Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 14:08
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

estou intentandoio facer co google earth e despois metelo no garmin,si o consigo facer acercome e probo a facer a ruta
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 14:18
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

xto2812 escribió:
estou intentandoio facer co google earth e despois metelo no garmin,si o consigo facer acercome e probo a facer a ruta

Se precisas axuda para elo non dubides en pedila. A foto do noso mapa tamén é do google. se queres podo buscarte as coordenadas.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 14:27
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

Estas son as coordenadas que marca o google earth na saída da carreira. Non sei ata que punto son 100% fiables. Un saúdo!!!


42º21´12.50"N

8º42´31.64 O
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 17:06
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

Recordade que abríu o prazo de inscrición. Todos aqueles que confirmástedes a vosa participación a través do foro xa o podedes facer na páxina de championchip norte. Un saúdo a todos
www.championchipnorte....ntos&ini=0
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 17:45
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! ANÍMATE

creo q conseguin pasala o garmin pero hoxe non me da tempo a ir a probar o circuito e si o fixen ben realmente .
pero crei ademais un circuito o lado da casa (usando o google earth)e vou probar si funciona antes de ir ata ahi
un saudo e ainda non me apunto pois suelo sair por cuestion de traballo e non me gusta apuntarme e despois non ir
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 21:17
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

Solo animar a todo el mundo a correr esta carrera, me consta que la organizacion slo esta dando todo y se merece el apoyo mas incondicional de mundo...
MUCHA FUERZA Y EXITOOOO!!!

3&Run C/ Restollal n35 bajo
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 10:33
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! ANÍMATE

xto2812 escribió:
creo q conseguin pasala o garmin pero hoxe non me da tempo a ir a probar o circuito e si o fixen ben realmente .
pero crei ademais un circuito o lado da casa (usando o google earth)e vou probar si funciona antes de ir ata ahi
un saudo e ainda non me apunto pois suelo sair por cuestion de traballo e non me gusta apuntarme e despois non ir

Imos ter que ficharte para o tecido organizativo desta carreira. Ven cando queiras a mirar iso. E grazar por facelo.
Sobre o da inscrición paréceme ben o teu razoamente. Cando consideres oportuno inscríbete!!!!
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 11:40
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! ANÍMATE

o viernes sobre as 8 da tarde ,si o traballo mo permite acercome e fago o recorrido,e despois si alguien quere deixolle a ruta pa poder meter no garmin
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 12:25
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! ANÍMATE

xto2812 escribió:
o viernes sobre as 8 da tarde ,si o traballo mo permite acercome e fago o recorrido,e despois si alguien quere deixolle a ruta pa poder meter no garmin

a esa hora a xunta directiva da carreira estará reunida na casa da cultura(pasa o percorrido por alí). Se queres coñecernos podes vir por alí. Un saúdo e unha aperta
fiuncho

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 14:50
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

hola, eu son de Marín e voume animar. Despois seica hai festa con sidra, polbo do de comer e todo iso, pero ides a poñer duchas para poder cambiarse ali?. Grazas e ánimo.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 17:23
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

PedroNimo escribió:
Solo animar a todo el mundo a correr esta carrera, me consta que la organizacion slo esta dando todo y se merece el apoyo mas incondicional de mundo...
MUCHA FUERZA Y EXITOOOO!!!

E para nós é un pracer acoller os nosos ánimos e compartir os ánimos que lle envías á xente!! Os grandes atletas coma ti tamén se ven nestas pequenas cousas. MOITAS GRAZAS!!!!!!!!!!
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 18:02
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

fiuncho escribió:
hola, eu son de Marín e voume animar. Despois seica hai festa con sidra, polbo do de comer e todo iso, pero ides a poñer duchas para poder cambiarse ali?. Grazas e ánimo.

Ah, pero hai carreiras co outro tipo de 'polbo'? Acabo de enterarme agora... ¿E onde hai que apuntarse (en CChN non saen)? Mr. Green Mr. Green Mr. Green
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 20:32
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

xiamenfroi escribió:
fiuncho escribió:
hola, eu son de Marín e voume animar. Despois seica hai festa con sidra, polbo do de comer e todo iso, pero ides a poñer duchas para poder cambiarse ali?. Grazas e ánimo.

Ah, pero hai carreiras co outro tipo de 'polbo'? Acabo de enterarme agora... ¿E onde hai que apuntarse (en CChN non saen)? Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Efectivamente haberá duchas pero esas duchas, que durante o ano utilizan outros clubes igual non están preparadas para tanta xente. Teñen un tope e igual non da para todos, con todo, informamos para que non colla a ninguén por sorpresa. Se están facendo todos os esforzos posibles dende o clube, dende o Concello e dende as Asociacións colaboradoras....pedimos que se todo non sae ao 100% en aspectos como este, teñades comprensión, serán cousas que iremos mellorando dun ano para outro!!!!!!! unha pequena axuda dos participantes supón un gran alento para a organización!! Grazas por entendernos.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 10:48
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN?

xiamenfroi escribió:
fiuncho escribió:
hola, eu son de Marín e voume animar. Despois seica hai festa con sidra, polbo do de comer e todo iso, pero ides a poñer duchas para poder cambiarse ali?. Grazas e ánimo.

Ah, pero hai carreiras co outro tipo de 'polbo'? Acabo de enterarme agora... ¿E onde hai que apuntarse (en CChN non saen)? Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Pero xa estades anotados en CChN?
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 27 Ago 2010, 14:15
Asunto: Re: Aberta a inscrición da PINGA-PINGA en CHAMPIONCHIP! AN

eu xa me apuntei.se necesitades axuda xa sabes.seria bo que se fixera xa a marcaxe do recorrido no chan en canto poida subo e miro o circuito





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos