Foros ›
XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 13:13
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Pois eu en nada tamén tiro pa Noia,pa ir preparando dorsais,liña de Meta....!! Vemonos !! Moi feliz
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 14:12
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

"Yoni" , andas por acá??? Envíame tu numero de móvil por mensaje privado que no sé donde lo guarde Muro Muro y así te llamo

www.jeffxavi.blogspot.com
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 14:49
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

"carbaslot", si no quieres tener "sorpresas desagradables" cuando envies un correo electrónico o fax pide siempre confirmación de recepción... y si no la recibes comunicate por teléfono con quien enviaste, pues de lo contrario NUNCA debes dar por hecho que lo han recibido.... despues vienen los problemas.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 18:32
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Hola a todos, hablo solo de lo que me enteré..... que me parece muy importante.... María Yolanda Gutiérrez Robles sigue escalando posiciones en el atletismo, hoy "les mojó la oreja" a... casi nada, María J. Gestido, Marta Fernández y Solange Andreia Pereira...... muy bien Yoli.
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 20:52
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Joaquin escribió:
"carbaslot", si no quieres tener "sorpresas desagradables" cuando envies un correo electrónico o fax pide siempre confirmación de recepción... y si no la recibes comunicate por teléfono con quien enviaste, pues de lo contrario NUNCA debes dar por hecho que lo han recibido.... despues vienen los problemas.

Gracias Joaquin, eso fue lo que hice el jueves por si las moscas, y me mandaron un mail de confirmación.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 21:48
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Joaquin escribió:
Hola a todos, hablo solo de lo que me enteré..... que me parece muy importante.... María Yolanda Gutiérrez Robles sigue escalando posiciones en el atletismo, hoy "les mojó la oreja" a... casi nada, María J. Gestido, Marta Fernández y Solange Andreia Pereira...... muy bien Yoli.


Si que foi unha sorpresa maiuscula a victoria de Yolanda,alias Xolinha. Aplauso Está que se sae. Sorprendido
En homes non houbo sorpresa,e gañou o favorito,Suso de la Fuente. Moi feliz

Ah,coñecín a un sonrínte masalonso,que a tecla pegalle ben,pero o que é correr. Silbar Encantado de coñecerte. Sorriso

E bueno,bo tempo,boa participación,tanto en cantidade como en calidade.......e todo saiu sobre o previsto mais ou menos. Moi feliz
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 21:56
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Antes de nada, grazas,grazas e mais grazas á organización posto que sufrín o pinchazo de duas abellas e atendéronme con moita amabilidade, incluso acompañándome ate o centro de saúde, onde me pincharon os correspondentes corticoides e antiestamínicos.

graciñas tamén a yonathan por recollerme en Santiago e aturarme todo o camió de ida e volta Mr. Green Mr. Green

Hoxe saín dos derradeiros do "pelotón" porque estaba na cola falando con montxo e zassssssssssssssss, derón a saída Muro Muro

Na carreira fun de "relax", sen crono, sen mirar tempos, recuperando sensaciós e acompañado por Mario ate que no km2 pegou un cambio de ritmo e o mandei a tomar por "onde se escomenzan os cestos" Razz Razz

Por certo, o meu novo "look" non pasou desapercibido. Abraiado Abraiado Foi a miña pequena homensaxe a Txema Martínez Satisfecho

Apertas amig@s !!!

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 22:05
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Home JEFFXAVI,pois a decir verdade xa non che coñezo moi ben. Indiferente E picouche unha abella.........o que che picou a tí foi unha avispa-da. Ríndose

A Montxo si que lle falei,e a Nacho. Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 22:10
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

lestrove escribió:
Home JEFFXAVI,pois a decir verdade xa non che coñezo moi ben. Indiferente E picouche unha abella.........o que che picou a tí foi unha avispa-da. Ríndose

A Montxo si que lle falei,e a Nacho. Guiño

Fai 2 meses:



E agora:



www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 22:18
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Pois agora JEFFXAVI eres mais feo,a min "me ponias" moito mais antes. Satisfecho
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 22:20
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

xavi condo sentaras a cabeza ,jeje dechesme un susto ,mira que estas feo ,jeje vemonos ,a carreira de ose min fu nin fa normal pa ir preparando a maraton
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 18:46
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Estupenda tarde para correr pero hizo mucho calor!!!!! uffff.

Quedé encantado por el buen ambiente y la buena organización. Aplauso Aplauso

Carrera rápida y durilla por las cuestas con unos cientos de metros extras sobre los ocho mil. jaja.

Me alegré mucho de volver a ver a Elías Dominguez (saludos) y a María Jesús Gestido (besos), en una carrera.

Derek, joerrrrr, no pudo ser. Llegué tarde y me fuí pronto. Ya hablaremos en otra ocasión. Guiño

Felicitar a todos los foreros que participaron y saludos a Beauvois, Yonathan, Jeffxavi (menudo rapado!!!!), Montxo, Irdan, home_de_nejro (Encantado), Extremeñeiro, Tara... Guiño Guiño


Última edición por fonvigo o Lun, 24 Ago 2009, 20:18; editado 1 vez
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 23:14
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Vaya nivel en esta carrera,no sé como puede haber tanta calidad Abraiado a nivel chicos y chicas,es increíble.Mis felicidades para xolinha porque es una campeona y nadie le ha regalado nada,es mi favorita si soy sincero,y eso que fue la que hizo que me tomara en serio esto de las carreras cuando me vapuleó en mi debut en las carreras,vaya crack!!sigue así y mucha suerte en todo,te lo mereces Guiño
A nivel paricular recogí a Jeffxavi en Santiago con el tiempo justo,lo mío no es la puntualidad Muro Mr. Green y llegamos con poco margen y salimos sin calentar y desde atrás,a ritmo suave,que a partir del 2ºkm empezamos a subir el ritmo,hasta que nos encontramos con un repecho y dije vamos a pegar un cambio de ritmo de potencia,que me encantan y me hacen sentir vivo,me encanta esa sensación Satisfecho y ahí empezó otra carrera a ritmo constante,cogiendo a Pipe y Beauvais, en la bajada me fui y más adelante enganché con nacho_s1600, un 10 tío Satisfecho muy buena carrera,compartimos sobre 2km hasta el 6'5,donde por momentos ivamos ahí ahí los dos,igualados en fuerzas,despues me fui encontrando más fuerte y vi como tú sufrías pero no desistías y mirabas de aguantar conmigo aún sufriendo con ese calor,ese es el espíritu para hacer las marcas que uno busca,ese punto de sufrimiento cuando se tienen buenas sensaciones y es el día,no se puede hacer siempre claro,sino te quemas.Y vaya carrera de la chica que tenía un entrenador que hablaba en catálán que la acompañaba en bici,otro 10.
Y como siempre un placer saludar a tanto forero,que hace tiempo que no veía,como Sochas y Xandra y Xolinha,Vicky... y los de todas Beauvais,Fonvigo,Tara,Paulkoech,Montxo,Irdam,Jotaeme,..y tantos.
Una gran carrera y buena organización,quién fue el que tan amablemente nos atendió a mí y a Jeffxavi sobre a las 18:50 cuando ya estaba todo recogido y aún no aparecía inscrito Jeffxavi,un saludo si eres Derek o Lestrove Satisfecho el pelao era Jeffxavi,cambio de look Mr. Green y yo era el otro claro.
Y Jeffxavi para eso estamos correlega,así depaso no fui sólo que también es una lata Muro a seguir dandole a las zapas y a ver si llegamos bien a Penedos,hasta última hora no me decantaré por el Cross o el Maratón,nos vemos
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 23:36
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Pois a min tocoume unha carrera sufrida. Pensaba que era una carreira cha e mamaciña non paramos de subir e baixar en boa parte da proba. A calor tamén fixo das súas. Quentei con Nacho (felicidades polacarreira) e despois do saúdos de rigor a tantos correlegas, saín con Fonvigo co que fixen a primeira parte da carreira e despois apretei un pouco o que fixo que os dous últimos quilómetros fora moi xustiño. Menos mal que me aimou e aconsellou a gran Esther Pedrosa (Moitas grazas). O peor da proba as duchas do pavillón nas que non saía case auga.
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:05
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular de Noia 2009

Tarde calurosa e moi bo ambiente na alameda de Noia. Exito de participación. Circuito bonito pero con problemas na ubicación dos km e mal sinalizado na zona da Barquiña (os clasificados entre o posto 5 e 9 fixemos uns 300 metros máis por falta de sinalización). Animada entrega de premios, con presentador que fixo levadeira a espera de tódolos premiados. Noraboa e esperemos que continue a tradición desta proba. Un saúdo a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos