Foros ›
Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 15:14
Asunto: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Hay 16 equipos de Canicross anotados, de los cuales la gran mayoría pertenecen a ACADE Arion-Agrobotica. Espero que a los organizadores todo le salga bien (es mucho trabajo organizar una prueba) y que haga menos de 16º para poder realizar el recorrido completo. De todas formas, habrá recorridos alternativos más cortos según la temperatura ambiental.

www.asociacionacade.com
vane_fcb

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/01/10
0 Carreiras
159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 16:51
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

pues si no hay novedades alli estare con anubis
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 18:21
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Nos vemos alli. Veremos como se presenta el tiempo aunque me parece que va hacer mucho calor

www.atletascaninos.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 11:34
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Todd con guti e Maya co Evarist tamén estaremos.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 18:42
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Alí estaremos coa Maya do meu bo amigo Guti,aunque por motivos de traballo eu é mais a Vanesa vamos chegar aprox. as cinco.Antes das cinco non dou chegado pois salgo do traballo despois das catro,vémonos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 19:00
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Si fai falta algún xustificante de traballo por non estar no control veterinario ou na charla informativa me avisades,grazas.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 14:07
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Cada dia disfruto e me gusta máis este marabilloso mundillo do canicross,o meu comentario deste canicross o tedes no blog de Hera e Arnold,saudos compañeiros.
tarzan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/10
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 0:24
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

unha pronta recuperación para evaristo e supoño que esa pesona che pedirá disculpas polo seu desafortunado comentario
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 10:17
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Creo que un blog o un foro no es el sitio más adecuado para pedir explicaciones o para intentar aclarar situaciones que se dan en carrera. ¿Hablaste con la persona cara a cara al acabar la carrera sobre el comentario que dices que hizo? Si no lo hiciste creo que es muy desafortunada tu crónica y el que puede que quede mal eres tú por no tener personalidad suficiente como para al acabar la carrera ir a junto de él y comentarle lo que te pareció mal. Me parece que es "tirar la piedra y esconder la mano" ó dicho de otra manera "intentar echarle carnaza a los leones".
Espero que hableis en persona ó en privado a través de e-mail y que todo se solucione lo antes posible, ya que estoy seguro que todo a sido un malentendido.
Por otra parte, es mejor que no remuevas cosas del pasado, ya que lo pasado, pasado está.

www.asociacionacade.com
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 11:14
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Por favor tu no te metas en donde nadie te llame,saludos y gracias por tu interés.
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 12:25
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Ainda que este é un tema que lle podería dar moita vida a este foro non teño pensado entrar en ningún tipo de polémica pública. So anunciar EN EXCLUSIVA para Correr en Galicia que no próximo Canicross de O Pino Evarist e mais eu falaremos cara a cara do sucedido.
Espero que te repoñas da túa caída Evarist.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 20:36
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Como sigamos creando un mal ambiente entre o grupo mal imos. Xa somos poucos e se entremos en polémicas de seguro que imos a ser menos.
Hay que intentar pasar de todo e ter coidado cos comentarios, pois poden causar malos entendidos.
Eu recoñezo que en quente pódense decir cousas que poden facer dano. Con razón ou sen ela, creo que nunca se deberia decir o/os nomes das persoas. En tal caso decir o pecado pero non o pecador, pois dese xeito créanse os grandes problemas. Creo que si se di o pecado, a persona que poidera molestar ó outro, darase por aludido pero non ten por que enteranse o resto.
Espero polo ben de TODOS participantes de canicross, que se solucione da mellor maneira e intentar que non volva suceder, e se sucede... pois resolvelo o mellor posible.
Eu non quero entrar en debate.
Solo quero que todos nos levemos o mellor posible e que neste caso o lesionado se recupere o antes posible.
Piques sempre os haberá, e deberia habelos , pois son necesarios para mellorar, uns para coller ós de diante e outros para que non os collan.

www.atletascaninos.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 20:36
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Penso que debemos dar por finiquitada a polémica deste suceso, e adicarnos a ser deportistas:
"Non importa gañar, senón participar"


Vémonos en Boiro e logo en O Pino, compañeiros.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 19:48
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Definitivamente lo dejo en su dia hablaré con quien tenga que hablar un saludo que lo paseis bien y lo dejo por el bien del canicross saludos a todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Abr 2010, 0:40
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Despois de darlle moitas voltas a cabeza e seguindo o consello duns moi bos amigos ó mellor sigo practicando este bonito deporte aunque escollerei bastante as probas en onde participe,saúdos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos