Foros ›
OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Xov, 01 Xul 2010, 21:57
Asunto: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

Hola

Atención: A todos los que pasáis por la autovía Vigo-Porriño, tened cuidado con los límites de velocidad.

A los ya conocidos radares fijos se unen estos trípodes recaudatorios de la DGT.

Quedais avisados, si superais los límites, vigilar los puentes.





Siento el tamaño de las fotos Guiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xul 2010, 13:18
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

son una especie de radares que te hallan la velocidad media, en los puentes cplocan las camaras que te controlan y mas alante otro que calcula la media
y si el tramo es obligatorio de 80p/h y lo hiciste mas rapido fotito y a recaudar, es la politica pere navarro, cuando creiamos que eso de la letra con sangre entra lla estaba olvidadov y era propio de mentes fascistoides y
represoras y que hoy en dia no habia lugar resulta que es de lo mas adecuado para salvar vidas y en los tramos mas conflictivos , osea las rectas
las cuestas abajo los tramos con buena visibilidad las autovias, autopistas
ahora si invertir lo recaudado para eliminar puntos ngros que es donde se mata la gente no eso no, menuda porqueria de politica recaudatoria,
y no me quiero extender mas porque se me esta hinchando la vena del pescuezo. Demo
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xul 2010, 13:19
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

por cierto han sido vistos en los puentes que hai direccion vigo antes de los molinos en plena recta
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xul 2010, 23:07
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

As multas son ben fáciles de evitar, simplemente aplicando o que se supón que nos ensinaron un día na autoescola, o código de circulación. O que queira correr que corra, pero que logo non se queixe de que o multan, as normas están para cumplilas, tanto se nos gustan como se non. Non entendo esa obsesión de tantísima xente coa velocidade, se ó final van chegar ó mesmo sitio, non entendo ir por autopista a 130 e que me pasen coches que fagan que pareza que vou parado....non o entendo, que teñen?? un corno a cocer na casa??? non sei...... A xente non se da de conta de que manexar un vehiculo non é unha carallada, que hai que estar ó que hai que estar e que hai que usar o sentido común, hai que correr o necesario, usar os intermitentes, gardar a distancia de seguridade, non utilizar o teléfono móbil ó volante (incrible que D.Zapatitos rebaixe esta sanción na última reforma), non pensar que o coche é un instrumento fálico co que impresionar ou intimidar ós demais Muro ......así que o que lle caia unha multa non che me da ningunha pena, ogallá houbera mais radares e mais garda civil para poñerlle freo a certas situacións que se viven todos os días nas estradas. Iso si, eu abogo por non gastar nin un céntimo en campañas para o uso do cinturón ou o casco, eu eliminaría as multas por estes conceptos (salvo no caso de pais que non leven ben asegurados ós nenos). O que non queira usar o cinturón ou o casco que non o use (é igual que o que se queira suicidar), dediquen os cartos desas campañas a reforzar a presencia intimidatoria da garda civil se é posible con moitos mais coches camuflados, protexan ós bos conductores dos insensatos e ós reincidentes en faltas moi graves suspension de por vida do permiso de conducir e se son descubertos conducindo ainda asi, ó caldeiro con eles.....

Se eu puiden, ti tamén...
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 19:41
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

pa escomenzar ir a 130 pola autovia ou autopista sonche cen euros, as normas hai que respetalas e non podes ir a mais de 120 asi que aplicate o conto.
no segundo podesme decir onde hai mais accidentes e donde mais radares? iso sabeo todo quisqui, podesme decir se hai menos puntos negros na rede
de carreteras que o ano pasado ou o outro, e non me refiro as espinillas dos guardias.
podesme esplicar porque cando quitas o carne de moto, o primeiro ano vas con ela limitada de potencia e sen embargo se quitas o de cohe te podes comprar un de 300 ou 400 cv, no caso de que teñas cartos, senon tamen te podes conformar con un clio sport de 200cv.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 20:51
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

runrunpabli escribió:
pa escomenzar ir a 130 pola autovia ou autopista sonche cen euros, as normas hai que respetalas e non podes ir a mais de 120 asi que aplicate o conto.

Escapouseme o dedo, e quería poñer 120, aínda así ata 133 non te poderían multar polo 10% de marxe de erro que teñen os radares.....

Se eu puiden, ti tamén...
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 21:05
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

Tartarugo escribió:
runrunpabli escribió:
pa escomenzar ir a 130 pola autovia ou autopista sonche cen euros, as normas hai que respetalas e non podes ir a mais de 120 asi que aplicate o conto.

Escapouseme o dedo, e quería poñer 120, aínda así ata 133 non te poderían multar polo 10% de marxe de erro que teñen os radares.....

La nueva ley si te pillan a 121 pagas. Ahora que me digan a mi que cuenta kilómetro es exacto.

Saludos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 21:27
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

runrunpabli escribió:
sen embargo se quitas o de cohe te podes comprar un de 300 ou 400 cv, no caso de que teñas cartos, senon tamen te podes conformar con un clio sport de 200cv.

Pois o que use esa potencia inadecuademente (velocidade maxima no primeiro ano de carnet 80km/h) , caña caña caña e mais caña.....sancións económicas exemplares, retiradas de permiso de por vida e en caso de reincidencia ó caldeiro.

E douche a razón niso, hai moitas cousas que se deben cambiar a maiores de todo o que xa temos comentado, debería haber limitacións ós conductores noveis, máis controis de alcoholemia e estupefacientes, maior controis sobre ese 90% que di ser moteiro e o único que son son uns descerebrados que te adiantan por onde lles cadra, á velocidade que lles cadra, facendo "caballitos" e demais figuritas,que doblan/esconden as placas de matrícula para que non os pille o radar, etc.... E tamén para ese outro 90% que di ser ciclista e que só pide que lle respeten a el, pero despois se salta todos os semaforos, ceda o paso, stops, non sinaliza ós cambios de direción ,vai de carallada enriba da bici, circula en sentido contrario, etc etc. Eu sei que o 10% que si son moteiros e ciclistas estarán dacordo comigo que estes usuarios dañan a súa imaxe como colectivo.

Así que procuremos respetar as normas na medida do posible e levemos a atención posta no que a temos que levar porque non esquezamos que os vehiculos a motor (especialmente coches e motos) mal usados son un arma que pode poñer en perigo a vida de xente inocente. De que vale gañar 5 ou 10 minutos nun traxecto, para presumir?? De que vale estresars ó volante, para ter mais risco de ter un accidente??

Saudos

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 21:29
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

french_mondariz escribió:
Tartarugo escribió:
runrunpabli escribió:
pa escomenzar ir a 130 pola autovia ou autopista sonche cen euros, as normas hai que respetalas e non podes ir a mais de 120 asi que aplicate o conto.

Escapouseme o dedo, e quería poñer 120, aínda así ata 133 non te poderían multar polo 10% de marxe de erro que teñen os radares.....

La nueva ley si te pillan a 121 pagas. Ahora que me digan a mi que cuenta kilómetro es exacto.

Saludos

Según escriben aqui parece ser que se sigue respectando a marxe do 10%

diario de navarra


Se eu puiden, ti tamén...
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Xul 2010, 15:54
Asunto: Re: OJO amigo conductor cuando pases debajo de los puentes

amigo artarugo creo que o teu plantexamento e equivocado, a g.c. esta pa preservar a nosa seguridade non para pillar incautos, os incautos pillanoscando estan camuflados, pero se entra pasado na curva e te leva por diante de que serviu? se unha curva e perigrosa e causante de moitos accidentes, porque se pon un radar a 400 mtrs? e que os coches de agora
non se poñen a 200 nun pli plas? quen me impide pasar a 80p/h polo radar
e volver a poñerme a 140p/h entrando na curva?.
o problema non e a velocidade senon a "velocidade inadecuada" que son dous conceptos totalmente distintos, non e o mismo ir a 130 p/h nunha autovia,
que entrar a 130p/h nunha curva pechada, ou coa carretera mollada, e para concienciar a os conductores fai falla algo mais que radares e campañas mete medos, xa dixen antes parece mentira que sigamos pensando que a letra con sangue entra, e se ese e o camiño porque non trasladalo a outras facetas da nosa vida (cando eduquemos aos nosos fillos
a base de h...s, voltemos a darlle aos maestros e profesores varas ben gordas para quentarlle o lombo a quen non atenda, un roubo un dedo, des robos as duas mans)non, non ,e non eu nunca xamais lle levantarei a man
aos meus fillos, porque un sopapo,unha tolleja, unha palmada no cu,cada un destes castigos cando se aplican nos indican o noso fracaso como educadores, so atemorizan e ensinan todo o contrario do que queremos que aprendan (eso si un queda desafogado).
buenooo creo que como ladrillo por hoxe xa esta ben





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos