Foros ›
MIL GRAZAS A TODOS OS ATLETAS. PINGA-PINGA 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 9:52
Asunto: MAPA DA CARREIRA PINGA-PINGA

Grazas Fredy, contamos coa vosa colaboración e coa vosa participación!!!
Un saúdo


Última edición por PINGA o Lun, 23 Ago 2010, 12:36; editado 2 veces
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 9:53
Asunto: Re: PINGA-PINGA 2010 (9/10/10)

CHEGOU O DÍA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
A PINGA-PINGA XA ESTÁ EN CHAMPIONCHIP CUNHA INSCRIPCIÓN TOTALMENTE GRATUITA. ENTRA NO ENLACE

www.championchipnorte....to&cod=408
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2010, 23:16
Asunto: Re: PINGA-PINGA 2010 (9/10/10)

liebre escribió:
moita sorte con ésta carreira que promete.

Grazas amigacho!!! Contamos con vos!!!!!
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 20 Ago 2010, 19:12
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

como veciño de seixo a miña obriga e asistir o evento conta comigo.non se vos pasou pola cabeza facer carreira de bebes e andantes?pa prosima edicion que de seguro avera podedelo pensar?saudos a paroquia!
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2010, 19:31
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

speed escribió:
como veciño de seixo a miña obriga e asistir o evento conta comigo.non se vos pasou pola cabeza facer carreira de bebes e andantes?pa prosima edicion que de seguro avera podedelo pensar?saudos a paroquia!

Viva a xente de Seixo!! Si señor. Efectivamente pensamos todas as posibilidades pero o que ti ben dis, é unha primeira edición bastante esixente a nivel de organización e queremos que todo saia ben. O bo facer de este ano, e que todo saia ben, alentaranos para facer novas cousas os próximos anos!!!
Grazas polo apoio. Estamos encantados coa xente da zona, creo que ides vir en moreas!!!!!!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 11:47
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

Qué tal.
Bueno, esta carreira ten boa pinta. Case seguro que estarei por ahí (se non se interpoñen as vacacións Moi feliz ) para empezar a desoxida-las pernas despois mooooito tempo parado.
Ánimos e saúdos.
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 12:17
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

ENTRADE E VEREDES O MAPA DA CARREIRA.

pinarium.com/wpes/?p=265
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 13:48
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

Marcos escribió:
Qué tal.
Bueno, esta carreira ten boa pinta. Case seguro que estarei por ahí (se non se interpoñen as vacacións Moi feliz ) para empezar a desoxida-las pernas despois mooooito tempo parado.
Ánimos e saúdos.

Unha honrra para nós recibir o alento da organización dunha carreira que xa ten bodas de prata. Gustaríanos ter contacto contigo. A ver se nos podes enviar un correo ou teléfono en mensaxe privada!!!!!

Grazas e unha aperta grande
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 21:08
Asunto: Re: MAPA DA I CARREIRA PINGA-PINGA

Holaaa!!! pensei q tiña claro o percorrido, e en parte asi era, pero mirando a descripción do mapa percateime q a carreira vai no sentido contrario ao q eu pensaba. Se non me ekivoco enton, salese do campo d futbol hacia arriba, camiño da igrexa, pasando pola xa famosa fonte... e logo todo baixar ata a pekena pero pronunciada costa anterior ao cemiterio.
Agora q o penso un pouco o circuito neste sentido tamén me parece máis atractivo d correr... habera q empezar a adestrar, q xa soamente keda mes e medio.
Animo e sorte!!! Satisfecho Parar
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 21:16
Asunto: Re: MAPA DA I CARREIRA PINGA-PINGA

xenosilve escribió:
Holaaa!!! pensei q tiña claro o percorrido, e en parte asi era, pero mirando a descripción do mapa percateime q a carreira vai no sentido contrario ao q eu pensaba. Se non me ekivoco enton, salese do campo d futbol hacia arriba, camiño da igrexa, pasando pola xa famosa fonte... e logo todo baixar ata a pekena pero pronunciada costa anterior ao cemiterio.
Agora q o penso un pouco o circuito neste sentido tamén me parece máis atractivo d correr... habera q empezar a adestrar, q xa soamente keda mes e medio.
Animo e sorte!!! Satisfecho Parar

Non estabas equivocado na túa interpretación xa que nun principio pensouse no outro sentido. Finalmente e para máis atractivo subimos pola Fonte da PINGA-PINGA camiño da igrexa e baixamos pola estrada principal de San Tomé como ti ben dis nesta mensaxe. Terás que adestrar ao revés!!! Alédanos que te pareza máis atractivo este circuito!!!!
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 14:27
Asunto: Re: I CARREIRA PINGA-PINGA 2010!

Marcos escribió:
Qué tal.
Bueno, esta carreira ten boa pinta. Case seguro que estarei por ahí (se non se interpoñen as vacacións Moi feliz ) para empezar a desoxida-las pernas despois mooooito tempo parado.
Ánimos e saúdos.

Alédanos recibir alento da xente que levou 25 anos facendo carreira. Gustaríanos contactar con vostede!!! como podemos facelo, email, teléfono????.por privado
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 15:09
Asunto: Re: MAPA DA I CARREIRA PINGA-PINGA

eu vivo cerca ,en moaña e gustariame ir a probar o recorrido,sabedes si hai algunha forma de meter ese recorrido no garmin 305 ?ou si alguen ten creada esa ruta e ma poida pasar
un saudo e contado conmigo pa carreira
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 22:42
Asunto: Re: MAPA DA I CARREIRA PINGA-PINGA

xto2812 escribió:
eu vivo cerca ,en moaña e gustariame ir a probar o recorrido,sabedes si hai algunha forma de meter ese recorrido no garmin 305 ?ou si alguen ten creada esa ruta e ma poida pasar
un saudo e contado conmigo pa carreira

Non sabemos de ninguén que teña o percorrido para garmin nin outro aparato, supoño que nas vindeiras edicións xa haberá quen o teña. Con todo informámonos ou no mellor dos casos tentamos, que alguén nos faga o percorrido. De ser este o caso facilitarémoscho!!!!!
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 13:04
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

ok ,si teño tempo (q o dudo ) acercome na bici e intento seguir o mapa q puxestes
PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/03/10
0 Carreiras
188 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 13:50
Asunto: Re: PINGA-PINGA ABRE A SÚA INSCRICIÓN HOXE 25- CHAMPIONCHIP

xto2812 escribió:
ok ,si teño tempo (q o dudo ) acercome na bici e intento seguir o mapa q puxestes

Pois se fas iso tes que seguir a seguintes indicacións:
Carreter Moaña - Marín. No lugar de Pardavila, (antes de chegar á ponte da vía rápida que cruza por riba), colles á esquerda cara o lugar de Rúa Nova e segues esa estrada un km ata chegar a un cruce que ten unha marquesiña de madeira en fronte. Aí viras á esquerda entrando xa na parroquia de San Tomé e despois doutro km aproximadamente atoparás á esquerda a subida ao campo de futbol unha vez situado alí e levando ben visto o percorrido xa podes levar a cabo o teu obxectivo.

(outra posibilidade que tes na carretera de Moaña-Marín e que queda máis arriba é entrar polo lugar de Miñán e baixar todo ata que des ao campo de futbol. Por aquí realmente chegas antes pero é máis difícil de explicar. se vas preguntando á xente creo que te resultará moi sinxeliño)

Por certo, te recordo a ti e a todos que xa abrimos a inscrición!!!!!!!!

Veña, un saúdo grande e grazas novamente polo teu interese!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos