Foros ›
Canicross Porto do Son
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marchoso

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2009, 11:37
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Cabe la posibilidad de que "o fojete do carballiño,Anubis" una sus fuerzas con " a centella de Compostela, marchoso" pelijro danjer cuidado no intenten seguirlos con la mirada pUeden sufrir esguince cervical
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2009, 18:12
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Marchoso:
lembra de mandar os datos de Anubis cos teus cando te inscribas:

nº microchip
fecha nacemento
poliza de seguro de responsabilidade civil
marchoso

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2009, 21:15
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Ok guti . En cuanto tenga los datos los mando. Tengo que hablar con Carballiño. Un saludo .
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2009, 23:14
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

HOLA....en vista de que ANUBIS no está registrado en este foro,me dice que te escriba las condiciones que tienes que aceptar para correr contigo:1) EL SIEMPRE TIENE LA RAZON...2) SI ,NO LA TIENE HAY QUE DARSELA..3) SI SE PARA A HACER SUS NECESIDADES,(te arrodillas y rezas, pa que termine , lo antes posible)..4)LAS UÑAS DEBES LLEVARLAS LARGAS ,PARA RASCARLE LA ESPALDA Y DETRAS DE LAS OREJAS.....Y..5) LLEVA UN CANDIL, POR SI FALLAN LAS FAROLAS,Y EVITAR IR A PARAR A FINISTERRE.............GUAU,GUAU.
marchoso

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Dec 2009, 7:37
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Hola Anubis:
Prometo dejar crecer las uñas hasta el sábado para rascarte como a ti te gusta, llevaré un foco para no perdernos, tus ladridos serán órdenes para mi y si te quieres parar llevaré un rosario para rezar por los dos .
.Un abrazo. Ahh hoy voy a llamar a tu dueño para pedirle tus datos para la inscripción dile que si quiere también me los puede mandar a. - angelopezjob @ yahoo.es
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 17 Dec 2009, 12:57
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Bueno, bueno, non fai falta que diga que Dalí e eu estaremos alí para dalo todo. Nos vemos o sábado en Porto do Son.
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Dec 2009, 13:21
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

MUY yyyyyyy buena idea ,...biennnnn no la sabia...(viviti.com).gracias molveira.
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Xov, 17 Dec 2009, 21:28
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Qué envidia nos dais (a mí y al toxo).
Nos vemos en la próxima. Nosotros seguimos entrenando en la distancia
Saludos
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Dec 2009, 21:52
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Para mí será una prueba muy especial pues será la última vez que compita con Garry ya que se retira con 9 años y 5 meses. Berta irá con Mauxi que es su estreno en Canicross.

www.asociacionacade.com
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 18 Dec 2009, 10:10
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Hera ali estará. Esperemos que Mandoc sexa capaz de seguirlle o ritmo

www.atletascaninos.com
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Dec 2009, 13:43
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

PERO ........MAUXI ..NO IVA IR CON UN CANICHE.........es peligroso que una novata, conduzca una moto de 1000cc.
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Dec 2009, 13:46
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

yyyyy.......¿QUIEN NOS HACE LAS FOTOS ? ...la cámara sola no las hace!!!!!!!!
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 18 Dec 2009, 15:05
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Somos un equipo profesional, aunque Mauxi no saque las fotos tenemos un utillero para portear y otros menesteres, le encargaremos lo de las fotos. Por cierto, Mauxi estuvo todo el més sacándose el carnet seguró que pordrá guiar a la señorita Berta sin problemas.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2009, 0:55
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Mandoc e Hera moitas felicidades pola blogoteca.com/hera esta moi pero que moi ben.Tamen queria felicitar a organizacion de Porto do Son polo estupendo canicross( de sobresaliente) eu por motivos laborales me tuven que marchar e o final me comentaron que un servidor e mais Maya tiñanos o segundo posto da categoria M-40 pero por un pequeno erro non apareceu a miña idade( 01/08/1969) 40 anos mais 4 meses uns datos que se mandaron por FAX, pero queda todo en unha anecdota sin a mais minima importancia e o mais importante e que eu e a miña nova compañeira o pasamos de alucine e que repetiremos en proximas carreiras e moitisimas gracias a GUTI ( un grandisimo canicroseiro ou musher e tamen unha grandisima persona) por deixarme a MAYA e moitos saudos pra Carballiño,Mandoc,Albino,Carlos Picallo,Marchoso,Jose Luis de River ( ahora YAKO), e os demais participantes que de momento non tuven o pracer de conocer e a miña noraboa a todos os superatletas de catro patas que participaron e que participan asiduamente no canicross na nosa comunidade,onte tamen votamos de menos os supercampeons Atila,Lana e Toxo,resumindo MOI BOAS FESTAS E PROSPERO ANO NOVO PRA TODOS.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2009, 16:14
Asunto: Re: Canicross Porto do Son

Rectifico despois de ver os resultados oficiais MAYA mais eu fixemos o 3º posto en master-40,foi unha pena que me tuven que marchar pois quedamos sin subir o podio,pero non pasa nada pois outra vez sera o mais importante e que o pasamos divinamente moi ben.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos