Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 11:29
Asunto: CORRER, CORRER, CORRER

ABURRIDO,
ESTOU ABURRIDO CO FORO
ESTOU ABURRIDO COAS Ã?LTIMAS INTERVENCIONS

QUERO FALAR DE CORRER
QUERO FALAR DE CORRER

DEBEMOS SER TOLERANTES COS INTOLERANTES????????
DEBEMOS SER TOLERANTES COS INTOLERANTES????????

QUERO FALAR DE CORRER, DAS SENSACIÃ?NS, DOS AMIGOS, DAS CARREIRAS, DOS MEMBROS DO FORO!!!

PIDO DISCULPAS A TODOS POR ESCRIBIR EN MAIUSCULAS (MAL GUSTO) E POR NON FALAR DO BEN QUE ME SINTO DE CARA A CARREIRA DE PADRÃ?N!!!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 13:13
Asunto:

TOTALMENTE DACORDO
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 14:51
Asunto:

Amén.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 17:27
Asunto:

¡ jesús !
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 18:01
Asunto:

Tes razón Bubela,penso co millor de practicar deporte son as amistades que fas xa que conoces a xente e sempre se aprende algo de como levar millor a vida.Nistes foro no que levo pouco tempo o que me animou a entrar en il e o bo"rollito"que hai entre a xente.Os que vaiades correr a Padrón disfrutai da carreira eu por culpa do traballo no podo, ir espero coincidir noutra carreira cos que estamos niste foro e tomar unhas cañas despois ,deixando atras rivalidades e tonterias.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2006, 18:13
Asunto:

Amigo Bubela:

Creo que es bastante evidente que con temas donde sólo se hable de correr el índice de participación decrece. Sólo hay que ver las aportaciones que ha habido estas ultimas semanas. En cuanto he vuelto al foro se ha reactivado bastante el índice de participación, aunque quizás con temas poco productivos y menos interesantes.
Comprendo que sólo te atraigan los temas de correr pero si nos ceñimos unica y exclusivamente a ese tema apenas se aporta nada. A veces se proponen temas que no resultan nada atractivos para la mayoría de la gente.
Al final yo al menos percibo que cuando más se reactiva la participación es en días previos y posteriores a carreras populares en Galicia de cierta entidad, pero en semanas donde no hay nada a la vista o carreras de menos importancia se para un poco todo. Sí, surgen temas farragosos, sofisticados o con escaso interés general.

De todas formas, y hablando de correr a mi personalmente me gustaría que se propusiesen más temas por esta línea, por ejemplo:

- Perfiles de próximas carreras, experiencias de alguien que las haya corrido, trucos a tener en cuenta, aspectos generales a considerar, etc.
- Material para correr, prendas, zapatillas, pulsómetros y toda la tecnología que exista en el mercado para la práctica de este deporte
- Comentarios sobre circuitos para entrenar con diferentes características, llanos, en cuesta, con viento, en asfalto, en tierra, etc- Experiencias de organizadores de carreras, cómo se organizan, como se diseñan los circuitos, etc.
- Anécdotas curiosas de cada carrera, quizás abriendo un tema por cada prueba celebrada donde cada uno exprese algo que le haga llamado la atención, su visión, alguna anécdota curiosa... esto sería muy interesante e ilustrativo, asi todos podríamos tener además de nuestra vivencia propia, como la han visto los demás compañeros

En fin, se me ocurren muchos temas, pero creo que con estos tendríamos de sobra para empezar, son temas simples y pienso que muy interesantes para todos y fomentarían mucho la participación, para el que empieza en este mundo y para el que lleva muchos años.

¿Qué os parece?

Un saludo a todos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos