Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 9:53
Asunto: Liga 2009-10

Parece que anda a euforia futbolista un pouco calmada despois da chegada de grandes estrela o futbol español .............Ronaldo,Benzemá,Kaká,Ibrahimovic,etc.. Guiño

O Luns o Barcelona consigueo facilmente gañar a Supercopa de España o Atlético de Madrid. Sorriso

E o Real Madrid gañou ayer o Torneo Santiago Bernabéu o Rosenborg por 4-0,tamén facilmente. Moi feliz
Están ambos en plena forma,e como tal son os máximos e claros favoritos pa levarse esta Liga 2009-10 Guiño

E o noso representante galego na Liga,o Deportivo,a quedar pola zona templada da clasificación. Razz

Eu voume decantar porque esta Liga vaina ganar o REAL MADRID Satisfecho
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 10:10
Asunto: Re: Liga 2009-10

lestrove escribió:

Eu voume decantar porque esta Liga vaina ganar o REAL MADRID Satisfecho

"Dios che oiga" Moi feliz

A verdade e que este ano o Madrid ten equipo pra competir a Liga (o ano pasado casi o fixo....e perdeuna nos dous partidos contra o Barça). Creo que vai a ser unha das mellores ligas dos últimos anos.

E menos mal que o Madrid empeza a liga no Bernaeu, como tocara en riazor xa empezabamos mal Demo sorrindo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 10:14
Asunto: Re: Liga 2009-10

!!! MADRID CAMPEÓN !!! Moi feliz Bailar

Eu xa vou cantar o alirón antes de empezar a Liga. Moi feliz

E así de paso vou quentando os do Barcelona. Guiño
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 11:10
Asunto: Re: Liga 2009-10

ZeusOurense:

Cita:
Creo que vai a ser unha das mellores ligas dos últimos anos

Pues en mi opinión va a ser incluso más aburrida que el año pasado. Las distancias entre los equipos grandes (Madrid y Barça) y el resto cada vez son mayores. Creo que eso empobrece mucho la competición.

En cuanto al posible campeón, confío en el Barça, que tiene equipo y entrenador, ademas de buenos jugadores. El Madrid es un equipo en construccion (muchos jugadores nuevos) y tiene un entrenador que, en mi opinion, no vale Nono (llego a dejar al Vilareal fuera de Europa con el equipazo que tenía!).

En cuanto al Depor, a ver si no pasamos apuros y si en abril estamos salvados...a soñar con la Europa League!
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 11:29
Asunto: Re: Liga 2009-10

Hoy por hoy el BarÇa sigue dos peldaños por encima del Madrid. A partir de diciembre ya veremos. Sigo pensando que Raúl no tiene sitio en el equipo titular, cuando empiecen los partidos "de verdad", esos que se juegan a otra velocidad, las carencias del 7 madridista saldrán a relucir. Menos mal que este año hay fondo de armario.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 11:34
Asunto: Re: Liga 2009-10

oliveira escribió:
Hoy por hoy el BarÇa sigue dos peldaños por encima del Madrid.

!! Pero bueno !!.Eu flipo contigo Oliveira. Sorprendido
Primeiro rehúsas de Natalia Rodriguez,e agora do teu Madrid dos amores. Muro
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 12:06
Asunto: Re: Liga 2009-10

creo q vai ser un campionato interesante,espero q este ano gañe a liga o madri,pero a primeira xornada contra o depor quero q gañe o equipo do meu amigo angel lafita.
p/d.
manda carallo o q fai a amistade un celtista de sempre e quere q gañe o depor.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 12:09
Asunto: Re: Liga 2009-10

lestrove escribió:
oliveira escribió:
Hoy por hoy el BarÇa sigue dos peldaños por encima del Madrid.

!! Pero bueno !!.Eu flipo contigo Oliveira. Sorprendido
Primeiro rehúsas de Natalia Rodriguez,e agora do teu Madrid dos amores. Muro
¡Ai lestroviño, como estás hoxe! Eu sí son algo neste mundo é madridista, deso nunca poderei renegar. Outra cousa é que sexa cego ou me engane a min mesmo. Xa digo que confío plenamente neste Madrid, pero tamén digo que aínda nos faltan un par de mesiños para despegar. E o Barça xa ten o traballo feito do ano anterior.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 13:35
Asunto: Re: Liga 2009-10

bardallas escribió:
ZeusOurense:

Cita:
Creo que vai a ser unha das mellores ligas dos últimos anos

Pues en mi opinión va a ser incluso más aburrida que el año pasado. Las distancias entre los equipos grandes (Madrid y Barça) y el resto cada vez son mayores. Creo que eso empobrece mucho la competición.

En cuanto al posible campeón, confío en el Barça, que tiene equipo y entrenador, ademas de buenos jugadores. El Madrid es un equipo en construccion (muchos jugadores nuevos) y tiene un entrenador que, en mi opinion, no vale Nono (llego a dejar al Vilareal fuera de Europa con el equipazo que tenía!).

En cuanto al Depor, a ver si no pasamos apuros y si en abril estamos salvados...a soñar con la Europa League!

Pensando Puede ser, de hecho ya pasó el año pasado (la liga fue de dos) pero se espera que el Atlético, Sevilla y Valencia puedan hacer algo más.

oliveira escribió:
Hoy por hoy el BarÇa sigue dos peldaños por encima del Madrid. A partir de diciembre ya veremos. Sigo pensando que Raúl no tiene sitio en el equipo titular, cuando empiecen los partidos "de verdad", esos que se juegan a otra velocidad, las carencias del 7 madridista saldrán a relucir. Menos mal que este año hay fondo de armario.

Y respecto a esto, también estoy de acuerdo con bardallas en que está en construcción si, y por eso necesita tiempo, pero no creo que esté tan lejos del Barça. El año pasado la liga se perdio solo en los dos partidos contra el Barça, y el equipo se reforzó muy bien (se fueron practicamente los más malos del equipo, y vinieron otros muy buenos), hay una buena plantilla, y este año se estan haciendo las cosas mejor.

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 16:14
Asunto: Re: Liga 2009-10

Maldini.¿ Tí non opinas nada o respecto ? Moi feliz
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 16:54
Asunto: Re: Liga 2009-10

lestrove escribió:
!!! MADRID CAMPEN !!! Moi feliz Bailar

Eu xa vou cantar o alirn antes de empezar a Liga. Moi feliz


jeje.. antes me ves a min competindo nos Europeos de Barcelona que o Madrid gañando a liga
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 10:49
Asunto: Re: Liga 2009-10

Non é por nada,pero neste primeiro partido de Liga,o Real Madrid vaille ganar o Deportivo por 5-0.......!! Unha mansiña !! Moi feliz
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 12:23
Asunto: Re: Liga 2009-10

A Liga este ano volve a ser cousa de dous: R.MADRID e BARÇA.
Aposto que un será o 1º e o outro o 2º Pensando Ríndose
En canto a individualidades hasta pudera que o MADRID estuvera un pelo por encima do BARÇA, pero no BARÇA hai mais equipo e mais disciplina.
Para mín a "sensación" do MADRID non é nin Ronaldo nin Kaká, é Benzemá, que pode ser a "clave" do MADRID para intentar gañar a Liga.

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 12:26
Asunto: Re: Liga 2009-10

Por fín falou Maldini. Aplauso
Eu estou contigo Corroseguro.......Benzemá é o gran fichaxe do Madrid. Satisfecho
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 16:12
Asunto: Re: Liga 2009-10

e Raúl meterá máis goles que CR7, non teño dúbidas

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos