Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 20:58
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Desde logo que ten moito mérito que un pobo tan pequeno organize por 1ª vez unha carreira popular e todo saia tan ben, eu acabei moi contento por tódolos temas organizativos, non teño nin unha soa queixa.

O percorrido duro, si, pero se tódalas populares fosen iguais a verdade é que todo resultaría bastante monótono. Unha carreira con este perfil de vez en cando ben moi ben.

Noraboa a todos, atletas, organización e veciños, que se volcaron con todos nós! Espero que sexa a 1ª de moitas edicións da PINGA-PINGA!

Por certo, o avituallamiento de 10, ó igual que a camiseta. Gracias por todo, que non se perda a afición a este deporte.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 21:05
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Nada vou engadir que non se dixera xa antes. O 2 de abril creo que foi cando se falou neste foro por primeira vez da carreira, e case dende entón, non hubo unha semana na que non estuvérades engadindo algo, así pasou o que pasou: EXITAZO DE XENTE Aplauso Bailar Aplauso Bailar
O percorrido moi duro, aínda que eu onde peor o pasaba era na costa abaixo de antes da Igrexa. ¿Qué porcentaxe ten esa rampa?
A organización moi moi ben, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Tan so voulle botar un pequeno rapapolvo ao que estaba controlando a fila na zona de repostaxe, que me pegou un empurrón, que non sería forte, pero eu canso como estaba, sentínno coma un tornado, e en consecuencia quedoume atrás a bebida e a cirola que tiña unha pinta maravillosa, as duas mandarinas que puden coller tampouco estaban nada mal.
Pero en líñas xeráis un 11 sobre 10. É increible que sendo a primeira edición saíra todo tan ben. Ademáis a miña rapaza foi o que sacou o dorsal número 1 no sorteo de entradas para o parque-aventura. Baixou do escenario contentísima... non sei si sería polo bico que lle dou Tonhito de Poi.
Para o ano se non pasa nada, penso volver a participar, e esque teño a sensación de que estacarreira váise comvertir nunha das clásicas do calendario galego. Aplauso Aplauso Aplauso

www.subeaobarbanza.blogspot.com
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 21:11
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ¡¡¡¡¡¡ Asi da gusto !!!!!!! Impresionante como se lo montaron en Pinga-Pinga. Parecéis auténticos profesionales de las carreras poulares, de 10 Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .

Ambiente excelente, trazado de... ahora subo a lo bestia y ahora bajo a lo bestia Ríndose Ríndose Ríndose Una carrera dura pero con aliciente. Prefiero hacer tres vueltas como esas de pinga-pinga que una vuelta sola con el mismo perfil. Por lo menos ya sabes lo que te vas a encontrar en la vuelta dos y tres.

De lujo como nos tratan, lo del "mercadillo de frutas y bebidas" yo prefiero que me den una bolsa con mis cuatro cosas dentro, que tener que elegir el producto. Es más comodo, mas rápido y así nadie se lleva más cosas que otro y se evitarían esa gran cola que se formó.

Por lo demás, dar las gracias a todas personas implicadas en la organización de ésta carrera y me reitero, la habéis bordado

Aplauso Aplauso Aplauso 10 Aplauso Aplauso Aplauso

Pd.: Un saludo a Ara, Telmocho, Tara, Santa, Eskijama... así da gusto compartir kilómetros.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 21:37
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Comenté esto en otro post abierto de la carrera por no fijarme Avergoñado ,asi que pido perdon y copio y pego(por cierto ,la distancia esta casi clavada 6.970 metros por mi fore).
Hola,de vuelta de la 1 C.P. Pinga-Pinga,todo perfecto Aplauso Aplauso ,avituayamiento post-carrera en exceso,camiseta guapa,cuestas potentes,speakers muy buenos,muchos corredores y,por poner un pero,exceso de celo por parte de la policia al no permitir el paso de la gente y dar ordenes al pobre poli joven del aparcamiento de que no podia subir nadie hasta que pase la bici con bandera verde y dejarle todo el marron de dar la cara a el solo.Para repetir sin ninguna duda.Saludos.
Sonibuho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/09
27 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Out 2010, 21:54
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

ENHORABUENA A TODA LA ORGANIZACIÓN, UNA CARRERA 10
Muchísimo ambiente de corredores, mucho de público y la organización de 10 con voluntarios, policía...
Era mi primera carrera del año tras un verano de nado y para empezar se hizo durilla, pero ésto hizo que la disfrutara más y que acabara muy contento de terminarla.
ORGANIZACIÓN, ENHORABUENA
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 1:08
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

OLE, OLE Y OLE!!!
Non faltou d nada!!! da gusto correr carreiras coma esta.
IMPRESIONANTE AMBIENTE E ORGANIZACION Aplauso Aplauso Aplauso
Unha aperta para estes fenomenos!!!
X moitos anos de pinga pinga Mr. Green
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 8:16
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

1º FOTOS DA PINGA-PINGA

www.correrengalicia.or...pic&t=7132
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 8:49
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

impresionante traballo o realizado por toda a organizacion e voluntarios,gracias por perder o tempo do voso lecer pa q outros poidamos disfrutar do deporte q nos gusta.

solo hai unha cousa q non me gusta tanto en esta carreira como en outras moitas , e q despois do avituallamento en carreira deixamos toda a carrete,ra chea de botellas de auga vacia.Non me parece xusto deixar todo asi ,non sei si hai algunha solucion para evitar isto,si alguen sabe como evitalo q mo digo pois estamos preparando unha carreira e gustariame evitar isto.
P.D eu tamen tirei coa botella o chan
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 9:05
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

xto2812 escribió:
impresionante traballo o realizado por toda a organizacion e voluntarios,gracias por perder o tempo do voso lecer pa q outros poidamos disfrutar do deporte q nos gusta.

solo hai unha cousa q non me gusta tanto en esta carreira como en outras moitas , e q despois do avituallamento en carreira deixamos toda a carrete,ra chea de botellas de auga vacia.Non me parece xusto deixar todo asi ,non sei si hai algunha solucion para evitar isto,si alguen sabe como evitalo q mo digo pois estamos preparando unha carreira e gustariame evitar isto.
P.D eu tamen tirei coa botella o chan
E certo, é unha mágoa como queda todo. Eu collín duas botellas ,e unha fun quen de acertarlle ao colector do lixo, pero a outra foi ao chan. Dentro do malo, nesta carreira pódese decir que caeron todas ou casi todas en zona unbana, porque hai outras carreiras que por mor de onde están situados os postos de auga, despois caen nas cunetas e van parar as leiras ou piñeirais e alí e máis difícil recollelas.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 10:43
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

bravo bravo para la Organización...qué mérito hacerlo tan bien en la primera edición...os habéis puesto el listón muy muy alto.. Enhorabuena...El circuito exigente pero conla gente animando valía la pena participar....Estupenda carrera

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 10:47
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Parabens a toda organización que formou parte da carreira polo traballo realizado. Aplauso Aplauso Aplauso

Carreira dura e maís cando cheguei moi xusto, porque a falla de 5' ainda estaba pondo o dorsal polo que non puden quentar nin estirar nada.

Agardo que se consolide a carreira e poder disfrutala maís anos. Sorriso

Saudos a foreiros que vín coma Xoixe, Tara, Cachofoucellas, Fonvigo co que compartín viaxe e algún maís que non lembro nestes momentos.

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 12:05
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

Si señor, unha carreira impresionante i a Organizacion de 10 Aplauso Aplauso Aplauso .
Saiu todo coma se levasedes 30 anos, xa me gustaria a min que en Santiago nos tratasen a mitade de ben ca vos.
Incluso o tempo acompañou, e que saiu todo rodado, nen un pero, si acaso anotar o que dixo Xoixe de meter o avituallamento todo nunha bolsa pra axilizar a cola.
Gracias por brindarnos un dia de atletismo inesquecible Aplauso Aplauso , aburiño veciños de Santo Tome de Piñeiro.
JAVICHIN5555

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 12:43
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

carreira bastante dura, sobre todo a primeira rampa q rachaba as pernas

a organizacion temos q darlle un 10 ,pero so unha pega, o finaliza la carreira nos xuntamos moita xente para reabastecer o motor e tardabase bastante, ademais por riba xa facia fresquiño, na proxima pinga intenten axilizar a entrega d bebidas e fruta, de todas maneiras sigo recalcando , un 10 ENORME , felicidades a todos os organizadores e voluntarios
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 14:16
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

BUENO AMIGOS, POR DESGRAZA XA IMOS PECHANDO ESTE FORO POR ESTE ANO AÍNDA QUE RESPOSTAREMOS TODO O QUE POÑEDES ESTES DÍAS. NOS NON PODEMOS ESTAR MÁIS CONTENTOS, PERO OS GRANDES PROTAGONISTAS SODES VOS, OS ATLETAS QUE VIÑÉCHEDES DE TODA GALICIA E PORTUGAL PARA CORRER A NOSA CARREIRA.
AÍNDA CO CANSANZO NO CORPO, O VOSO E O NOSO, SOAMENTE QUEDA CONVIDARVOS NON SO A UNHA SEGUNDA EDICIÓN SENÓN Á NOSA PARROQUIA E AO NOSO CONCELLO SEMPRE QUE QUEIRADES.
SEI QUE PARA MOITOS FOI UNHA CARREIRA DURA PERO ISO AÍNDA VOS FAI MAIS MERECEDORES DOS NOSOS PARABÉNS.
NORABOA A TODOS OS CAMPIÓNS DE TODAS AS CATEGORÍAS E SOBRE TODO A ESE TANTO POR CENTO MÁIS ELEVADO DE XENTE QUE OCUPÁCHEDES AS SEGUINTES POSICIÓNS. POR CERTO HAI XENTE QUE NON RECOLLEU OS PREMIOS ATA O 30º, POÑÉDEVOS EN CONTACTO CON NÓS, TENTAREMOS FACER O MESMO.

QUEREMOS AGRADECER PÚBLICAMENTE A COLABORACIÓN DO CONCELLO DE MARÍN, DA COMUNIDADE DE MONTES DE SANTOMÉ, DA ASOCIACIÓN AMIGOS DA SIDRA E DA MAZÁ, E DA ASOCIACIÓN XUVENTUDE DE PIÑEIRO.

ASI MESMO A TODAS AS MARCAS QUE NOS OUTORGARON ESE AVITUALLAMENTO.

Á XENTE QUE FIXO OS TROFEOS, AS MEDALLAS, A MEGAFONÍA...

A VICTOR RIOBÓ, A PEÑA DA INTERRANIG E PEÑA PEREIRO DE MOS, A MARCOS DE MEAÑO, A ELÍAS DOMÍNGUEZ, A RAMÓN MELLA, A FREDY LIEBRE, A PABLO CARRO E ADRIANA ECHEVARRÍA POLAS FOTOS....TANTOS

unha última cousa, perdoade erros que seguro que houbo moitos, pero crédenos que facemos isto dende a humildade e dende ese precioso posto queremos seguir facendo todo.

SEN MÁIS ATA SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 10 Out 2010, 15:38
Asunto: Re: MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010

antetodo felicitar a la organizacion Aplauso Aplauso Aplauso por que se lo han currado antes de la carrera con:
- la publicidad
- diciendo que venia un personaje famoso
- en el foro de la carrera animando a corredores a venir
etc.

cuando llegas a la carrera
- todo bien organizado(policia, vallas, voluntarios)
- speakers de lujo, aunque me sigo quedando con el speaker de moraña, menudo fenomeno
- atletas importantes

en cuanto mi carrera yo fui por la semana a ver el circuito y ya sabia que era duro, pero en la carrera la verdad que se me hizo muy ameno, claro yo ya sabia donde estaban las cuestas y donde empezaba la bajada.

mi garmin me dio 7km





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos