Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2006, 23:30
Asunto: ALCOOL E OUTROS PRACERES

Ata ónde debe coidarse un corredor aficionado?
Eu, como teño dito no foro, teño por norma comer e beber á vontade en todo tipo de comidas sociais e familiares.
Hoxe, no xantar, sin ir mais lonxe, metinlle, cos postres 3 copas de augardente, despois de ter bebido 4 vasos de viño.
Ata onde merma o noso rendimento,este tipo de conductas unha vez por semana, por dicir algo?
Pido as vosas opinións e as vosas experiencias ao respecto.
Merécelle a pena a un corredor popular renunciar a un bó touciño, a un bó chourizo, a unha boa cachucha, a un bó guiso, a un bó viño, a unha boa caña de herbas, a un postre larpeiro, en definitiva ás "DIETAS" DAS NOSAS NAIS E DAS NOSAS AVOAS???

Merece a pena sacrificar todo isto para despois facer 10 segundos menos por quilómetro en calquera estrada por ahí adiante?
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 0:33
Asunto:

Bubela, te voy a responder yo, aunque se de sobra que sabes mi opinion...

Veras, pienso que esta vida es tan corta y tan hermosa que hay que disfrutar de cada instante que se nos permite respirar, nosotros no somos elite, no vivimos de ello, corremos porque nos sentimos bien, nos hace ver lo bonito que es vivir.

No podemos sacrificar nuestro bien preciado tiempo en correr, hay mas fuera, nuestra familia, nuestros amigos, la naturaleza, todo lo que forma parte de nuestro entorno; hasta las envidias, malos rollos y puteos que recibimos tenemos que aguantarlos, y a mala gana... disfrutarlos...

El alcohol, una copa, un cubata, un purito, una noche de juerga, todo ello forma parte de la vida y yo no pienso dejar de disfrutar eso por unos segundos, minutos en una carrera, en una marca personal. Como supongo que lees la runner's el editorial de este mes de "martintxo", dice, "hay que cuidarse, pero sin obsesiones", todo en exceso es malo, y eso lo sabemos, verdad?...

Al final dice: Salud y Bienestar: claro que es posible siempre y cuando uno crea en si mismo, sea feliz y consecuente con lo que esta haciendo.

Pienso que no te he dicho nada que no sabias, verdad?, simplemente he corroborado tu opinion.

Un saludo.

Salud y Kilometros...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 7:26
Asunto: Home pois claro que si...

¿de que pode valer unha mellor marca persoal ou subires do posto 270 ó 190 na pedestre senon o podes celebrar como che gusta? A mín gústame "cumprir" dempois de cada proba e, dende logo, si algún día me inscribo nunha asociación deportivo-cultural ou clube pedirei copia dos estatutos 'informais' de "pato blanco".

Agora por exemplo achégase unha tesitura moi dura para min; acabo de escomenzar o plano para a VIG-BAY e teño un inmenso "obstáculo" no medio: O entroido. Eso que o vou comprimir ó máximo ainda así unha sesión (a do martes) seguro que ma vou 'saltar' ou facela en pésimas condicions... a ver si este ano me sae tan ben o sistema antiresaca como o ano anterior. Mais o asunto é: ¿podo ires ó entroido sen 'coplear' tódala noite?, ¿pódese 'entroidar' sen licor café?, ¿durmir 'de palleiro' é perxudicial para un deportista? si é así vou ter razón no alcume (nick) que escollin.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 7:53
Asunto:

Pues yo ayer para no ser menos cocido impresionante ,botellita de mencia y copita de aguardiente tostada como mandan los canones del popular gallego aaah y siesta con orinal y todo Ríndose Ríndose Ríndose y los que quieran que sigan cuidandose en plan elite total pa lo que vamos a vivir en este convento...a disfrutar.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 11:17
Asunto:

Estou dacordo con todos, fago deporte para estar ben conmigo mesmo, para disfrutar practicando ese deporte, para coñecer xente, pero non para privarme de outros praceres, nin establecer ningún record.
Comer e beber, sempre na súa xusta medida, é un pracer, un luxo, non estou disposto a renuncir a él por unha medalla.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 11:37
Asunto:

Home, non todo vai ser correr. Tamén hai que divertirse. Non creo que mereza a pena levar unha dieta estricta se eres un pasteleiro (coma eu). Así que hai que disfrutar un pouco dos placeres da vida, este sábado mesmo me fun de troula cos amigos e coido que ainda me dura a resaca. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
meju

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/05
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 12:03
Asunto:

Unos cubatas no hacen daño hombre,la mayor tonteria es dejar de andar de fiesta y tomarse unos cubatas (mientras no sean de garrafón)¡¡¡¡por entrenar para una carrera en la que no tienes posiblidades de ganar o de minimo qdar bien,o dejar de comer como si tuvieras que cuidar tu peso cuando vas qdar de 20 en una carrera de 50.Con tal de no ir de resaca para empezar y acabar bien y divertirse en las carreras con el ambiente pues no ahi q dejar na de lado.A la unica gente que le vale la pena no andar de borrachera y de fiesta todos los fin de semana es a los que pueden ganar las carreras y dinero y pueden aspirar a ser correrdores de elite.
Paquete

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/11/05
0 Carreiras
257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 12:49
Asunto:

Coido que cada un de nos é responsable da su vida e do seu corpo. Tamén dos seus obxectivos na vida (e no deporte).

Particularmente. Non renucio a nada por unha carreira pero, e que tampouco teño moito o que renunciar.

- O Tabaco dame noxo.
- Saio de noite moi pouco. Prefiro o día. Non son vampiro, nin buho, nin ningunha clase de animal nocturno. Aparte, xa rasquei pola noite todo o que tiña que rascar durante moitos anos.
- Non me gusta o touciño nin a cacheira, nin patas, linguas e demáis partes do porco. No caso de que me gustaran, tampouco pasaría nada por tomar algo disto unha vez a semana.


E por riba de todo isto, estou seguro de que todos os que expresaron antes a súa opinión pro-vicios se cóidan moito máis ca media da población.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 12:54
Asunto:

¿Paquete y el sexo que? nada Ríndose Ríndose Ríndose
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 13:37
Asunto:

paquete, como bien dices algunos se cuidan mas que la media de la poblacion, pero es que solo tienes que mirar como esta la poblacion esa...

mira la cantidad de niños obesos que hay y lo que repercute despues en la adolescencia, juventud y demas... yo me cuido para estar sano, sentirme bien con mi cuerpo y no ahogarme al subir unas escaleras... pero no me privo de mis huevos fritos con chorizo y patatas, mi copita de orujillo de hierbas, o las gotas al cafe... los cocidos de mi mami, el churrasko de "La esquipa" o las chuletillas de cordero al sarmiento que me preparo en La rioja y cuando me pega la ansiedad... pedazo de bolsa de gominolas... jejejeje. (hay tantos placeres en esta vida)

un saludo.

Salud y kilometros...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 13:59
Asunto:

A mis muchos años corro por salud, por encontrarme bien, para amortiguar los excesos de la buena vida, del comer y beber sin problemas.
Cuando por algún motivo familiar,de amigos, social, me paso comiendo y bebiendo, no hay mejor terapia recuperadora que al día siguiente salir a
rodar. a darse una buena sudada.
Como no acostumbro a beber en exceso, cuando lo hago en fiestas me suele luego doler la cabeza, me encuentro mal. ¿Terapia?, al día siguiente salgo a rodar,sudo los excesos, me tomo una buena ducha y quedo como nuevo.¡ adiós dolores !.
Tengo un trabajo muy sedentario, me gusta comer,beber y vivir la vida
Si no fuese por el deporte podría pesar más de 70 kgs. cuando escasamente peso 60 con 1,70 de estatura.
Paquete

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/11/05
0 Carreiras
257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 14:02
Asunto:

Para el tema sexo prefiero el sistema continuo. He probado lo de las series pero eso de descansar 2' cada 4 de esfuerzo o parar hasta que las pulsaciones me bajen a 120 no se lleva bien -al menos mi señora esposa dice no entenderlo-

Las cuestas y esfuerzos en pendiente son bien recibidos y constituyen una agradable modificación de la rutina.

Pasamos del pitillo al final. Lo substituimos por estiramientos.


A mandar.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 14:11
Asunto:

pues si que estas fino corroseguro....

Salud y Kilometros...
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 14:12
Asunto:

pues si que estas fino corroseguro....

Salud y Kilometros...
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2006, 14:42
Asunto:

Pués yo después de un buen entrenamiento lo celebro con una birrita (o dos) Moi feliz . Por la semana la verdad es que no puedo echar demasiadas cañas al aire: demasiados deportes que practico, trabajo y estudios. Pero el sábado por la noche... Demo sorrindo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos