Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 8:04
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

toniodj escribió:
antetodo felicitar a la organizacion Aplauso Aplauso Aplauso por que se lo han currado antes de la carrera con:
- la publicidad
- diciendo que venia un personaje famoso
- en el foro de la carrera animando a corredores a venir
etc.

cuando llegas a la carrera
- todo bien organizado(policia, vallas, voluntarios)
- speakers de lujo, aunque me sigo quedando con el speaker de moraña, menudo fenomeno
- atletas importantes

en cuanto mi carrera yo fui por la semana a ver el circuito y ya sabia que era duro, pero en la carrera la verdad que se me hizo muy ameno, claro yo ya sabia donde estaban las cuestas y donde empezaba la bajada.

mi garmin me dio 7km

MOITAS GRAZAS POLOS VOSOS COMENTARIOS!!!
javichu

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
49 Mensaxes
mogor marin
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 8:32
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

muchas felicidades por esta buena carrera se nota q cuando se hacen con cariño y felicideada sale todo bien un 10 ala organizacion Aplauso Aplauso Aplauso
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 8:43
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Bueno, bueno, bueno.

Dicir IMPRESIONANTE é ben pouco. Coma ben dicía outro foreiro, non parecía a primeira edición dunha carreira, senón máis ben parecía que fora a treixésimo e pico, pola multitude de pequenos detalles feitos con gran mimo, que normalmente se van aprendendo co paso dos anos.

- Eu que me fixera un traxecto para non perderme, non me fixo falla. Desde Marín había indicacións perfecta e estratéxicamente colocadas coas que xa o coche ía só (nin GPS nin gaitas).

- Cando cheguei, un montón de xente da organización indicando continuamente dónde e cómo ir, con unha gran amabilidade e cun gran sorriso.

- A zona de saída/meta, perfecta (a verdade é que o campo de fútbo da moita cancha, nunca mellor dito, ó bo dispor das cousas).

- O circuíto: IMPRESIONANTE. ¿Qué é duro? Posi claro. Así o que corra a PINGA-PINGA saberá que non ven a pasear. Vai ser un reto baixar tempos neste percorrido. E perfectamente marcados os kilómetros.

- A chegada e avituallamento EXCESIVO. Se chegamos a comer de cada unha das cousas que tiñan, acabaríamos empachados. É un dos mellores avituallamentos post-carreira que vin (e levo indo ás carreiras case vinte anos). En canto á famosa cola de espera para recolle-las cousas, creo que non hai motivo algún para protestar. Foron como moito dez minutos que se pasan voando falando cos outros corredores. Nada que ver co que nos fan en Santiago, Ourense ou Lugo (e ollo que non estou a criticar a estas carreiras pola cola).

- Clasificacións e cronometraxe por Championchip.

- Publicitación da carreira e todo tipo de medios.

Eu que estiven na organización dunha carreira, sei o verdadeiro traballo que esta xente fixo. E paréceme abraiante.
Un compañeiro dicíanos sempre: «a diferencia entre unha carreira ben organizada e unha carreira moi ben organizada, está nos pequenos detalles». Vós demostráchedes xa na primeira edición un amor polos pequenos detalles que fan que un se sinta realmente a gusto na vosa carriera.

MOITÍSIMAS GRACIAS POR OFRECERNOS ESTA FERMOSA CARREIRA.

Saúdos dun amigo de Meaño.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 8:45
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Por certo, en canto á miña carreira..... ufffffff, conseguín chegar, que xa é dicir.
Aínda así, é a terceira carreira da temporada e non me queixo.

Se me da tempo a chegar, vémosnos en Lestrove.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Cundirunner

Novo foreiro
Novo foreiro
21/06/10
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 11:33
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Simplemente impresionante. Felicidades. Aplauso
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 13:06
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Esta fué mi primera carrera popular y la verdad que gracias a la buena organización me han quedado ganas de repetir, si todas son parecidas a esta espero que sea la primera de muchas.
En cuanto a la dureza de la carrera no puedo comparar porque como he dicho es la primera que corro, al final conseguí mi objetivo que era bajar de 5 minutos km.
Por mi parte un 10 muy grande para todos
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 13:26
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

nunha palabra "impresionante"todo o que montaron estes rapaces,menuda logistica,boa organizacion,trofeos,cartos,merendola,camiseta,carpa,avituallamento,pero que mais queremos?dende logo hai ben poucass carreiras que te deixen tan cheo en todos os sentidos,MATRICULA DE HONOR,e non creo que aia ninguen que teña un pero,unha aperta para DIEGO e toda a camarilla,CHAPEAU.
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 14:34
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Hola, boas:
Ó final puden correr a proba, gracias á organización, en especial a Diego.
Carreira dura, sendo das que me gustan, pero non foi o meu mellor día, antes da salida, xa levaba uns kms arriba e abaixo da carpa ó coche, todo esto, como sempre, por chegar tarde, mal e arrastro.
Pola organización, que dicir, un 10, sería repetir todo o que acaban de comentar os compañeiros.
A única crítica, se así se pode chamar, non é para a organización, senón para nós, os propios corredores. Cando aínda hai xente correndo, non se pode ocupar a carretera molestando ós compañeiros, aínda que tí xa acabases media hora antes, debemos respetar desde o primeiro hasta o último corredor.
Vémonos na II edición.
Un saludo
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 17:23
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Marcos escribió:
Bueno, bueno, bueno.

Dicir IMPRESIONANTE é ben pouco. Coma ben dicía outro foreiro, non parecía a primeira edición dunha carreira, senón máis ben parecía que fora a treixésimo e pico, pola multitude de pequenos detalles feitos con gran mimo, que normalmente se van aprendendo co paso dos anos.

- Eu que me fixera un traxecto para non perderme, non me fixo falla. Desde Marín había indicacións perfecta e estratéxicamente colocadas coas que xa o coche ía só (nin GPS nin gaitas).

- Cando cheguei, un montón de xente da organización indicando continuamente dónde e cómo ir, con unha gran amabilidade e cun gran sorriso.

- A zona de saída/meta, perfecta (a verdade é que o campo de fútbo da moita cancha, nunca mellor dito, ó bo dispor das cousas).

- O circuíto: IMPRESIONANTE. ¿Qué é duro? Posi claro. Así o que corra a PINGA-PINGA saberá que non ven a pasear. Vai ser un reto baixar tempos neste percorrido. E perfectamente marcados os kilómetros.

- A chegada e avituallamento EXCESIVO. Se chegamos a comer de cada unha das cousas que tiñan, acabaríamos empachados. É un dos mellores avituallamentos post-carreira que vin (e levo indo ás carreiras case vinte anos). En canto á famosa cola de espera para recolle-las cousas, creo que non hai motivo algún para protestar. Foron como moito dez minutos que se pasan voando falando cos outros corredores. Nada que ver co que nos fan en Santiago, Ourense ou Lugo (e ollo que non estou a criticar a estas carreiras pola cola).

- Clasificacións e cronometraxe por Championchip.

- Publicitación da carreira e todo tipo de medios.

Eu que estiven na organización dunha carreira, sei o verdadeiro traballo que esta xente fixo. E paréceme abraiante.
Un compañeiro dicíanos sempre: «a diferencia entre unha carreira ben organizada e unha carreira moi ben organizada, está nos pequenos detalles». Vós demostráchedes xa na primeira edición un amor polos pequenos detalles que fan que un se sinta realmente a gusto na vosa carriera.

MOITÍSIMAS GRACIAS POR OFRECERNOS ESTA FERMOSA CARREIRA.

Saúdos dun amigo de Meaño.

Recollemos isto con moito cariño e ilusión. Grazas novamente por todo.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 17:55
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Como pasa sempre, cando bou os sitios pequenos, o trato e organización espetacular, e todo perfecto, un bo traballo felicitar a todos os que fixestedes posible este evento. Voltaremos o ano que ben, encantado de saudar a tantos corregalega, creo cada día somos mais.
Distancia exacta a min doume 7.010, eso, todo perfecto.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 21:25
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

marinela escribió:
Hola, boas:
Ó final puden correr a proba, gracias á organización, en especial a Diego.
Carreira dura, sendo das que me gustan, pero non foi o meu mellor día, antes da salida, xa levaba uns kms arriba e abaixo da carpa ó coche, todo esto, como sempre, por chegar tarde, mal e arrastro.
Pola organización, que dicir, un 10, sería repetir todo o que acaban de comentar os compañeiros.
A única crítica, se así se pode chamar, non é para a organización, senón para nós, os propios corredores. Cando aínda hai xente correndo, non se pode ocupar a carretera molestando ós compañeiros, aínda que tí xa acabases media hora antes, debemos respetar desde o primeiro hasta o último corredor.
Vémonos na II edición.
Un saludo
totalmente de acordo contigo non respetamos @s compañeiros eu moitas veces teño que ir pedindo pista pa poder correr gracias @s que respetan asta os ultimos ,un 10 para todos organizadores , voluntari@s e demais sente vemonos na prosima
Pablocarro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 7:36
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Tedes bastantes enlaces de fotos da carreira no seu lugar correspondente (Fotos e videos) "Pinga" tamén se moveu para que saian a maioría dos corredores retratados, buscádevos.
Se non vos atopades tranquilos que han poñer mais.
TVG2

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/10
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 11:40
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

MOITAS GRACIAS A TI, PINGA (JOSECHO) POLA TUA INFORMACIÓN NESTE FORO DA CARREIRA PINGA-PINGA DENDE XA FAN BASTANTES MESES ATRÁS, POR RESPOSTAR A CADA UNHA DAS NOSAS DUBIDAS, POR AGANTAR AS NOSAS CRITICAS, POR COMPARTIR CON NOS AS NOSAS EMOCIONS, POR, EN DEFINITIVA, ESTAR SEMPRE AHÍ CANDO TE NECESITAMOS. GUSTARIANOS PORCHE CARA NALGUNHA CARREIRA POPULAR, POLOQUE ESPERO TE DEIXES VER E IDENTIFICAR, POR EXEMPLO NO DORSAL CO NOME DE "PINGA" OU "JOSECHO" SE PREFIRES. UNHA APERTA E DEICA O ANO QUE VEN NA PINGA-PINGA 2011. MOI BO TRABALLO.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 12:34
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

grazas a todos!!!!!1


Última edición por PINGA o Xov, 14 Out 2010, 12:00; editado 1 vez
chuminada

Novo foreiro
Novo foreiro
19/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 14:17
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Encantado con la carrera.... de 10. Las "rampitas" tambien son otro aliciente.... pues carreras llanas ya hay bastantes...

Para el año que viene, va a ser dificil superarlo... porque el listón está muy alto.... ¿como superarlo? Inscribiendo a Gayoso y a Luis Piedrahita en la carrera!!!

Enhorabuena por la organización





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos