Foros ›
resultados tercer trimestre
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 11:06
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Cita:
Home de pouca FE,como me fas iso Pipe, non o esperaba de ti, como di Chacal "porque non pode gañar un paquete" isto ven a demostrar que non hai enemijo pequeno
Si gana montxo que no vale ni para estar de público Guiño Guiño jeje me retiro de las carreras, saludos amigos Razz Razz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 11:12
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Chacal escribió:
Si gana montxo que no vale ni para estar de público

Hombre... no creo que sea una frase muy apropiada... yo nunca le diría eso a nadie, por muy poco o mal que corra. Menos mal que no te metes con Tara... montxo es fuerte para aguantar las embestidas Silbar

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es


Última edición por Pipe o Mér, 29 Xul 2009, 12:10; editado 1 vez
vicky

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/07
0 Carreiras
209 Mensaxes
VIMIANZO , URUGUAYA
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 11:38
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Me alegra muchisisimo que seas tú Tara la ganadora de este fin de semana en la casa rural .De esta manera se ve recompensado el trabajo, el esfuerzo y todo el empeño que pones en las carreras . Aplauso Aplauso Bailar
Saludos para tod@s

... heyy ojito con lo que hacéis!!!!! Disimulando Mr. Green
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 12:42
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

¡QUIETO PARADO! Cometín un erro e a noticia da páxina refírese a o SEGUNDO TRIMESTRE. Polo tanto felicitacións para todos Bailar Bailar Bailar
Diculpade o erro Avergoñado Avergoñado Avergoñado
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 13:54
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Chacal escribió:
Cita:
Home de pouca FE,como me fas iso Pipe, non o esperaba de ti, como di Chacal "porque non pode gañar un paquete" isto ven a demostrar que non hai enemijo pequeno
Si gana montxo que no vale ni para estar de público Guiño Guiño jeje me retiro de las carreras, saludos amigos Razz Razz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Primeiramente eu cchamome ijual tanto no foro como na vida real, non coma ti, xa che disen na cara que tes un humor muy nejro, non me vale que poñas dous monecos pa tapar a tua falta de sensibilidade nos parrafos de humor, a miña categoria tanto humana como de atleta popular non a vas por ti en dubida, e os adjetivos que me apetece poñerche eiqui eichos de decir na cara, porque eres mais pequeno ca min en TODO.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 14:25
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

E ademais DEFECTUOSO.....
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 17:34
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

A las trincheras!!!que estamos en guerra,duelo de titanes Ríndose Payaso pues yo creo que montxo se lo curra y mejoró mucho,se puede decir que tuvo una buena evolución y una constancia que a otros nos pasa factura con lesiones Muro xente nova e leña verde todo e fume,a ver si aprendo Mr. Green un saludo a los dos
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 19:24
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

quien siembra vientos recoje tempestades
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 19:44
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Es la primera vez que pongo algo en algun foro,pero no me pude resistir.
Tus opiniones me cansan Muro opinas de la formula1 y no la ves,opinas de un corredor que merece (por lo que demuestras con tus comentarios) más respeto que tu Parar que te hace pensar que eres mejor que nadie? Nono Perdona que te lo diga pero asi no se puede ir por la vida.
A ver si aprendes a respetar a la gente y como no pillas las indirectas Ríndose te lo digo con todas las letras( que das la imagen de chulo,siendo generosos o tonto,siendo sinceros)
Un saludo y no te enfades,que te lo digo por tu bien Ríndose
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 19:53
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

trebol escribió:
Es la primera vez que pongo algo en algun foro,pero no me pude resistir.
Tus opiniones me cansan Muro opinas de la formula1 y no la ves,opinas de un corredor que merece (por lo que demuestras con tus comentarios) más respeto que tu Parar que te hace pensar que eres mejor que nadie? Nono Perdona que te lo diga pero asi no se puede ir por la vida.
A ver si aprendes a respetar a la gente y como no pillas las indirectas Ríndose te lo digo con todas las letras( que das la imagen de chulo,siendo generosos o tonto,siendo sinceros)
Un saludo y no te enfades,que te lo digo por tu bien Ríndose
Esto es por las opiniones de chacal,lo siento pero no me acordé de especificarlo
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 20:14
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

Felicidades @s gañadores
trebol escribió:
Es la primera vez que pongo algo en algun foro,pero no me pude resistir.
Tus opiniones me cansan Muro opinas de la formula1 y no la ves,opinas de un corredor que merece (por lo que demuestras con tus comentarios) más respeto que tu Parar que te hace pensar que eres mejor que nadie? Nono Perdona que te lo diga pero asi no se puede ir por la vida.
A ver si aprendes a respetar a la gente y como no pillas las indirectas Ríndose te lo digo con todas las letras( que das la imagen de chulo,siendo generosos o tonto,siendo sinceros)
Un saludo y no te enfades,que te lo digo por tu bien Ríndose
Aplauso Aplauso Aplauso boas palabras pra un debutante Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 20:17
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

montxo escribió:
Chacal escribió:
Cita:
Home de pouca FE,como me fas iso Pipe, non o esperaba de ti, como di Chacal "porque non pode gañar un paquete" isto ven a demostrar que non hai enemijo pequeno
Si gana montxo que no vale ni para estar de público Guiño Guiño jeje me retiro de las carreras, saludos amigos Razz Razz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Primeiramente eu cchamome ijual tanto no foro como na vida real, non coma ti, xa che disen na cara que tes un humor muy nejro, non me vale que poñas dous monecos pa tapar a tua falta de sensibilidade nos parrafos de humor, a miña categoria tanto humana como de atleta popular non a vas por ti en dubida, e os adjetivos que me apetece poñerche eiqui eichos de decir na cara, porque eres mais pequeno ca min en TODO.
Por suposto que son máis pequeno que ti en todo montxo, pero non tes sentido de humor aunque sexa nejro Guiño ??????Es con g incluso en galego amigo, saudiños

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 20:24
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

trebol escribió:
Es la primera vez que pongo algo en algun foro,pero no me pude resistir.
Tus opiniones me cansan Muro opinas de la formula1 y no la ves,opinas de un corredor que merece (por lo que demuestras con tus comentarios) más respeto que tu Parar que te hace pensar que eres mejor que nadie? Nono Perdona que te lo diga pero asi no se puede ir por la vida.
A ver si aprendes a respetar a la gente y como no pillas las indirectas Ríndose te lo digo con todas las letras( que das la imagen de chulo,siendo generosos o tonto,siendo sinceros)
Un saludo y no te enfades,que te lo digo por tu bien Ríndose
Gracias por estas palabras y por llamarme tonto, mira me da exactamente igual que me insultes porque en este insultpo has perdido tu tiempo, tu salud y tu dinero, si soy chulo, prepotente, soberbio y arrogante y... muy trabajador, porque no paro de hacer cosas y de trabajar, de sufrir entrenando y de sacrificarme por mis empresas musaicales, muchos días trabajo más 15 horas, finde seman inclusio creo que tengo derecho de comentar cosas ami manera, si no te gusta no te gusta, no pasa nada, es un insluto más de una lista larga de gente envidiosa, perezosa y vaga, saludos y siento de verdad poner eso, pero es la realidad.

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 20:49
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

MEDIOCRE....
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 23:49
Asunto: Re: resultados tercer trimestre

montxo escribió:
MEDIOCRE....
Tú o ..??????????Puede ser amigo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos