Foros ›
CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 12:15
Asunto: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Se vá a celebrar el día 3 de Enero, pero se ha cambiado la localidad, será en A Pobra do Caramiñal , y además del campeonato de veteranos, previamente habrá pruebas para categorias menores (de benxamin a cadete).

Ya están abiertas las inscripciones on line (veteranos), en la web de la FGA
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 13:56
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Más información en otro hilo ya abierto "III Cross de Galicia". Guiño

Y toda la información y reglamento en la página de la FGA.

Únicamente señalar que la inscripción para categorías menores van vía mail o fax de la Delegación de Santiago de la FGA.

www.galiciaatletica.com/fga/p2.asp

Un saludo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:36
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Non habería outra data?....digo porque este ano a participación polo menos na miña categoría foi moito menor... e iso que o día foi fermoso polo que se ve nas fotos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 20:14
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Kandpalleiro escribió:
Non habería outra data?....digo porque este ano a participación polo menos na miña categoría foi moito menor... e iso que o día foi fermoso polo que se ve nas fotos.

Home,eu estiven presente,e a participación foi todo un éxito,tanto en cantidade como en calidade.Ata o mismísimo Alejandro Gomez dignouse a correr o Cross. Moi feliz
¿E en féminas que me dís de Soledad Castro Soliño ? Guiño

Enoraboa os gañadores absolutos que non foron outros que:
Carlos Piñeiro,Manolo Vigo e Soledad Castro. Aplauso Aplauso Aplauso
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 22:07
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Bueno, debe ser que eu teño "espíritú de popular" e mido as participacions cuantitativamente...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 23:50
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Pues la verdad es que el CAmpeonato Gallego de Cross de veteranos estuvo magnífico, y bajo mi punto de vista, fué todo un éxito. Y prueba de ello es que no ha habido muchos comentarios al respecto, ya que si hubiese salido mal habría 200 respuestas en este tema poniendo a parir al personal.
Enhorabuena al Concello da Pobra, a la Delegación de Atletismo de Santiago y, sobre todo a la Asociación de Atletismo y Deportes do Barbanza, especialmente en la figura de Pepe Moure, ya que, sin ellos y sin el amigo bidueiro no sería posible llevar a cabo este Cross.
Por último, destacar que deportivamente las pruebas estuvieron preciosas, en especial la de M35-M40, que resolvió al sprint y que tuvo en el podio a Alejandro Gómez.
Saludos

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 0:26
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Buena organización, buen circuito y climatologia perfecta para correr. Esperemos que este cross se mantenga en años venideros.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 1:25
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Me encantó este cross, el primero que corría. Me esperaba un circuito todavía más peliagudo (barro) y menos mal, porque el tramo de arena, entre otros, bien que llegaba.

Espero volver a participar en alguno más.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 4:59
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Todo perfecto!! agás un detalle fundamental!!. Que pasa co servizo de ambulancias?? Como se pode dar comenzo unha proba de atletismo e canto mais por parte da federacion e que non este presente o dito servizo? O señor alcalde, Isaac Maceiras, (vendo supostamente que non se trataba de nada importante) dixo ali insitu cando se desmallou un dos corredores a 200m da meta e se estaba esperando por algun servizo medico, que a ambulancia tivera que sair con un infartado!! logo de un tempo considerable esperando e disposto a levalo para que se lle fixesen as probas oportunas (gracias que todo quedou nun susto) o señor ante a pregunta "como coño non hai aqui unha ambulancia?" contesta: Habia duas, pero tiveron que sair, unha con un infartado e outra a un accidente bla, bla, bla......... cal e a miña sorpresa que despois de facer algunhas preguntas noutros sitios enterome de que o concello non habia contratado dito servizo!! que dadas as continuas chamadas que facia este individuo supuxen que seria responsabilidade do concello!! COMO PODE SER? QUE PASA CON ISTO? Quen debe realmente contratar!! Que alguen mo explique, o que si sei e que o atleta recuperase, e que isto non vai a caer en saco roto!!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 12:11
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Pues a esta cuestión que planteas colibrí respondo. La contratación obligatoria del servicio de ambulancia es responsabilidad del organizador de la prueba. El caso es que se preguntó por este tema y dijeron que ya estaba. El problema es lo siguiente: actualmente se han retirado un montón de ambulancias de la Diputación (la maravillosa política de recortes, que ya ves a que afecta), y, por ponerte un ejemplo, Santiago tiene UNA SOLA AMBULANCIA DE CRUZ ROJA, que además de cobrar bastante por el servicio, cosa más que lógica, no da atendido a todos los eventos que hay, eso sí, siempre y cuando no sea un concierto de música, donde seguro que van 20 ambulancias y dejan al resto de Galicia sin servicio (y pongo como como ejemplo el concierto de Bruce en Santiago, que ocurrió exactamente eso).
A lo que voy, ya va con varias veces que contratas el servicio de ambulancia y al final no aparecen por un servicio preferente o una emergencia, y esto OCURRE POR FALTA DE MEDIOS. Lo que sí, también debeis saber que el servicio se puede cubrir con un centro u hospital con servicio próximo de ambulancia, porque las ambulancias que acuden a los eventos no están medicalizadas, y en caso de emergencia proceden a trasladar al hospital. Se está investigando este asunto, ahora bien, esa información de que no se había contratado este servicio dudo que la sepas porque eso sólo lo sabe el servicio de ambulancia al que llamaron y al que se va a preguntar. Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 14:18
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

En una fase del campeonato cadete clubes de este año el juez árbitro de la prueba no permitió empezar la competición hasta que llegó la ambulancia (20' tarde porque se confundió de hora el chofer). Y si no llegaba no se competía. Lo se porque yo era el organizador.
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 14:55
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Precisamente por eso lo se, amigo derek, el concello queria que se le regalase el servicio y al final quedo sin contratar, investigarlo y bien, por que como dije, este asunto va a traer cola!! siento que le moleste a alguien incluso a mi club, pero nunca pasa nada y nunca pensamos,..... y si fuese uno de nuestros hijos? y hubiese consecuencias serias? veremos que pasa!! de todas formas, segun las normativas de la federacion debe haber un medico en la prueba, incluso se debe mandar con antelacion el numero del colegiado y las horas en las que estara presente etc Y ALLI NO HABIA NADIE!!! una ultima cosa, se que hay de todo en los foros, pero cuando uno escribe, lo hace con conocimiento de causa o cree, pero no se debe poner en duda si se sabe o no, simplemente tratar de hacer la averiguaciones oportunas. Es la unica manera que tendremos de mejorar hacer autocrica y depurar responsabilidades. Un saludo a todos
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 18:03
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Ambulancia para qué? , compitiendo gente de más de 65 años ?,

Perfecto: Si la espicha gente jubilada, doble ahorro para el Estado...me extraña que con esto de la crisis la Seguridad Social no organice pruebas deportivas exclusivas para Veteranos...

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 21:06
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

muy bueno lou!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 3:28
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

A verdade que a xente heche moi exquisita e quisquillosa últimamente. Demo

De feito eu non vexo que sexa tan necesaria a dichosa ambulancia...........¿En cantas Carreiras vichedes vós que fixése realmente falta?.¿Habia ambulancias nas Carreiras fai 10 anos?. Pensando

Agóra queremos médico,masajista,fisioterapeuta.......e que no la menéen tamén. Guiño

E claro,como na Pobra non estaba polas circunstancias que foran,e un atleta mareouse un pouco,a xente como está folgada,veña a latricar contra a FGA,o Alcalde ou os Organizadores. Muro

E si hai participantes maiores de 65 anos,que seguramente moitos deles non están en condicións de correr certas Carreiras,o que teñen que facer é quedarse na sua casa,e non vir a arrastrarse as Carreiras.
E con esto,os meus mais grandes respetos os atletas veteranos............e non me malinterpretar que vós vexo vir,non. Nono

Eu o outro dia na Media de Ferrol tamén me dou un baixón de tensión o cruzar a Meta,polo sobreesforzo que fixen..............e si non me creedes preguntarllo a Yomismo,Nacho_s1600 ou Lopes si foi ou non foi verdade.
E non por elo teño eu a Santa Cara de botar Meigas en contra dos Organizadores,a FGA ou o Alcalde de turno. Nono

Eu corro baixo a miña responsabilidade,e si algo me pasa,asumo todas as consecuencias.
!!! He dicho !!! Satisfecho





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos