Foros ›
Autor
Mensaxe
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 14:29
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

ola Irmandiños, bueno, despois da primeira carreira puntuable para o novo circuito teño que decir que non me foi de todo mal, baixei 5 minutos da carreira que fixen o ano pasado asi que non me queixo, e amador superoume en 2 minutos e medio (tendrei que esforzarme mais si o quero pillar).

En canto ao novo compoñente do jrupo, que desir, estiven mirando e mirando pero non o mirin (como din pola sua terra) e o peor de todo e que amador tampouco o mirou, pero estar estaba que mo confirmou despois o noso capitan moncho e ademais sae na clasificacion e cun tempo que espero chegar a el (non sei cando)...

Bueno Pablo espero coñecerte na da ourense.

Saudos a todos, a ti tamen Irdam e ao teu primeiro maraton.

www.casadebrea.com
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 19:43
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Bueno Irmandiños,por mi parte Mision cumplida,termine mi 1ª Marathon,y ahora si doy por terminada la temporada,crei que no lo iba a lograr,sobre todo las ultimas 2 semanas ,que entrenaba un dia y seguia lesionado 2,para al final salir cojeando de una rodilla,pero bueno ,ya esta hecho,Ah ¡,ya tengo ganada la mariscada que me apostaron los compañeros del chollo ,el cubata de Michi,y que el Capitan va a tirar la casa por la ventana este finde con el reconocimiento de ganadores del circuito,voy a tener un par de semanitas sabaticas Bailar Bailar .
Yo sigo en las carreras,pero recuperandome del palizon de Kms,y tranquilos que el circuito es largo y hay muchas carreras.
Felicitaciones a los que corristeis en el Norte,y agradecimientos al Capitan por venir a animar en Oporto Aplauso Aplauso .
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 20:43
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
Bueno Irmandiños,por mi parte Mision cumplida,termine mi 1ª Marathon,y ahora si doy por terminada la temporada,crei que no lo iba a lograr,sobre todo las ultimas 2 semanas ,que entrenaba un dia y seguia lesionado 2,para al final salir cojeando de una rodilla,pero bueno ,ya esta hecho,Ah ¡,ya tengo ganada la mariscada que me apostaron los compañeros del chollo ,el cubata de Michi,y que el Capitan va a tirar la casa por la ventana este finde con el reconocimiento de ganadores del circuito,voy a tener un par de semanitas sabaticas Bailar Bailar .
Yo sigo en las carreras,pero recuperandome del palizon de Kms,y tranquilos que el circuito es largo y hay muchas carreras.
Felicitaciones a los que corristeis en el Norte,y agradecimientos al Capitan por venir a animar en Oporto Aplauso Aplauso .

Xa empezou a traballar o equipo, asi me justa, que nos vaian tendo repeito, moi ven en Negreira noraboa a todos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Ei felicitar a Irdam porque xa ten outra muesca na escopeta, xa cumplio o soño de acabar a sua primeira maraton, pa min aprobado, pero tendo en conta os problemas das ultimas semans, e que cumpliu os obxetivos marcados tamen a miña NORABOA Bailar Bailar Bailar

Xa sabedes que este dominjo temos paparota, asi que non poñades o bacalo a desalar Moi feliz
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 22:57
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

...me paso por vuestra casa para agradecer a Montxo y a Sonia todo lo que hicieron por mi este fin de semana en Oporto...muchas gracias !!!!....y darle la enhorabuena a Isaias..aunque ya lo hice,pero vaya,enhorabuena !!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 20:59
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Nick Nome Puntos . Equipo
1 Angel 213,76
2 Sarry 212,39
3 Chucho 207,45
4 Runrunpabli 204,43 OS IRMANDIÑOS

Xa empezamos forte na clasifciacion individual da 2ª division
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 21:22
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

linkinpark escribió:
...me paso por vuestra casa para agradecer a Montxo y a Sonia todo lo que hicieron por mi este fin de semana en Oporto...muchas gracias !!!!....y darle la enhorabuena a Isaias..aunque ya lo hice,pero vaya,enhorabuena !!

Linkin, po la nosa casa podes pasar cando queiras, e gracias a ti po tua compaña en Porto, e o mais importante e que te poñas bo canto antes,

unha aperta
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 17:56
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Imos ver desjracias humanas, que andades a facer, aqui non se move unha palla Ríndose

Armador, ¿como van eses barcos?

Irdam, disque ias a Franqueira de sionllos, ¡no me lo puedo creer! Aplauso

home de nejro, non adestres tanto que as queimar a xunta (de culata)

runrunpabli, contanos aljun chiste Ríndose

Inda non dixestes nadiña do dominjo, xa sabedes que vaya a San Martiño e a mantido Bailar
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 21:06
Asunto: Re: IRMANDIÑOS



Eiqui esta o campionisimo despois de rematala sua 1ª maraton

MOITO IRDAM
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 21:48
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

bueno, vai dice un que estaba borraaachoo,se queres saber quen te quere mais na tua casa se a tua muller ou o teu can fai a seguinte proba collelos a os dous e meteos no maletero do che e os deixas encerrados unha hora de reloxio senon non vale, pasado este tempo abrelo y decubriras quen se alegra mais de verte.
perdoar compañeiriños que andaba liado por ahi noutras guerras foreras.
e a verdade e que tamen lle estou sacando lume as chancletas de entrenamento fiuuuu. Satisfecho
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 13:14
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

montxo escribió:


Eiqui esta o campionisimo despois de rematala sua 1ª maraton

MOITO IRDAM

A verdade Irdam, Nono Nono Nono non sei como te poder rir tanto despois de ver como os teus amijos portujeses che poñen de apelido o que aparece no dorsal Parar Parar Parar , eu de ti armaballe unha que se iban a enterar de como somos os de jalisia Enfadado Enfadado Enfadado . E que xa hai que ser burro para en vez de BURLIDO poñer BORREGO Muro Muro Muro , Enfadado Enfadado Enfadado borrejos son eles que ainda non saben escribir.
Pero ti quedaches moi bonitiño Aplauso Aplauso Aplauso , moi feitiño Aplauso Aplauso Aplauso , e sobre todo co vaso de cervexa Silbar Silbar Silbar , pero sobre todo eres un gran campion que acabaches unha maraton e eu non poido polo momento decir o mismo. Aplauso Aplauso Aplauso

Saudos e vemonos en ourense

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 14:01
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

montxo escribió:


Eiqui esta o campionisimo despois de rematala sua 1ª maraton

MOITO IRDAM

A verdade Irdam, Nono Nono Nono non sei como te poder rir tanto despois de ver como os teus amijos portujeses che poñen de apelido o que aparece no dorsal Parar Parar Parar , eu de ti armaballe unha que se iban a enterar de como somos os de jalisia Enfadado Enfadado Enfadado . E que xa hai que ser burro para en vez de BURLIDO poñer BORREGO Muro Muro Muro , Enfadado Enfadado Enfadado borrejos son eles que ainda non saben escribir.
Pero ti quedaches moi bonitiño Aplauso Aplauso Aplauso , moi feitiño Aplauso Aplauso Aplauso , e sobre todo co vaso de cervexa Silbar Silbar Silbar , pero sobre todo eres un gran campion que acabaches unha maraton e eu non poido polo momento decir o mismo. Aplauso Aplauso Aplauso

Saudos e vemonos en ourense

www.casadebrea.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 17:13
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

pero irdam ti ves de acabar unha maraton ou dunha papirotada, porque me pareces mais enchidiño cando acabaches que cando escomenzaches.
saludos iroe. Aplauso Aplauso Aplauso
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 17:43
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Hey¡¡¡¡ Que andais con mi foto a vueltas,mas respeto,y no pasa nada,los portugueses ponen el 2º APELLIDO,(delante),no pasa nada,y te puedo decir que tenemos mucho que aprender de los portugueses,organizando carreras.
Hablando de eso precisamente,ya me voy preparando para la cola que seguramente nos encontraremos al terminar la San Martiño,para recoger el avituallamiento y la camiseta, Silbar Venga,nos vemos.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 20:22
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

vaaaa, outro, un tipo entra nunha tenda de deportes e prejunta, teis pelotas para xagar o tenis e contestalle o dependiente pois si, e o outro dice pois mañan as oito. Ríndose Ríndose
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 21:11
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

vou falar coas altas esferas do poder jobernamental deste pais para que nas horas de entrenamento deos intejrantes do equipo de atletismo OS IRMANDIÑOS poidan entrenar libremente sen ter que respetar as sinais de velocidade que nos atopamos na estrada e asi acadar un estado optimo fisico
que lle meta medo a os nosos adversarios,xa fixen os primeiros contactos e falei con o alguacil e mailo secretariop tecnico da instalacion das sinais verticulares do sinalamento establecido nas normas do cordo ca cumunidade europea e mailos paises satelites do conjreso de varsovia.vai tudo sobre rodas e posibilidades hai moitas hala
prfffsss Payaso Payaso Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos