Foros ›
Autor
Mensaxe
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 9:56
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Koala escribió: "Hoxe fun a un novo fisio que me recomendaron. A sua primeira impresion sobre a miña lesion e que se trata de unha hernia inglinal"

No, si ya sabía yo que tanta orquesta y tanto baile... Y es que no tenemos ya edad para andar haciendo esas piruetas...

Mejórate, compañero!!!!

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 20:39
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Buenas noches queridos!!!

Estaba todo felissss para escribir mi crónica, cuando leo el parte de Jorge....
Enfadado Enfadado Enfadado Joerrrr, haber si te recuperas pronto, o sino te llevamos a un taller y cambiamos algunas piezas, sniffff Silbar Silbar Silbar Silbar . Animo amigo!!!

Bueno, buen día para correr hoy en Vigo. No hizo viento y el sol no apretó.
Así que la carrera fue muy rápida. Yo creo que voy por el buen camino ya que hice 01:31, jeje, Ferraduro voy a por tí! Guiño Guiño Guiño Guiño

El domingo que viene la maratón do Miño. Avisarme si vais!!!!

Saludos Equipo
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 22:13
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Aplauso Aplauso Aplauso ¡Ese Foooon! Genial ese tiempazo en Vigo (además en casa). ¡Enhorabuena!

Así que para la semana corres la maratón do Miño... ¡con un par! Me quito el sombrero. ¡Menudo ritmo llevas!

Yo, de pretemporada, haciendo cosas insignificantes, si las comparo con tu inicio de curso.

A seguir así de bien. Y a ver quién te sigue a tí dentro de poco...

Un abrazo.

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 8:00
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Feliz Cumpleaños Chechu!!! Bailar Bailar

Tampoco es para tanto, ya que la pienso hacer por relevos. Este año me ha fallado el equipo mixto que tenía de la edición anterior (lesiones y viajes), así que hoy haré uno nuevo o me añadiré a otro grupo incompleto.
Sopesaré ofertas y por la tarde noche decido.

Por cierto, no os abreis dado cuenta de que hoy es el cumpleaños de Ferraduro no!!!! jaja.

Un abrazo a todos y unas velitas para el homenajeado.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 8:09
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola,
Parabens Ferraduro Aplauso , que non che tiren moito das orellas Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 16:24
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ferraduro, Feliz Cumpleanos por aqui tamen,jejej.

Fon, como sigas asi, pronto me vas a fastidiar a miña marca de media, pero ti dalle caña.

Ex_chema e Adrian, que tal de fin de semana??
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 27 Set 2010, 19:42
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Gracias amigos. Sois la caña. Nos vemos!!!!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 16:49
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola compañeiros.
Hoxe veño triste e desanimado. Os resultados foron os esperados polo fisio, ou peores ainda.Pero bueno, hai que tomalas como veñen e tirar pa diante non queda outra.
Pois o final este e o meu diagnostico:

Hernia inglinal izquierda, e principios de hernia inglinal dereita (esta foi de regalo,joeerrr).

Xa vedes que a cousa pinta para largo. Quedou de chamarme o fisio despois de ver ben os resultados, pero o medico que me fixo a ecografia , xa me dixo que os resultados eran eses. O peor de todo e que a curacion desta lesion solo e unha : cirujia. E maldita a gracia que me fai.
Bueno, pois cando teña mais noticias xa vos contarei algo. Espero que as proximas sean mellores, ainda que o dudo.

Por certo, estubeno pensando, e creo que é o mellor para o equipo. Penso que deberiamos falar ca xente que leva o Circuito, e como ainda creo que non esta cerrado, haber si se pode sutituir un dos corredores, pois seguramente este ano eu non puntue nada, ou se puntuo seguramente sera moi pouco, e realmente vexo o equipo moi ben, e dariame rabia que por culpa miña non puidesedes conseguir unha gran posicion. Para suplirme a min, podriamos buscar a alguen que lle interesara ocupar o meu lugar, e senon eu teño un compañeiro, Miguel Carrillo, que ainda que non participa en moitas carreiras pois anda moi ben, e el ocuparia o meu lugar sin problema. Rapaces, a min non me vai parecer mal nin me vai molestar, asi que pensadeo e facemos o que vexades vos.

Un saludo.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 18:15
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola Koala:

1.- Mucho ánimo con la lesión, operación, recuperación y con lo que venga. Tú puedes con eso y con lo que te echen.

2.- Por mi parte, eres uno más del Equipo, tanto si sumas 10.000 como si sumas 0. Y si descendemos, descendemos contigo, y jugamos en 2ª, en 3ª, en Regional Preferente, o donde haga falta. ¡Estaría bueno!

Un abrazo.

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Set 2010, 15:03
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola equipo.

Yo soy de la misma opinión que Ferraduro. El equipo es el equipo, para lo bueno y lo malo, el puesto es lo de menos, lo importante es el conjunto.

Estuve hablando con Koala por teléfono dándole ánimos y poniéndome al día de la situación.

Yo como soy el más viejo, digo que el equipo sigue como estaba y es que... hay que hacer caso a los mayores jeje.

Koala36 te queremos!!!
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Set 2010, 7:41
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola Koala 36,
Nesto das lesions o máis importante e ter moita paciencia e máis en ti que tes este deporte como forma de vida, como mostra a tempada anterior que te anotabas a un bombardeiro. No noso equipo temos o exemplo de Billa que leva non dique seco dende antes do veran e esta aínda trotando 10/15 min.
Pois iso, recuperate ben que te estaremos esperando para cando voltes.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 12:23
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola equipo. Que tal de fin de semana??? Seguro que coas camisolas molladas ou non,jeje???. Bueno, xa sei que Ex_chema e Ferraduro estubestedes polo menos en Brion, que para eso estaba eu ali para inmortalizar o momento (sinto non quedarme para charlar un rato, pero entre que tiña que seguir traballando e que estaba mollado coma un pito, decidin marchar).
Fon, e ti que tal por Ourense??? Seguro que ben, pero contanos algo.

Adrian, e ti que este fin de semana fuches a algunha carreira , ou tocou descanso??.

Bueno, tamen comentarbos que onte, estaba tan "jodidillo", que decidin facer un pequeno rodaxe de 15'+15' . Estubo ben, ainda que lento como unha tortuga, e hoxe con un dolor de pernas como xa facia tempo que non tiña.
Hoxe fun a sacar vez para que me mire o cirujano, e deronme para o 17/1, co cal esto vai a ir con calma, jeje, asique intentarei facer algun rodaxe mais e si o dolor mo permite tratarei de aparecer en algunha carreiriña, ainda que solo sea para matar o gusanillo.

Un saludo.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 14:13
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Buenas tardes queridos!!!

Pues el domingo en Orense fué casi un cross, jaja. Menudo día hizo.
Pese a todo, la organización y el ambiente un diez, nunca defraudan.
Ya es la tercera vez que participamos y como siempre encantados.
Salí como primer relevo, con un grupo nuevo. Hice justo una hora ni más ni menos (ver parciales en resultados), jaja,el 01:00:00 quedó bonito en la foto.
Fuí más lento que el año pasado, pero había demasiados factores externos para poder mejorarla (que es a lo que iba).

Este sábado, iré al pinga-pinga haber que sucede y para la semana... Lestrove, donde espero ver a alguno de vosotros.

Koala, muchos ánimos, que el tiempo pasa pronto.

Bueno, haber si os animais a escribir más, que esto está muy parado.

Requetesaludos.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:36
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pues sí, pues sí... Camisolas Molladas, y bien, además... ¿a que sí, Koala? Un placer verte el otro día, aunque fuese de pasada. Yo sufrí bastante e hice lo que pude, pero lo tuyo sí que tiene mérito. Gracias (por los ánimos y por las fotos). Cúidate y no hagas ninguna barabaridad, que no merece la pena. Como dice Fon, el tiempo pasa volando.

Fonsiño, estas hecho un crack. Una pena que no vengas a Coruña el domingo (espero eencontrarme de nuevo con Exchema y con ¿Adrián?), pero casi seguro que te veré el martes, en Lestrove.

Un abrazo a todos.

ferraduro.blogspot.com
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Out 2010, 11:55
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

¡Qué bueno el encuentro de ayer! (aunque hubiese desaparecido para la famosa foto)...

Sobre todo da alegría ver a Koala de vuelta al ruedo. ¡Menuda fuerza de voluntad, tío! Aplauso Aplauso Aplauso Y después quieres que te cambiemos... ni de coña, vamos...

Fon y Exchema, me imagino que habréis salido escopetados, por que yo me quedé un ratillo por allí y ya nos os ví. Es lógico, puesto que ya se os hacía un poco tarde.

Saludos, Equipazo!!!!

ferraduro.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos