrido, ainda que o chegar a donde fixeron a ponte nova do AVE, tiven que facer a do tolo para poder seguir pois tiven que baixar por uns sitios infernales e cheos de toxos, pero bueno, foi divertido. Solo algunha que outra rascadura con algunha silva e algunha picadura de ortiga, pero todo ben. E cando me quedaban 500 metros para chegar o final, plaaaaaaaaaasssssssssss, Ojo morado Ojo morado Ojo morado metinme unha castaña de moitas narices. Pisei mal e torcin o tobillo. Doeume de coj....., e ahora ainda me doe, pero bueno, non teño inflamacion, co cal supoño que non sera nada grave, asi que conto de poder participar na Estrada. O caso e que era a segunda vez que iba por este recorrido , e xa na primeira vez probara o duro que era o chan, co cal xa me estou planteando non volver para non seguir tentando a sorte Enfadado Enfadado .
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 27 Abr 2011, 12:12
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dios miooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
como esta este foro de abandonado!!!!!!!!!
Comentarvos, ainda que xa o sabedes, que desde que non escribo aqui, xa participei na carreira da Estrada e durante a semana santa fixen a penitencia de correr o viernes en Quiroga , o sabado en Padron e o domingo en Nigran Muerto Muerto .
Este proximo fin de semana, nun principio estou inscrito para outras tres:santiago,o corgo e cacheiras, pero a dia de hoxe , non sei se podrei asistir a todas, a algunha ou a ningunha.
Bueno, haber........escribir algo, ainda que solo sea "HOLA" Moi feliz Moi feliz
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Abr 2011, 12:13
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola , jajaja.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Abr 2011, 12:47
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Por dejar una reseña en el hilo, hice el trail de O Caurel y este domingo la Benéfica de Nigrán, donde me encontré a Koala y Rosa, jaja, ya me dirás que tal fué la comida de recuperación por el triplete.

Nos veremos en O Corgo Koala y además ese día estaré de cumpleaños, 44 ayyyyy, como pasa el tiempo, jaja, estais todos invitados a cervezas ó lo que se precie.

Saludos.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Abr 2011, 14:09
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola,
Pois paso por aquí para anotarme na lista, que esten fresquiñas Guiño




p.d. xa che tirarei das orellas o sábado Mr. Green .
sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 8:36
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Cuenta con ello Xan Guiño Guiño
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 29 Abr 2011, 22:27
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Haces muy bien en ponernos las pilas, Koala. pero... ¡eres tú quien más tiene que contar! ¡Qué pasada! ¿Cómo haces?...

Fon, espero ir a o Corgo mañana, así que... ¡lleva pasta! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

A Exchema no lo veo desde el Cross de la Torre. A ver si nos volvemos a ver pronto.

Saludos a todos.

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 17:24
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

hola equipo!!!!!!

Pois outro fin de semana completiño pola miña parte, e tamen por parte de todo o equipo Aplauso Aplauso .
Pola miña parte, participei o sabado pola mañan na carreira da saude no monte Pedroso (santiago), e pola tarde na do Corgo(Corrubedo). E o domingo, funme a correr a Cacheiras.
O sabado compartin un ratiño con Fonvigo e Ferraduro en O Corgo, e o domingo outro ratiño con Ex_chema (alegrome de volver a verte) en Cacheiras(xa puliremos ti mais eu ese pequeno defecto Ojo morado Ojo morado )

A verdade e que o sabado as pernas iban pesadisimas en calquera das carreiras, Muro Muro e o domingo en Cacheiras empecei moi, pero que moi lento, pois estaba cansado, e a partir de mitade de carreira empecei a sentirme ben, e fun aumentando o ritmo hasta terminar bastante rapido Bailar .

Para este proximo fin de semana, non sei se podrei correr en ningun lado, xa que compromisos politicos igual mo impiden, ainda que farei todo o posible por ir a algunha competicion Guiño Guiño .

Saludos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Mai 2011, 12:43
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

22 días sin texto, jaja, se nota que hay comunicación por otros medios Silbar Silbar .

Bueno, para el resto, deciros que estuve en O Pino, As Agüiñas, La media de Coruña y Redondela.
Este domingo toca Gondomar, con la peculiaridad de que se hará un domingo.

Está terminando la temporada y el capi está caput. Es un desconocido para mi.... Pensando Pensando Pensando Pensando
En Coruña, por lo menos ví a Exchema.
A Koala y Ferraduro además de comer en Santiago con ellos el lúnes del puente los veo en algunas carreras.

Haber si esta temporada que llega a su recta final, conseguimos terminar por lo menos, tan bien como la pasada. Guiño Guiño

Requetesaludos!!!!
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 24 Mai 2011, 15:46
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pues nada... ánimo para este fin de temporada!!!

Saludos.

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Mai 2011, 16:01
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pues eso!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 24 Mai 2011, 17:18
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

UFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!! A verdade e que este post, esta "algo paradiño",jeje.
Teño que reconocer que eu este mes visiteino moi pouquiño, pois levo dende o dia 1 de maio totalmente parado, nin carreiras nin entrenos. Haber si de aqui a que se termine a temporada sumo algun puntiño mais. Polo de pronto este fin de semana teño pensado correr en Santiago o sabado pola tarde, e o domingo gustariame ir a Gondomar, pero toca kurrar e non creo que me sea posible cambiar o turno.

Pois nada, bo finde a todos.

Saludos
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2011, 16:07
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Bueno, bueno, bueno, por aqui non pasa nin o enterrador.
Comentar que o pasado sabado participei na solidaria de Santiago (sufrin como un cabron,joer, hai que entrenar,jeje), e tuben a suerte de compartir un ratiño con Ferraduro.
Este proximo fin de semana haber si consigo doblar (sabado Panton e domingo Tomiño). Espero encontrarme algun Camisola Mollada nun lado ou no outro.
Veña saludos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2011, 11:02
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Esperad que cojo pico y pala jaja Silbar

Este pasado domingo corrí en Gondomar.
La carrera con mucho calor!!!, nada significativo salvo que tomamos después unas birras y nos pusieron de tapa percebes Pensando Pensando

Este domingo toca Tomiño.

Haber si para la semana quedamos todos para comer en Cambados.

Saludos!!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos